Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło VAICO do Volvo XC40 (536) D4 Polestar AWD SUV 200KM, 147kW, olej napędowy (2019.01 - 2021.09)

Sprzęgło FEBI BILSTEIN Volvo XC40 (536) D4 Polestar AWD SUV 200KM, 147kW, olej napędowy (2019.01 - 2021.09) FEBI BILSTEIN
Sprzęgło SWAG Volvo XC40 (536) D4 Polestar AWD SUV 200KM, 147kW, olej napędowy (2019.01 - 2021.09) SWAG
Sprzęgło VAICO Volvo XC40 (536) D4 Polestar AWD SUV 200KM, 147kW, olej napędowy (2019.01 - 2021.09) VAICO
Sprzęgło CASTROL Volvo XC40 (536) D4 Polestar AWD SUV 200KM, 147kW, olej napędowy (2019.01 - 2021.09) CASTROL
Sprzęgło EUROL Volvo XC40 (536) D4 Polestar AWD SUV 200KM, 147kW, olej napędowy (2019.01 - 2021.09) EUROL
Sprzęgło EUROREPAR Volvo XC40 (536) D4 Polestar AWD SUV 200KM, 147kW, olej napędowy (2019.01 - 2021.09) EUROREPAR
Sprzęgło LIQUI MOLY Volvo XC40 (536) D4 Polestar AWD SUV 200KM, 147kW, olej napędowy (2019.01 - 2021.09) LIQUI MOLY
Sprzęgło MOTUL Volvo XC40 (536) D4 Polestar AWD SUV 200KM, 147kW, olej napędowy (2019.01 - 2021.09) MOTUL
Sprzęgło RAVENOL Volvo XC40 (536) D4 Polestar AWD SUV 200KM, 147kW, olej napędowy (2019.01 - 2021.09) RAVENOL
Sprzęgło VALVOLINE Volvo XC40 (536) D4 Polestar AWD SUV 200KM, 147kW, olej napędowy (2019.01 - 2021.09) VALVOLINE
Producent:VAICO

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VAICO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V60-0318
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V60-0318
Jednostka:
szt
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km]:  40000
Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata]:  2
Temperatura wrzenia [°C]:  265
Punkt wrzenia [°C]:  170
Rodzaj połączenia:  Butelka
Pojemność [litr]:  0,5
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Do 100 dni na zwrot
49,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
VAICO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V60-0319
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V60-0319
Jednostka:
szt
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km]:  40000
Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata]:  2
Temperatura wrzenia [°C]:  265
Punkt wrzenia [°C]:  170
Rodzaj połączenia:  Butelka
Pojemność [litr]:  1
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Do 100 dni na zwrot
89,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
VAICO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V60-0320
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V60-0320
Jednostka:
szt
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Pojemność [litr]:  5
Rodzaj połączenia:  Kanister
Punkt wrzenia [°C]:  170
Temperatura wrzenia [°C]:  265
Do 100 dni na zwrot
249,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
VAICO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V60-0317
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V60-0317
Jednostka:
szt
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Pojemność [litr]:  0,25
Do 100 dni na zwrot
20,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Sprzęgło

Porady z kategorii: Sprzęgło

Sprzęgło nie wysprzęgla, nie rozłącza się  - co zrobić, jak naprawić

Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?

Sprzęgło samochodowe jest podzespołem o bardzo dużej żywotności, pod warunkiem, że jest ono prawidłowo serwisowane i użytkowane. Jeśli dbacie o sprzęgło, spokojnie powinno Wam służyć nawet przez 400 tys. km. Jeśli nie dbacie, już po ok. 120 tys. km możecie się spodziewać np. tego, że zaczną pojawiać się problemy w jego wysprzęglaniem lub nagle zupełnie przestanie się rozłączać. Jak rozpoznać ten moment? Co może być bezpośrednią przyczyną tych problemów i jak sobie poradzić?

czytaj więcej >
Ślizganie się sprzęgła - przyczyny i naprawa: dlaczego sprzęgło się ślizga

Sprzęgło zaczęło się ślizgać? Jak rozpoznać, że to właśnie sprzęgło i co zrobić, kiedy pojawi się ten problem?

O ślizgającym się sprzęgle każdy z Was zapewne przynajmniej słyszał, być może wielu też doświadczyło tego zjawiska osobiście. Jego pojawienie się zawsze oznacza problemy z układem przenoszenia napędu i konieczność rychłej wymiany. Ponieważ jednak kończące się sprzęgło nie zawsze daje spektakularne objawy, część kierowców może ten moment zwyczajnie przegapić. Na co powinniście zwrócić uwagę, aby zdiagnozować ślizgające się sprzęgło? Co zrobić, kiedy sprzęgło zacznie się już ślizgać?

czytaj więcej >
Sprzęgło DSG - budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Dwusprzęgłowe, automatyczne skrzynie biegów mają wśród kierowców bardzo różne opinie. To podwójne sprzęgło nie dla każdego jest zaletą, zwłaszcza gdy przychodzi do jego wymiany. Czy słusznie? Jak wygląda to w przypadku skrzyni DSG – ulubionego modelu grupy VAG?

czytaj więcej >
Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Technologia motoryzacyjna idzie stale do przodu. Tradycyjne rozwiązania mechaniczne coraz częściej zostają wyparte z rynku na rzecz nowoczesnych systemów elektromechanicznych, które określane są mianem przyszłości motoryzacji. Doskonałym przykładem takiej modernizacji jest nowatorski system clutch-by-wire – innowacyjne rozwiązanie, które pozwala zastąpić konwencjonalny układ sterowania sprzęgłem.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze