Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło FERODO do Volvo 240 Kombi (P245) 2.8 Kombi 129KM, 95kW, benzyna (1981.10 - 1982.09)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Sprzęgło ATE Volvo 240 Kombi (P245) 2.8 Kombi 129KM, 95kW, benzyna (1981.10 - 1982.09) ATE
Sprzęgło K2 Volvo 240 Kombi (P245) 2.8 Kombi 129KM, 95kW, benzyna (1981.10 - 1982.09) K2
Sprzęgło BREMBO Volvo 240 Kombi (P245) 2.8 Kombi 129KM, 95kW, benzyna (1981.10 - 1982.09) BREMBO
Sprzęgło BOSCH Volvo 240 Kombi (P245) 2.8 Kombi 129KM, 95kW, benzyna (1981.10 - 1982.09) BOSCH
Sprzęgło MOTUL Volvo 240 Kombi (P245) 2.8 Kombi 129KM, 95kW, benzyna (1981.10 - 1982.09) MOTUL
Sprzęgło TEXTAR Volvo 240 Kombi (P245) 2.8 Kombi 129KM, 95kW, benzyna (1981.10 - 1982.09) TEXTAR
Sprzęgło VALEO Volvo 240 Kombi (P245) 2.8 Kombi 129KM, 95kW, benzyna (1981.10 - 1982.09) VALEO
Sprzęgło TRW Volvo 240 Kombi (P245) 2.8 Kombi 129KM, 95kW, benzyna (1981.10 - 1982.09) TRW
Sprzęgło MAXGEAR Volvo 240 Kombi (P245) 2.8 Kombi 129KM, 95kW, benzyna (1981.10 - 1982.09) MAXGEAR
Sprzęgło FERODO Volvo 240 Kombi (P245) 2.8 Kombi 129KM, 95kW, benzyna (1981.10 - 1982.09) FERODO
Sprzęgło A.B.S. Volvo 240 Kombi (P245) 2.8 Kombi 129KM, 95kW, benzyna (1981.10 - 1982.09) A.B.S.
Sprzęgło MINTEX Volvo 240 Kombi (P245) 2.8 Kombi 129KM, 95kW, benzyna (1981.10 - 1982.09) MINTEX
Sprzęgło HELLA PAGID Volvo 240 Kombi (P245) 2.8 Kombi 129KM, 95kW, benzyna (1981.10 - 1982.09) HELLA PAGID
Sprzęgło CASTROL Volvo 240 Kombi (P245) 2.8 Kombi 129KM, 95kW, benzyna (1981.10 - 1982.09) CASTROL
Sprzęgło LIQUI MOLY Volvo 240 Kombi (P245) 2.8 Kombi 129KM, 95kW, benzyna (1981.10 - 1982.09) LIQUI MOLY
Sprzęgło VAICO Volvo 240 Kombi (P245) 2.8 Kombi 129KM, 95kW, benzyna (1981.10 - 1982.09) VAICO
Sprzęgło MOJE AUTO Volvo 240 Kombi (P245) 2.8 Kombi 129KM, 95kW, benzyna (1981.10 - 1982.09) MOJE AUTO
Sprzęgło BENDIX Volvo 240 Kombi (P245) 2.8 Kombi 129KM, 95kW, benzyna (1981.10 - 1982.09) BENDIX
Sprzęgło DELPHI Volvo 240 Kombi (P245) 2.8 Kombi 129KM, 95kW, benzyna (1981.10 - 1982.09) DELPHI
Sprzęgło ELF Volvo 240 Kombi (P245) 2.8 Kombi 129KM, 95kW, benzyna (1981.10 - 1982.09) ELF
Sprzęgło ENEOS Volvo 240 Kombi (P245) 2.8 Kombi 129KM, 95kW, benzyna (1981.10 - 1982.09) ENEOS
Sprzęgło EUROREPAR Volvo 240 Kombi (P245) 2.8 Kombi 129KM, 95kW, benzyna (1981.10 - 1982.09) EUROREPAR
Sprzęgło FRENKIT Volvo 240 Kombi (P245) 2.8 Kombi 129KM, 95kW, benzyna (1981.10 - 1982.09) FRENKIT
Sprzęgło GIRLING Volvo 240 Kombi (P245) 2.8 Kombi 129KM, 95kW, benzyna (1981.10 - 1982.09) GIRLING
Sprzęgło GULF Volvo 240 Kombi (P245) 2.8 Kombi 129KM, 95kW, benzyna (1981.10 - 1982.09) GULF
Sprzęgło JURID Volvo 240 Kombi (P245) 2.8 Kombi 129KM, 95kW, benzyna (1981.10 - 1982.09) JURID
Sprzęgło MEYLE Volvo 240 Kombi (P245) 2.8 Kombi 129KM, 95kW, benzyna (1981.10 - 1982.09) MEYLE
Sprzęgło ORGANIKA Volvo 240 Kombi (P245) 2.8 Kombi 129KM, 95kW, benzyna (1981.10 - 1982.09) ORGANIKA
Sprzęgło RAVENOL Volvo 240 Kombi (P245) 2.8 Kombi 129KM, 95kW, benzyna (1981.10 - 1982.09) RAVENOL
Sprzęgło TEXACO Volvo 240 Kombi (P245) 2.8 Kombi 129KM, 95kW, benzyna (1981.10 - 1982.09) TEXACO
Sprzęgło TOTAL Volvo 240 Kombi (P245) 2.8 Kombi 129KM, 95kW, benzyna (1981.10 - 1982.09) TOTAL
Sprzęgło VALVOLINE Volvo 240 Kombi (P245) 2.8 Kombi 129KM, 95kW, benzyna (1981.10 - 1982.09) VALVOLINE
Producent:FERODO

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FERODO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
FBX050
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FERODO
Kod:
FBX050
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  0,5
DIN / ISO:    ISO 4925 -4
DIN / ISO:  DOT 3
DIN / ISO:  DOT 4
DIN / ISO:  ISO 4925 -3
Temperatura wrzenia [°C]:  240
Punkt wrzenia [°C]:  159
Długożć opakowania [cm]:  25,3
Szerokość opakowania [cm]:  44,9
Wysokość opakowania [cm]:  19
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 64,00 zł
23,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FERODO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
FBC050
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FERODO
Kod:
FBC050
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  0,5
DIN / ISO:  DOT 3; SAE J1703; IS
Rodzaj połączenia:  Butelka
Klasa lepkości SAE:  1350
Specyfikacja:  DOT 3 Synthetic
Temperatura wrzenia [°C]:  225
Punkt wrzenia [°C]:  150
Długożć opakowania [cm]:  25,3
Szerokość opakowania [cm]:  44,9
Wysokość opakowania [cm]:  19
Specyfikacja wg DOT:  DOT 3
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 77,00 zł
32,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FERODO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
FBX100
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FERODO
Kod:
FBX100
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  1
DIN / ISO:    ISO 4925 -4
DIN / ISO:  DOT 3
DIN / ISO:  DOT 4
DIN / ISO:  ISO 4925 -3
Temperatura wrzenia [°C]:  240
Punkt wrzenia [°C]:  159
Długożć opakowania [cm]:  21
Szerokość opakowania [cm]:  39,1
Wysokość opakowania [cm]:  25,3
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 107,00 zł
52,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FERODO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
FBX500
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FERODO
Kod:
FBX500
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  5
DIN / ISO:    ISO 4925 -4
DIN / ISO:  DOT 3
DIN / ISO:  DOT 4
DIN / ISO:  ISO 4925 -3
Temperatura wrzenia [°C]:  240
Punkt wrzenia [°C]:  159
Długożć opakowania [cm]:  27,5
Szerokość opakowania [cm]:  37,5
Wysokość opakowania [cm]:  29,5
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 441,00 zł
232,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Sprzęgło

Sprzęgło DSG - budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Dwusprzęgłowe, automatyczne skrzynie biegów mają wśród kierowców bardzo różne opinie. To podwójne sprzęgło nie dla każdego jest zaletą, zwłaszcza gdy przychodzi do jego wymiany. Czy słusznie? Jak wygląda to w przypadku skrzyni DSG – ulubionego modelu grupy VAG?

czytaj więcej >
Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Technologia motoryzacyjna idzie stale do przodu. Tradycyjne rozwiązania mechaniczne coraz częściej zostają wyparte z rynku na rzecz nowoczesnych systemów elektromechanicznych, które określane są mianem przyszłości motoryzacji. Doskonałym przykładem takiej modernizacji jest nowatorski system clutch-by-wire – innowacyjne rozwiązanie, które pozwala zastąpić konwencjonalny układ sterowania sprzęgłem.

czytaj więcej >
Sprzęgło nie wysprzęgla, nie rozłącza się  - co zrobić, jak naprawić

Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?

Sprzęgło samochodowe jest podzespołem o bardzo dużej żywotności, pod warunkiem, że jest ono prawidłowo serwisowane i użytkowane. Jeśli dbacie o sprzęgło, spokojnie powinno Wam służyć nawet przez 400 tys. km. Jeśli nie dbacie, już po ok. 120 tys. km możecie się spodziewać np. tego, że zaczną pojawiać się problemy w jego wysprzęglaniem lub nagle zupełnie przestanie się rozłączać. Jak rozpoznać ten moment? Co może być bezpośrednią przyczyną tych problemów i jak sobie poradzić?

czytaj więcej >
Głośne sprzęgło (hałasujące) - przyczyny i naprawa

Dlaczego sprzęgło hałasuje? Co może być przyczyną głośnej pracy sprzęgła i w jaki sposób należy w takich przypadkach postępować?

Są takie momenty w życiu każdego kierowcy czy mechanika, kiedy niezbędne staje się założenie śmiesznej czapki w stylu Sherlocka Holmesa i przyjęcie roli prawdziwego detektywa. Konieczność taka pojawia się m. in. wówczas, kiedy sprzęgło w samochodzie zaczyna podejrzanie hałasować. Jeśli coś takiego pojawiło się również w Waszym aucie, załóżcie na głowę ten zabawy, kraciasty kapelusik, nabijcie dobrze fajkę i przygotujcie się na kawałek dobrej, detektywistyczne roboty.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze