Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło EUROL do Skoda SCALA (NW1) 1.5 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2019.02 - obecnie)

Sprzęgło FEBI BILSTEIN Skoda SCALA (NW1) 1.5 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2019.02 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Sprzęgło LUK Skoda SCALA (NW1) 1.5 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2019.02 - obecnie) LUK
Sprzęgło SACHS Skoda SCALA (NW1) 1.5 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2019.02 - obecnie) SACHS
Sprzęgło SWAG Skoda SCALA (NW1) 1.5 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2019.02 - obecnie) SWAG
Sprzęgło CORTECO Skoda SCALA (NW1) 1.5 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2019.02 - obecnie) CORTECO
Sprzęgło LIQUI MOLY Skoda SCALA (NW1) 1.5 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2019.02 - obecnie) LIQUI MOLY
Sprzęgło MAXGEAR Skoda SCALA (NW1) 1.5 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2019.02 - obecnie) MAXGEAR
Sprzęgło ORIGINAL IMPERIUM Skoda SCALA (NW1) 1.5 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2019.02 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Sprzęgło A.B.S. Skoda SCALA (NW1) 1.5 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2019.02 - obecnie) A.B.S.
Sprzęgło ABE Skoda SCALA (NW1) 1.5 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2019.02 - obecnie) ABE
Sprzęgło AKRON-MALÒ Skoda SCALA (NW1) 1.5 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2019.02 - obecnie) AKRON-MALÒ
Sprzęgło BIRTH Skoda SCALA (NW1) 1.5 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2019.02 - obecnie) BIRTH
Sprzęgło BLUE PRINT Skoda SCALA (NW1) 1.5 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2019.02 - obecnie) BLUE PRINT
Sprzęgło BORG & BECK Skoda SCALA (NW1) 1.5 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2019.02 - obecnie) BORG & BECK
Sprzęgło BREMBO Skoda SCALA (NW1) 1.5 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2019.02 - obecnie) BREMBO
Sprzęgło CIFAM Skoda SCALA (NW1) 1.5 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2019.02 - obecnie) CIFAM
Sprzęgło DELPHI Skoda SCALA (NW1) 1.5 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2019.02 - obecnie) DELPHI
Sprzęgło EUROL Skoda SCALA (NW1) 1.5 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2019.02 - obecnie) EUROL
Sprzęgło EUROREPAR Skoda SCALA (NW1) 1.5 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2019.02 - obecnie) EUROREPAR
Sprzęgło EXEDY Skoda SCALA (NW1) 1.5 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2019.02 - obecnie) EXEDY
Sprzęgło FERODO Skoda SCALA (NW1) 1.5 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2019.02 - obecnie) FERODO
Sprzęgło JP GROUP Skoda SCALA (NW1) 1.5 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2019.02 - obecnie) JP GROUP
Sprzęgło LPR Skoda SCALA (NW1) 1.5 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2019.02 - obecnie) LPR
Sprzęgło METELLI Skoda SCALA (NW1) 1.5 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2019.02 - obecnie) METELLI
Sprzęgło MOTUL Skoda SCALA (NW1) 1.5 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2019.02 - obecnie) MOTUL
Sprzęgło NTY Skoda SCALA (NW1) 1.5 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2019.02 - obecnie) NTY
Sprzęgło OEM Skoda SCALA (NW1) 1.5 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2019.02 - obecnie) OEM
Sprzęgło SAMKO Skoda SCALA (NW1) 1.5 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2019.02 - obecnie) SAMKO
Sprzęgło VALEO Skoda SCALA (NW1) 1.5 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2019.02 - obecnie) VALEO
Sprzęgło VALVOLINE Skoda SCALA (NW1) 1.5 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2019.02 - obecnie) VALVOLINE
Sprzęgło VEMA Skoda SCALA (NW1) 1.5 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2019.02 - obecnie) VEMA
Producent:EUROL

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
EUROL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
E801400
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROL
Kod:
E801400
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Zalecenie producenta oleju:  FMVSS 116 DOT 4
Specyfikacja:  ISO 4925 class 4
Specyfikacja:  SAE J1704
Dopuszczenie przez producenta:  Volkswagen 3057
Do 100 dni na zwrot
EUROL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
E801410
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROL
Kod:
E801410
Zalecenie producenta oleju:  BMW 83 13 0 139 899
Specyfikacja:  DOT 4 LV
Zalecenie producenta oleju:  FMVSS 116 DOT 4
Zalecenie producenta oleju:  GM 19299570
Specyfikacja:  ISO 4925 class 6
Zalecenie producenta oleju:  Saab 93165410
Specyfikacja:  SAE J1704
Zalecenie producenta oleju:  VW 501.14
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Sprzęgło

Zamarznięte sprzęgło, skrzynia biegów lub olej. Czy to możliwe? Jak sobie poradzić z problemem?

Zamarznięte sprzęgło i skrzynia biegów. Czy to w ogóle możliwe? Jak się uchronić przed tego typu problemami?

Zima potrafi zaskoczyć nie tylko drogowców. Również kierowcy, którzy niekoniecznie odpowiednio przygotowali się do tej pory roku, bywają nieprzyjemnie zaskakiwani przez swoje samochody. Chociażby zamarzającym nagle sprzęgłem czy skrzynią biegów. Czy można temu jakoś zapobiec?

czytaj więcej >
Objawy zużytego wysprzęglika - jak je rozpoznać? Kup u nas nawet 40% taniej

Jak rozpoznać objawy zużytego wysprzęglika? Czym różnią się od objawów zużytej pompki sprzęgła?

Współcześnie produkowane samochody wyposażane są w hydrauliczny system sprzęgła, który zastąpił stosowane dawniej linki. Jednym z podstawowych elementów tego układu – zaraz obok pompki sprzęgła – jest wysprzęglik, czyli część eksploatacyjna o ograniczonej żywotności. Jakie objawy daje zużyty wysprzęglik? Jak odróżnić je od objawów zużycia pompki sprzęgła?

czytaj więcej >
Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Technologia motoryzacyjna idzie stale do przodu. Tradycyjne rozwiązania mechaniczne coraz częściej zostają wyparte z rynku na rzecz nowoczesnych systemów elektromechanicznych, które określane są mianem przyszłości motoryzacji. Doskonałym przykładem takiej modernizacji jest nowatorski system clutch-by-wire – innowacyjne rozwiązanie, które pozwala zastąpić konwencjonalny układ sterowania sprzęgłem.

czytaj więcej >
Sprzęgło nie wysprzęgla, nie rozłącza się  - co zrobić, jak naprawić

Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?

Sprzęgło samochodowe jest podzespołem o bardzo dużej żywotności, pod warunkiem, że jest ono prawidłowo serwisowane i użytkowane. Jeśli dbacie o sprzęgło, spokojnie powinno Wam służyć nawet przez 400 tys. km. Jeśli nie dbacie, już po ok. 120 tys. km możecie się spodziewać np. tego, że zaczną pojawiać się problemy w jego wysprzęglaniem lub nagle zupełnie przestanie się rozłączać. Jak rozpoznać ten moment? Co może być bezpośrednią przyczyną tych problemów i jak sobie poradzić?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze