Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło VAICO do Volvo XC60 II (246) D4 Polestar AWD SUV 200KM, 147kW, olej napędowy (2019.01 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Sprzęgło FEBI BILSTEIN Volvo XC60 II (246) D4 Polestar AWD SUV 200KM, 147kW, olej napędowy (2019.01 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Sprzęgło LUK Volvo XC60 II (246) D4 Polestar AWD SUV 200KM, 147kW, olej napędowy (2019.01 - obecnie) LUK
Sprzęgło SWAG Volvo XC60 II (246) D4 Polestar AWD SUV 200KM, 147kW, olej napędowy (2019.01 - obecnie) SWAG
Sprzęgło VAICO Volvo XC60 II (246) D4 Polestar AWD SUV 200KM, 147kW, olej napędowy (2019.01 - obecnie) VAICO
Sprzęgło AISIN Volvo XC60 II (246) D4 Polestar AWD SUV 200KM, 147kW, olej napędowy (2019.01 - obecnie) AISIN
Sprzęgło BORG & BECK Volvo XC60 II (246) D4 Polestar AWD SUV 200KM, 147kW, olej napędowy (2019.01 - obecnie) BORG & BECK
Sprzęgło EUROL Volvo XC60 II (246) D4 Polestar AWD SUV 200KM, 147kW, olej napędowy (2019.01 - obecnie) EUROL
Sprzęgło EUROREPAR Volvo XC60 II (246) D4 Polestar AWD SUV 200KM, 147kW, olej napędowy (2019.01 - obecnie) EUROREPAR
Sprzęgło LIQUI MOLY Volvo XC60 II (246) D4 Polestar AWD SUV 200KM, 147kW, olej napędowy (2019.01 - obecnie) LIQUI MOLY
Sprzęgło MOTUL Volvo XC60 II (246) D4 Polestar AWD SUV 200KM, 147kW, olej napędowy (2019.01 - obecnie) MOTUL
Sprzęgło SACHS Volvo XC60 II (246) D4 Polestar AWD SUV 200KM, 147kW, olej napędowy (2019.01 - obecnie) SACHS
Sprzęgło VALVOLINE Volvo XC60 II (246) D4 Polestar AWD SUV 200KM, 147kW, olej napędowy (2019.01 - obecnie) VALVOLINE
Producent:VAICO

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VAICO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V60-0318
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V60-0318
Jednostka:
szt
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km]:  40000
Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata]:  2
Temperatura wrzenia [°C]:  265
Punkt wrzenia [°C]:  170
Rodzaj połączenia:  Butelka
Pojemność [litr]:  0,5
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 103,00 zł
50,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
VAICO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V60-0317
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V60-0317
Jednostka:
szt
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Pojemność [litr]:  0,25
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 56,00 zł
20,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
VAICO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V60-0319
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V60-0319
Jednostka:
szt
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km]:  40000
Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata]:  2
Temperatura wrzenia [°C]:  265
Punkt wrzenia [°C]:  170
Rodzaj połączenia:  Butelka
Pojemność [litr]:  1
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 183,00 zł
89,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
VAICO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V60-0320
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V60-0320
Jednostka:
szt
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Pojemność [litr]:  5
Rodzaj połączenia:  Kanister
Punkt wrzenia [°C]:  170
Temperatura wrzenia [°C]:  265
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 473,00 zł
249,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Sprzęgło

Sprzęgło DSG - budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Dwusprzęgłowe, automatyczne skrzynie biegów mają wśród kierowców bardzo różne opinie. To podwójne sprzęgło nie dla każdego jest zaletą, zwłaszcza gdy przychodzi do jego wymiany. Czy słusznie? Jak wygląda to w przypadku skrzyni DSG – ulubionego modelu grupy VAG?

czytaj więcej >
Objawy zużytego wysprzęglika - jak je rozpoznać? Kup u nas nawet 40% taniej

Jak rozpoznać objawy zużytego wysprzęglika? Czym różnią się od objawów zużytej pompki sprzęgła?

Współcześnie produkowane samochody wyposażane są w hydrauliczny system sprzęgła, który zastąpił stosowane dawniej linki. Jednym z podstawowych elementów tego układu – zaraz obok pompki sprzęgła – jest wysprzęglik, czyli część eksploatacyjna o ograniczonej żywotności. Jakie objawy daje zużyty wysprzęglik? Jak odróżnić je od objawów zużycia pompki sprzęgła?

czytaj więcej >
Zamarznięte sprzęgło, skrzynia biegów lub olej. Czy to możliwe? Jak sobie poradzić z problemem?

Zamarznięte sprzęgło i skrzynia biegów. Czy to w ogóle możliwe? Jak się uchronić przed tego typu problemami?

Zima potrafi zaskoczyć nie tylko drogowców. Również kierowcy, którzy niekoniecznie odpowiednio przygotowali się do tej pory roku, bywają nieprzyjemnie zaskakiwani przez swoje samochody. Chociażby zamarzającym nagle sprzęgłem czy skrzynią biegów. Czy można temu jakoś zapobiec?

czytaj więcej >
Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Technologia motoryzacyjna idzie stale do przodu. Tradycyjne rozwiązania mechaniczne coraz częściej zostają wyparte z rynku na rzecz nowoczesnych systemów elektromechanicznych, które określane są mianem przyszłości motoryzacji. Doskonałym przykładem takiej modernizacji jest nowatorski system clutch-by-wire – innowacyjne rozwiązanie, które pozwala zastąpić konwencjonalny układ sterowania sprzęgłem.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze