Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło KAWE do Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.6 liftback 69KM, 51kW, benzyna (1986.08 - 1991.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Sprzęgło BORSEHUNG Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.6 liftback 69KM, 51kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) BORSEHUNG
Sprzęgło CORTECO Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.6 liftback 69KM, 51kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) CORTECO
Sprzęgło FEBI BILSTEIN Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.6 liftback 69KM, 51kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) FEBI BILSTEIN
Sprzęgło VIKA Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.6 liftback 69KM, 51kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) VIKA
Sprzęgło A.B.S. Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.6 liftback 69KM, 51kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) A.B.S.
Sprzęgło AISIN Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.6 liftback 69KM, 51kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) AISIN
Sprzęgło BORG & BECK Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.6 liftback 69KM, 51kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) BORG & BECK
Sprzęgło CASTROL Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.6 liftback 69KM, 51kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) CASTROL
Sprzęgło ELRING Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.6 liftback 69KM, 51kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) ELRING
Sprzęgło EUROREPAR Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.6 liftback 69KM, 51kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) EUROREPAR
Sprzęgło FTE Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.6 liftback 69KM, 51kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) FTE
Sprzęgło IPARTS Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.6 liftback 69KM, 51kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) IPARTS
Sprzęgło KAMOKA Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.6 liftback 69KM, 51kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) KAMOKA
Sprzęgło KAWE Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.6 liftback 69KM, 51kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) KAWE
Sprzęgło LIQUI MOLY Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.6 liftback 69KM, 51kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) LIQUI MOLY
Sprzęgło MAXGEAR Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.6 liftback 69KM, 51kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) MAXGEAR
Sprzęgło MOTUL Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.6 liftback 69KM, 51kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) MOTUL
Sprzęgło NEXUS Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.6 liftback 69KM, 51kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) NEXUS
Sprzęgło NK Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.6 liftback 69KM, 51kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) NK
Sprzęgło NSK Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.6 liftback 69KM, 51kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) NSK
Sprzęgło OEM Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.6 liftback 69KM, 51kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) OEM
Sprzęgło SEIM Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.6 liftback 69KM, 51kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) SEIM
Sprzęgło SWAG Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.6 liftback 69KM, 51kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) SWAG
Sprzęgło TRISCAN Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.6 liftback 69KM, 51kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) TRISCAN
Sprzęgło TRW Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.6 liftback 69KM, 51kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) TRW
Sprzęgło VALEO Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.6 liftback 69KM, 51kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) VALEO
Sprzęgło VALVOLINE Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.6 liftback 69KM, 51kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) VALVOLINE
Producent:KAWE

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
34.2130
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
34.2130
Długość 1/Długość 2 [mm]:  815
Długość 1/Długość 2 [mm]:  585
Masa [g]:  317
Do 100 dni na zwrot
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
34.2130AUT
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
34.2130AUT
Długość 1/Długość 2 [mm]:  815
Długość 1/Długość 2 [mm]:  585
Masa [g]:  395
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Sprzęgło

Sprzęgło DSG - budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Dwusprzęgłowe, automatyczne skrzynie biegów mają wśród kierowców bardzo różne opinie. To podwójne sprzęgło nie dla każdego jest zaletą, zwłaszcza gdy przychodzi do jego wymiany. Czy słusznie? Jak wygląda to w przypadku skrzyni DSG – ulubionego modelu grupy VAG?

czytaj więcej >
Objawy zużytego wysprzęglika - jak je rozpoznać? Kup u nas nawet 40% taniej

Jak rozpoznać objawy zużytego wysprzęglika? Czym różnią się od objawów zużytej pompki sprzęgła?

Współcześnie produkowane samochody wyposażane są w hydrauliczny system sprzęgła, który zastąpił stosowane dawniej linki. Jednym z podstawowych elementów tego układu – zaraz obok pompki sprzęgła – jest wysprzęglik, czyli część eksploatacyjna o ograniczonej żywotności. Jakie objawy daje zużyty wysprzęglik? Jak odróżnić je od objawów zużycia pompki sprzęgła?

czytaj więcej >
Zamarznięte sprzęgło, skrzynia biegów lub olej. Czy to możliwe? Jak sobie poradzić z problemem?

Zamarznięte sprzęgło i skrzynia biegów. Czy to w ogóle możliwe? Jak się uchronić przed tego typu problemami?

Zima potrafi zaskoczyć nie tylko drogowców. Również kierowcy, którzy niekoniecznie odpowiednio przygotowali się do tej pory roku, bywają nieprzyjemnie zaskakiwani przez swoje samochody. Chociażby zamarzającym nagle sprzęgłem czy skrzynią biegów. Czy można temu jakoś zapobiec?

czytaj więcej >
Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Technologia motoryzacyjna idzie stale do przodu. Tradycyjne rozwiązania mechaniczne coraz częściej zostają wyparte z rynku na rzecz nowoczesnych systemów elektromechanicznych, które określane są mianem przyszłości motoryzacji. Doskonałym przykładem takiej modernizacji jest nowatorski system clutch-by-wire – innowacyjne rozwiązanie, które pozwala zastąpić konwencjonalny układ sterowania sprzęgłem.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze