Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło LPR do Vw CALIFORNIA T5 Camper (7EC, 7EF, 7EG, 7HF) 2.5 TDI Autobus 130KM, 96kW, olej napędowy (2007.05 - 2009.11)

Sprzęgło FEBI BILSTEIN Vw CALIFORNIA T5 Camper (7EC, 7EF, 7EG, 7HF) 2.5 TDI Autobus 130KM, 96kW, olej napędowy (2007.05 - 2009.11) FEBI BILSTEIN
Sprzęgło SWAG Vw CALIFORNIA T5 Camper (7EC, 7EF, 7EG, 7HF) 2.5 TDI Autobus 130KM, 96kW, olej napędowy (2007.05 - 2009.11) SWAG
Sprzęgło LUK Vw CALIFORNIA T5 Camper (7EC, 7EF, 7EG, 7HF) 2.5 TDI Autobus 130KM, 96kW, olej napędowy (2007.05 - 2009.11) LUK
Sprzęgło SACHS Vw CALIFORNIA T5 Camper (7EC, 7EF, 7EG, 7HF) 2.5 TDI Autobus 130KM, 96kW, olej napędowy (2007.05 - 2009.11) SACHS
Sprzęgło BOSCH Vw CALIFORNIA T5 Camper (7EC, 7EF, 7EG, 7HF) 2.5 TDI Autobus 130KM, 96kW, olej napędowy (2007.05 - 2009.11) BOSCH
Sprzęgło BREMBO Vw CALIFORNIA T5 Camper (7EC, 7EF, 7EG, 7HF) 2.5 TDI Autobus 130KM, 96kW, olej napędowy (2007.05 - 2009.11) BREMBO
Sprzęgło A.B.S. Vw CALIFORNIA T5 Camper (7EC, 7EF, 7EG, 7HF) 2.5 TDI Autobus 130KM, 96kW, olej napędowy (2007.05 - 2009.11) A.B.S.
Sprzęgło ABE Vw CALIFORNIA T5 Camper (7EC, 7EF, 7EG, 7HF) 2.5 TDI Autobus 130KM, 96kW, olej napędowy (2007.05 - 2009.11) ABE
Sprzęgło BLUE PRINT Vw CALIFORNIA T5 Camper (7EC, 7EF, 7EG, 7HF) 2.5 TDI Autobus 130KM, 96kW, olej napędowy (2007.05 - 2009.11) BLUE PRINT
Sprzęgło BORG & BECK Vw CALIFORNIA T5 Camper (7EC, 7EF, 7EG, 7HF) 2.5 TDI Autobus 130KM, 96kW, olej napędowy (2007.05 - 2009.11) BORG & BECK
Sprzęgło DELPHI Vw CALIFORNIA T5 Camper (7EC, 7EF, 7EG, 7HF) 2.5 TDI Autobus 130KM, 96kW, olej napędowy (2007.05 - 2009.11) DELPHI
Sprzęgło EUROREPAR Vw CALIFORNIA T5 Camper (7EC, 7EF, 7EG, 7HF) 2.5 TDI Autobus 130KM, 96kW, olej napędowy (2007.05 - 2009.11) EUROREPAR
Sprzęgło GIRLING Vw CALIFORNIA T5 Camper (7EC, 7EF, 7EG, 7HF) 2.5 TDI Autobus 130KM, 96kW, olej napędowy (2007.05 - 2009.11) GIRLING
Sprzęgło LPR Vw CALIFORNIA T5 Camper (7EC, 7EF, 7EG, 7HF) 2.5 TDI Autobus 130KM, 96kW, olej napędowy (2007.05 - 2009.11) LPR
Sprzęgło MAXGEAR Vw CALIFORNIA T5 Camper (7EC, 7EF, 7EG, 7HF) 2.5 TDI Autobus 130KM, 96kW, olej napędowy (2007.05 - 2009.11) MAXGEAR
Sprzęgło NEXUS Vw CALIFORNIA T5 Camper (7EC, 7EF, 7EG, 7HF) 2.5 TDI Autobus 130KM, 96kW, olej napędowy (2007.05 - 2009.11) NEXUS
Sprzęgło NK Vw CALIFORNIA T5 Camper (7EC, 7EF, 7EG, 7HF) 2.5 TDI Autobus 130KM, 96kW, olej napędowy (2007.05 - 2009.11) NK
Sprzęgło OEM Vw CALIFORNIA T5 Camper (7EC, 7EF, 7EG, 7HF) 2.5 TDI Autobus 130KM, 96kW, olej napędowy (2007.05 - 2009.11) OEM
Sprzęgło SAMKO Vw CALIFORNIA T5 Camper (7EC, 7EF, 7EG, 7HF) 2.5 TDI Autobus 130KM, 96kW, olej napędowy (2007.05 - 2009.11) SAMKO
Sprzęgło TRISCAN Vw CALIFORNIA T5 Camper (7EC, 7EF, 7EG, 7HF) 2.5 TDI Autobus 130KM, 96kW, olej napędowy (2007.05 - 2009.11) TRISCAN
Sprzęgło VAICO Vw CALIFORNIA T5 Camper (7EC, 7EF, 7EG, 7HF) 2.5 TDI Autobus 130KM, 96kW, olej napędowy (2007.05 - 2009.11) VAICO
Sprzęgło VALVOLINE Vw CALIFORNIA T5 Camper (7EC, 7EF, 7EG, 7HF) 2.5 TDI Autobus 130KM, 96kW, olej napędowy (2007.05 - 2009.11) VALVOLINE
Producent:LPR

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LPR
3.7 (3 ocen)
Kod produktu:
2190
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

3.7 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LPR
Kod:
2190
Jednostka:
szt
Specyfikacje asortymentowa:  Złącze wtykowe
Materiał:  Aluminium
Wymiar gwintu:  12 X 9
Rozstaw srub mocujących:  56
Do 100 dni na zwrot
150,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

LPR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
3012
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LPR
Kod:
3012
Jednostka:
KPL
Średnica tłoka [mm]:  29
Materiał:  Aluminium
System hamulcowy:  FTE
Do 100 dni na zwrot
212,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Sprzęgło

Sprzęgło nie wysprzęgla, nie rozłącza się  - co zrobić, jak naprawić

Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?

Sprzęgło samochodowe jest podzespołem o bardzo dużej żywotności, pod warunkiem, że jest ono prawidłowo serwisowane i użytkowane. Jeśli dbacie o sprzęgło, spokojnie powinno Wam służyć nawet przez 400 tys. km. Jeśli nie dbacie, już po ok. 120 tys. km możecie się spodziewać np. tego, że zaczną pojawiać się problemy w jego wysprzęglaniem lub nagle zupełnie przestanie się rozłączać. Jak rozpoznać ten moment? Co może być bezpośrednią przyczyną tych problemów i jak sobie poradzić?

czytaj więcej >
Ślizganie się sprzęgła - przyczyny i naprawa: dlaczego sprzęgło się ślizga

Sprzęgło zaczęło się ślizgać? Jak rozpoznać, że to właśnie sprzęgło i co zrobić, kiedy pojawi się ten problem?

O ślizgającym się sprzęgle każdy z Was zapewne przynajmniej słyszał, być może wielu też doświadczyło tego zjawiska osobiście. Jego pojawienie się zawsze oznacza problemy z układem przenoszenia napędu i konieczność rychłej wymiany. Ponieważ jednak kończące się sprzęgło nie zawsze daje spektakularne objawy, część kierowców może ten moment zwyczajnie przegapić. Na co powinniście zwrócić uwagę, aby zdiagnozować ślizgające się sprzęgło? Co zrobić, kiedy sprzęgło zacznie się już ślizgać?

czytaj więcej >
Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Technologia motoryzacyjna idzie stale do przodu. Tradycyjne rozwiązania mechaniczne coraz częściej zostają wyparte z rynku na rzecz nowoczesnych systemów elektromechanicznych, które określane są mianem przyszłości motoryzacji. Doskonałym przykładem takiej modernizacji jest nowatorski system clutch-by-wire – innowacyjne rozwiązanie, które pozwala zastąpić konwencjonalny układ sterowania sprzęgłem.

czytaj więcej >
Objawy zużytego wysprzęglika - jak je rozpoznać? Kup u nas nawet 40% taniej

Jak rozpoznać objawy zużytego wysprzęglika? Czym różnią się od objawów zużytej pompki sprzęgła?

Współcześnie produkowane samochody wyposażane są w hydrauliczny system sprzęgła, który zastąpił stosowane dawniej linki. Jednym z podstawowych elementów tego układu – zaraz obok pompki sprzęgła – jest wysprzęglik, czyli część eksploatacyjna o ograniczonej żywotności. Jakie objawy daje zużyty wysprzęglik? Jak odróżnić je od objawów zużycia pompki sprzęgła?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze