Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło RAVENOL do Volvo XC90 II (256) 2.0 T5 AWD SUV 249KM, 183kW, benzyna (2016.02 - 2018.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Sprzęgło CASTROL Volvo XC90 II (256) 2.0 T5 AWD SUV 249KM, 183kW, benzyna (2016.02 - 2018.12) CASTROL
Sprzęgło EUROL Volvo XC90 II (256) 2.0 T5 AWD SUV 249KM, 183kW, benzyna (2016.02 - 2018.12) EUROL
Sprzęgło EUROREPAR Volvo XC90 II (256) 2.0 T5 AWD SUV 249KM, 183kW, benzyna (2016.02 - 2018.12) EUROREPAR
Sprzęgło LIQUI MOLY Volvo XC90 II (256) 2.0 T5 AWD SUV 249KM, 183kW, benzyna (2016.02 - 2018.12) LIQUI MOLY
Sprzęgło MOTUL Volvo XC90 II (256) 2.0 T5 AWD SUV 249KM, 183kW, benzyna (2016.02 - 2018.12) MOTUL
Sprzęgło RAVENOL Volvo XC90 II (256) 2.0 T5 AWD SUV 249KM, 183kW, benzyna (2016.02 - 2018.12) RAVENOL
Sprzęgło VALVOLINE Volvo XC90 II (256) 2.0 T5 AWD SUV 249KM, 183kW, benzyna (2016.02 - 2018.12) VALVOLINE
Producent:RAVENOL

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
RAVENOL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1350601
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
RAVENOL
Kod:
1350601
Cecha chemiczna:  Lepki
Specyfikacja:  FMVSS 116 DOT 4
Specyfikacja:  ISO 4925 Klasse 4
Specyfikacja:  SAE J 1704
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Sprzęgło

Porady z kategorii: Sprzęgło

Sprzęgło nie wysprzęgla, nie rozłącza się  - co zrobić, jak naprawić

Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?

Sprzęgło samochodowe jest podzespołem o bardzo dużej żywotności, pod warunkiem, że jest ono prawidłowo serwisowane i użytkowane. Jeśli dbacie o sprzęgło, spokojnie powinno Wam służyć nawet przez 400 tys. km. Jeśli nie dbacie, już po ok. 120 tys. km możecie się spodziewać np. tego, że zaczną pojawiać się problemy w jego wysprzęglaniem lub nagle zupełnie przestanie się rozłączać. Jak rozpoznać ten moment? Co może być bezpośrednią przyczyną tych problemów i jak sobie poradzić?

czytaj więcej >
Zamarznięte sprzęgło, skrzynia biegów lub olej. Czy to możliwe? Jak sobie poradzić z problemem?

Zamarznięte sprzęgło i skrzynia biegów. Czy to w ogóle możliwe? Jak się uchronić przed tego typu problemami?

Zima potrafi zaskoczyć nie tylko drogowców. Również kierowcy, którzy niekoniecznie odpowiednio przygotowali się do tej pory roku, bywają nieprzyjemnie zaskakiwani przez swoje samochody. Chociażby zamarzającym nagle sprzęgłem czy skrzynią biegów. Czy można temu jakoś zapobiec?

czytaj więcej >
Ślizganie się sprzęgła - przyczyny i naprawa: dlaczego sprzęgło się ślizga

Sprzęgło zaczęło się ślizgać? Jak rozpoznać, że to właśnie sprzęgło i co zrobić, kiedy pojawi się ten problem?

O ślizgającym się sprzęgle każdy z Was zapewne przynajmniej słyszał, być może wielu też doświadczyło tego zjawiska osobiście. Jego pojawienie się zawsze oznacza problemy z układem przenoszenia napędu i konieczność rychłej wymiany. Ponieważ jednak kończące się sprzęgło nie zawsze daje spektakularne objawy, część kierowców może ten moment zwyczajnie przegapić. Na co powinniście zwrócić uwagę, aby zdiagnozować ślizgające się sprzęgło? Co zrobić, kiedy sprzęgło zacznie się już ślizgać?

czytaj więcej >
Sprzęgło DSG - budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Dwusprzęgłowe, automatyczne skrzynie biegów mają wśród kierowców bardzo różne opinie. To podwójne sprzęgło nie dla każdego jest zaletą, zwłaszcza gdy przychodzi do jego wymiany. Czy słusznie? Jak wygląda to w przypadku skrzyni DSG – ulubionego modelu grupy VAG?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze