Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło LPR do Vw AMAROK Platforma / podwozie (S1B, S6B, S7B) 3.0 TDI 4motion Platforma / podwozie 204KM, 150kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Sprzęgło FEBI BILSTEIN Vw AMAROK Platforma / podwozie (S1B, S6B, S7B) 3.0 TDI 4motion Platforma / podwozie 204KM, 150kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Sprzęgło SWAG Vw AMAROK Platforma / podwozie (S1B, S6B, S7B) 3.0 TDI 4motion Platforma / podwozie 204KM, 150kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) SWAG
Sprzęgło LIQUI MOLY Vw AMAROK Platforma / podwozie (S1B, S6B, S7B) 3.0 TDI 4motion Platforma / podwozie 204KM, 150kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) LIQUI MOLY
Sprzęgło BREMBO Vw AMAROK Platforma / podwozie (S1B, S6B, S7B) 3.0 TDI 4motion Platforma / podwozie 204KM, 150kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) BREMBO
Sprzęgło DR.MOTOR AUTOMOTIVE Vw AMAROK Platforma / podwozie (S1B, S6B, S7B) 3.0 TDI 4motion Platforma / podwozie 204KM, 150kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Sprzęgło EUROL Vw AMAROK Platforma / podwozie (S1B, S6B, S7B) 3.0 TDI 4motion Platforma / podwozie 204KM, 150kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) EUROL
Sprzęgło EXEDY Vw AMAROK Platforma / podwozie (S1B, S6B, S7B) 3.0 TDI 4motion Platforma / podwozie 204KM, 150kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) EXEDY
Sprzęgło FTE Vw AMAROK Platforma / podwozie (S1B, S6B, S7B) 3.0 TDI 4motion Platforma / podwozie 204KM, 150kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) FTE
Sprzęgło LPR Vw AMAROK Platforma / podwozie (S1B, S6B, S7B) 3.0 TDI 4motion Platforma / podwozie 204KM, 150kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) LPR
Sprzęgło LUK Vw AMAROK Platforma / podwozie (S1B, S6B, S7B) 3.0 TDI 4motion Platforma / podwozie 204KM, 150kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) LUK
Sprzęgło MOTUL Vw AMAROK Platforma / podwozie (S1B, S6B, S7B) 3.0 TDI 4motion Platforma / podwozie 204KM, 150kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) MOTUL
Sprzęgło SACHS Vw AMAROK Platforma / podwozie (S1B, S6B, S7B) 3.0 TDI 4motion Platforma / podwozie 204KM, 150kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) SACHS
Sprzęgło SAMKO Vw AMAROK Platforma / podwozie (S1B, S6B, S7B) 3.0 TDI 4motion Platforma / podwozie 204KM, 150kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) SAMKO
Sprzęgło TRUCKTEC AUTOMOTIVE Vw AMAROK Platforma / podwozie (S1B, S6B, S7B) 3.0 TDI 4motion Platforma / podwozie 204KM, 150kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Sprzęgło TRW Vw AMAROK Platforma / podwozie (S1B, S6B, S7B) 3.0 TDI 4motion Platforma / podwozie 204KM, 150kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) TRW
Sprzęgło VALEO Vw AMAROK Platforma / podwozie (S1B, S6B, S7B) 3.0 TDI 4motion Platforma / podwozie 204KM, 150kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) VALEO
Sprzęgło VALVOLINE Vw AMAROK Platforma / podwozie (S1B, S6B, S7B) 3.0 TDI 4motion Platforma / podwozie 204KM, 150kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) VALVOLINE
Producent:LPR

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LPR
3.7 (3 ocen)
Kod produktu:
2404
niedostępny
3.7 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LPR
Kod:
2404
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  12 X 9
Materiał:  Tworzywo sztuczne
Specyfikacje asortymentowa:  Złącze wtykowe
Rozstaw srub mocujących:  50
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 247,00 zł
126,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Sprzęgło

Głośne sprzęgło (hałasujące) - przyczyny i naprawa

Dlaczego sprzęgło hałasuje? Co może być przyczyną głośnej pracy sprzęgła i w jaki sposób należy w takich przypadkach postępować?

Są takie momenty w życiu każdego kierowcy czy mechanika, kiedy niezbędne staje się założenie śmiesznej czapki w stylu Sherlocka Holmesa i przyjęcie roli prawdziwego detektywa. Konieczność taka pojawia się m. in. wówczas, kiedy sprzęgło w samochodzie zaczyna podejrzanie hałasować. Jeśli coś takiego pojawiło się również w Waszym aucie, załóżcie na głowę ten zabawy, kraciasty kapelusik, nabijcie dobrze fajkę i przygotujcie się na kawałek dobrej, detektywistyczne roboty.

czytaj więcej >
Sprzęgło DSG - budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Dwusprzęgłowe, automatyczne skrzynie biegów mają wśród kierowców bardzo różne opinie. To podwójne sprzęgło nie dla każdego jest zaletą, zwłaszcza gdy przychodzi do jego wymiany. Czy słusznie? Jak wygląda to w przypadku skrzyni DSG – ulubionego modelu grupy VAG?

czytaj więcej >
Objawy zużytego wysprzęglika - jak je rozpoznać? Kup u nas nawet 40% taniej

Jak rozpoznać objawy zużytego wysprzęglika? Czym różnią się od objawów zużytej pompki sprzęgła?

Współcześnie produkowane samochody wyposażane są w hydrauliczny system sprzęgła, który zastąpił stosowane dawniej linki. Jednym z podstawowych elementów tego układu – zaraz obok pompki sprzęgła – jest wysprzęglik, czyli część eksploatacyjna o ograniczonej żywotności. Jakie objawy daje zużyty wysprzęglik? Jak odróżnić je od objawów zużycia pompki sprzęgła?

czytaj więcej >
Sprzęgło nie wysprzęgla, nie rozłącza się  - co zrobić, jak naprawić

Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?

Sprzęgło samochodowe jest podzespołem o bardzo dużej żywotności, pod warunkiem, że jest ono prawidłowo serwisowane i użytkowane. Jeśli dbacie o sprzęgło, spokojnie powinno Wam służyć nawet przez 400 tys. km. Jeśli nie dbacie, już po ok. 120 tys. km możecie się spodziewać np. tego, że zaczną pojawiać się problemy w jego wysprzęglaniem lub nagle zupełnie przestanie się rozłączać. Jak rozpoznać ten moment? Co może być bezpośrednią przyczyną tych problemów i jak sobie poradzić?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze