Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło FTE do Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.6 liftback 69KM, 51kW, benzyna (1986.08 - 1991.07)

Sprzęgło BORSEHUNG Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.6 liftback 69KM, 51kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) BORSEHUNG
Sprzęgło CORTECO Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.6 liftback 69KM, 51kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) CORTECO
Sprzęgło FEBI BILSTEIN Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.6 liftback 69KM, 51kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) FEBI BILSTEIN
Sprzęgło VIKA Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.6 liftback 69KM, 51kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) VIKA
Sprzęgło A.B.S. Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.6 liftback 69KM, 51kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) A.B.S.
Sprzęgło AISIN Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.6 liftback 69KM, 51kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) AISIN
Sprzęgło BORG & BECK Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.6 liftback 69KM, 51kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) BORG & BECK
Sprzęgło CASTROL Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.6 liftback 69KM, 51kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) CASTROL
Sprzęgło ELRING Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.6 liftback 69KM, 51kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) ELRING
Sprzęgło EUROREPAR Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.6 liftback 69KM, 51kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) EUROREPAR
Sprzęgło FTE Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.6 liftback 69KM, 51kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) FTE
Sprzęgło IPARTS Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.6 liftback 69KM, 51kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) IPARTS
Sprzęgło KAMOKA Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.6 liftback 69KM, 51kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) KAMOKA
Sprzęgło KAWE Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.6 liftback 69KM, 51kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) KAWE
Sprzęgło LIQUI MOLY Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.6 liftback 69KM, 51kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) LIQUI MOLY
Sprzęgło MAXGEAR Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.6 liftback 69KM, 51kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) MAXGEAR
Sprzęgło MOTUL Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.6 liftback 69KM, 51kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) MOTUL
Sprzęgło NEXUS Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.6 liftback 69KM, 51kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) NEXUS
Sprzęgło NK Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.6 liftback 69KM, 51kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) NK
Sprzęgło NSK Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.6 liftback 69KM, 51kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) NSK
Sprzęgło OEM Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.6 liftback 69KM, 51kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) OEM
Sprzęgło SEIM Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.6 liftback 69KM, 51kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) SEIM
Sprzęgło SWAG Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.6 liftback 69KM, 51kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) SWAG
Sprzęgło TRISCAN Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.6 liftback 69KM, 51kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) TRISCAN
Sprzęgło TRW Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.6 liftback 69KM, 51kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) TRW
Sprzęgło VALEO Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.6 liftback 69KM, 51kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) VALEO
Sprzęgło VALVOLINE Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.6 liftback 69KM, 51kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) VALVOLINE
Producent:FTE

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FTE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
4101802
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FTE
Kod:
4101802
Jednostka:
szt
Długość 1/Długość 2 [mm]:  810/490
Dla numeru artykułu:  FKS02018
Ciężar [kg]:  0,34
Do 100 dni na zwrot
120,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Sprzęgło

Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Technologia motoryzacyjna idzie stale do przodu. Tradycyjne rozwiązania mechaniczne coraz częściej zostają wyparte z rynku na rzecz nowoczesnych systemów elektromechanicznych, które określane są mianem przyszłości motoryzacji. Doskonałym przykładem takiej modernizacji jest nowatorski system clutch-by-wire – innowacyjne rozwiązanie, które pozwala zastąpić konwencjonalny układ sterowania sprzęgłem.

czytaj więcej >
Sprzęgło DSG - budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Dwusprzęgłowe, automatyczne skrzynie biegów mają wśród kierowców bardzo różne opinie. To podwójne sprzęgło nie dla każdego jest zaletą, zwłaszcza gdy przychodzi do jego wymiany. Czy słusznie? Jak wygląda to w przypadku skrzyni DSG – ulubionego modelu grupy VAG?

czytaj więcej >
Zamarznięte sprzęgło, skrzynia biegów lub olej. Czy to możliwe? Jak sobie poradzić z problemem?

Zamarznięte sprzęgło i skrzynia biegów. Czy to w ogóle możliwe? Jak się uchronić przed tego typu problemami?

Zima potrafi zaskoczyć nie tylko drogowców. Również kierowcy, którzy niekoniecznie odpowiednio przygotowali się do tej pory roku, bywają nieprzyjemnie zaskakiwani przez swoje samochody. Chociażby zamarzającym nagle sprzęgłem czy skrzynią biegów. Czy można temu jakoś zapobiec?

czytaj więcej >
Sprzęgło nie wysprzęgla, nie rozłącza się  - co zrobić, jak naprawić

Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?

Sprzęgło samochodowe jest podzespołem o bardzo dużej żywotności, pod warunkiem, że jest ono prawidłowo serwisowane i użytkowane. Jeśli dbacie o sprzęgło, spokojnie powinno Wam służyć nawet przez 400 tys. km. Jeśli nie dbacie, już po ok. 120 tys. km możecie się spodziewać np. tego, że zaczną pojawiać się problemy w jego wysprzęglaniem lub nagle zupełnie przestanie się rozłączać. Jak rozpoznać ten moment? Co może być bezpośrednią przyczyną tych problemów i jak sobie poradzić?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze