Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło GIRLING do Vw GOLF VIII (CD1) 1.0 TSI liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.02 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Sprzęgło FEBI BILSTEIN Vw GOLF VIII (CD1) 1.0 TSI liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.02 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Sprzęgło SACHS Vw GOLF VIII (CD1) 1.0 TSI liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.02 - obecnie) SACHS
Sprzęgło LUK Vw GOLF VIII (CD1) 1.0 TSI liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.02 - obecnie) LUK
Sprzęgło TOPRAN Vw GOLF VIII (CD1) 1.0 TSI liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.02 - obecnie) TOPRAN
Sprzęgło VALEO Vw GOLF VIII (CD1) 1.0 TSI liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.02 - obecnie) VALEO
Sprzęgło DELPHI Vw GOLF VIII (CD1) 1.0 TSI liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.02 - obecnie) DELPHI
Sprzęgło MAXGEAR Vw GOLF VIII (CD1) 1.0 TSI liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.02 - obecnie) MAXGEAR
Sprzęgło A.B.S. Vw GOLF VIII (CD1) 1.0 TSI liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.02 - obecnie) A.B.S.
Sprzęgło ABE Vw GOLF VIII (CD1) 1.0 TSI liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.02 - obecnie) ABE
Sprzęgło AISIN Vw GOLF VIII (CD1) 1.0 TSI liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.02 - obecnie) AISIN
Sprzęgło ATE Vw GOLF VIII (CD1) 1.0 TSI liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.02 - obecnie) ATE
Sprzęgło BLUE PRINT Vw GOLF VIII (CD1) 1.0 TSI liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.02 - obecnie) BLUE PRINT
Sprzęgło BORG & BECK Vw GOLF VIII (CD1) 1.0 TSI liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.02 - obecnie) BORG & BECK
Sprzęgło BREMBO Vw GOLF VIII (CD1) 1.0 TSI liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.02 - obecnie) BREMBO
Sprzęgło CIFAM Vw GOLF VIII (CD1) 1.0 TSI liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.02 - obecnie) CIFAM
Sprzęgło DR.MOTOR AUTOMOTIVE Vw GOLF VIII (CD1) 1.0 TSI liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.02 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Sprzęgło EUROL Vw GOLF VIII (CD1) 1.0 TSI liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.02 - obecnie) EUROL
Sprzęgło EUROREPAR Vw GOLF VIII (CD1) 1.0 TSI liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.02 - obecnie) EUROREPAR
Sprzęgło FTE Vw GOLF VIII (CD1) 1.0 TSI liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.02 - obecnie) FTE
Sprzęgło GIRLING Vw GOLF VIII (CD1) 1.0 TSI liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.02 - obecnie) GIRLING
Sprzęgło IPARTS Vw GOLF VIII (CD1) 1.0 TSI liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.02 - obecnie) IPARTS
Sprzęgło KAWE Vw GOLF VIII (CD1) 1.0 TSI liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.02 - obecnie) KAWE
Sprzęgło LPR Vw GOLF VIII (CD1) 1.0 TSI liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.02 - obecnie) LPR
Sprzęgło MAPCO Vw GOLF VIII (CD1) 1.0 TSI liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.02 - obecnie) MAPCO
Sprzęgło METELLI Vw GOLF VIII (CD1) 1.0 TSI liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.02 - obecnie) METELLI
Sprzęgło METZGER Vw GOLF VIII (CD1) 1.0 TSI liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.02 - obecnie) METZGER
Sprzęgło MOTUL Vw GOLF VIII (CD1) 1.0 TSI liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.02 - obecnie) MOTUL
Sprzęgło NEXUS Vw GOLF VIII (CD1) 1.0 TSI liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.02 - obecnie) NEXUS
Sprzęgło NK Vw GOLF VIII (CD1) 1.0 TSI liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.02 - obecnie) NK
Sprzęgło NTY Vw GOLF VIII (CD1) 1.0 TSI liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.02 - obecnie) NTY
Sprzęgło OEM Vw GOLF VIII (CD1) 1.0 TSI liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.02 - obecnie) OEM
Sprzęgło ORIGINAL IMPERIUM Vw GOLF VIII (CD1) 1.0 TSI liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.02 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Sprzęgło SAMKO Vw GOLF VIII (CD1) 1.0 TSI liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.02 - obecnie) SAMKO
Sprzęgło SWAG Vw GOLF VIII (CD1) 1.0 TSI liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.02 - obecnie) SWAG
Sprzęgło TRW Vw GOLF VIII (CD1) 1.0 TSI liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.02 - obecnie) TRW
Sprzęgło VAICO Vw GOLF VIII (CD1) 1.0 TSI liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.02 - obecnie) VAICO
Sprzęgło VALVOLINE Vw GOLF VIII (CD1) 1.0 TSI liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.02 - obecnie) VALVOLINE
Producent:GIRLING

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GIRLING
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1104281
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GIRLING
Kod:
1104281
Średnica [mm]:  19,05
Materiał:  Tworzywo sztuczne
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Sprzęgło

Zamarznięte sprzęgło, skrzynia biegów lub olej. Czy to możliwe? Jak sobie poradzić z problemem?

Zamarznięte sprzęgło i skrzynia biegów. Czy to w ogóle możliwe? Jak się uchronić przed tego typu problemami?

Zima potrafi zaskoczyć nie tylko drogowców. Również kierowcy, którzy niekoniecznie odpowiednio przygotowali się do tej pory roku, bywają nieprzyjemnie zaskakiwani przez swoje samochody. Chociażby zamarzającym nagle sprzęgłem czy skrzynią biegów. Czy można temu jakoś zapobiec?

czytaj więcej >
Sprzęgło DSG - budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Dwusprzęgłowe, automatyczne skrzynie biegów mają wśród kierowców bardzo różne opinie. To podwójne sprzęgło nie dla każdego jest zaletą, zwłaszcza gdy przychodzi do jego wymiany. Czy słusznie? Jak wygląda to w przypadku skrzyni DSG – ulubionego modelu grupy VAG?

czytaj więcej >
Głośne sprzęgło (hałasujące) - przyczyny i naprawa

Dlaczego sprzęgło hałasuje? Co może być przyczyną głośnej pracy sprzęgła i w jaki sposób należy w takich przypadkach postępować?

Są takie momenty w życiu każdego kierowcy czy mechanika, kiedy niezbędne staje się założenie śmiesznej czapki w stylu Sherlocka Holmesa i przyjęcie roli prawdziwego detektywa. Konieczność taka pojawia się m. in. wówczas, kiedy sprzęgło w samochodzie zaczyna podejrzanie hałasować. Jeśli coś takiego pojawiło się również w Waszym aucie, załóżcie na głowę ten zabawy, kraciasty kapelusik, nabijcie dobrze fajkę i przygotujcie się na kawałek dobrej, detektywistyczne roboty.

czytaj więcej >
Sprzęgło nie wysprzęgla, nie rozłącza się  - co zrobić, jak naprawić

Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?

Sprzęgło samochodowe jest podzespołem o bardzo dużej żywotności, pod warunkiem, że jest ono prawidłowo serwisowane i użytkowane. Jeśli dbacie o sprzęgło, spokojnie powinno Wam służyć nawet przez 400 tys. km. Jeśli nie dbacie, już po ok. 120 tys. km możecie się spodziewać np. tego, że zaczną pojawiać się problemy w jego wysprzęglaniem lub nagle zupełnie przestanie się rozłączać. Jak rozpoznać ten moment? Co może być bezpośrednią przyczyną tych problemów i jak sobie poradzić?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze