Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło KAWE do Vw POLO III CLASSIC (6V2) 1.6 sedan 88KM, 65kW, benzyna (1996.05 - 2001.09)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Sprzęgło A.B.S. Vw POLO III CLASSIC (6V2) 1.6 sedan 88KM, 65kW, benzyna (1996.05 - 2001.09) A.B.S.
Sprzęgło AISIN Vw POLO III CLASSIC (6V2) 1.6 sedan 88KM, 65kW, benzyna (1996.05 - 2001.09) AISIN
Sprzęgło DELPHI Vw POLO III CLASSIC (6V2) 1.6 sedan 88KM, 65kW, benzyna (1996.05 - 2001.09) DELPHI
Sprzęgło EUROREPAR Vw POLO III CLASSIC (6V2) 1.6 sedan 88KM, 65kW, benzyna (1996.05 - 2001.09) EUROREPAR
Sprzęgło FERODO Vw POLO III CLASSIC (6V2) 1.6 sedan 88KM, 65kW, benzyna (1996.05 - 2001.09) FERODO
Sprzęgło JURID Vw POLO III CLASSIC (6V2) 1.6 sedan 88KM, 65kW, benzyna (1996.05 - 2001.09) JURID
Sprzęgło KAWE Vw POLO III CLASSIC (6V2) 1.6 sedan 88KM, 65kW, benzyna (1996.05 - 2001.09) KAWE
Sprzęgło MAXGEAR Vw POLO III CLASSIC (6V2) 1.6 sedan 88KM, 65kW, benzyna (1996.05 - 2001.09) MAXGEAR
Sprzęgło METZGER Vw POLO III CLASSIC (6V2) 1.6 sedan 88KM, 65kW, benzyna (1996.05 - 2001.09) METZGER
Sprzęgło MOTUL Vw POLO III CLASSIC (6V2) 1.6 sedan 88KM, 65kW, benzyna (1996.05 - 2001.09) MOTUL
Sprzęgło NK Vw POLO III CLASSIC (6V2) 1.6 sedan 88KM, 65kW, benzyna (1996.05 - 2001.09) NK
Sprzęgło TRISCAN Vw POLO III CLASSIC (6V2) 1.6 sedan 88KM, 65kW, benzyna (1996.05 - 2001.09) TRISCAN
Producent:KAWE

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
62.2580
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
62.2580
Długość całkowita [mm]:  855
Długość 1/Długość 2 [mm]:  1110
Długość 1/Długość 2 [mm]:  850
Masa [g]:  531
Do 100 dni na zwrot
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
62.2580AUT
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
62.2580AUT
Długość całkowita [mm]:  855
Długość 1/Długość 2 [mm]:  1060
Długość 1/Długość 2 [mm]:  850
Masa [g]:  588
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Sprzęgło

Porady z kategorii: Sprzęgło

Głośne sprzęgło (hałasujące) - przyczyny i naprawa

Dlaczego sprzęgło hałasuje? Co może być przyczyną głośnej pracy sprzęgła i w jaki sposób należy w takich przypadkach postępować?

Są takie momenty w życiu każdego kierowcy czy mechanika, kiedy niezbędne staje się założenie śmiesznej czapki w stylu Sherlocka Holmesa i przyjęcie roli prawdziwego detektywa. Konieczność taka pojawia się m. in. wówczas, kiedy sprzęgło w samochodzie zaczyna podejrzanie hałasować. Jeśli coś takiego pojawiło się również w Waszym aucie, załóżcie na głowę ten zabawy, kraciasty kapelusik, nabijcie dobrze fajkę i przygotujcie się na kawałek dobrej, detektywistyczne roboty.

czytaj więcej >
Sprzęgło DSG - budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Dwusprzęgłowe, automatyczne skrzynie biegów mają wśród kierowców bardzo różne opinie. To podwójne sprzęgło nie dla każdego jest zaletą, zwłaszcza gdy przychodzi do jego wymiany. Czy słusznie? Jak wygląda to w przypadku skrzyni DSG – ulubionego modelu grupy VAG?

czytaj więcej >
Objawy zużytego wysprzęglika - jak je rozpoznać? Kup u nas nawet 40% taniej

Jak rozpoznać objawy zużytego wysprzęglika? Czym różnią się od objawów zużytej pompki sprzęgła?

Współcześnie produkowane samochody wyposażane są w hydrauliczny system sprzęgła, który zastąpił stosowane dawniej linki. Jednym z podstawowych elementów tego układu – zaraz obok pompki sprzęgła – jest wysprzęglik, czyli część eksploatacyjna o ograniczonej żywotności. Jakie objawy daje zużyty wysprzęglik? Jak odróżnić je od objawów zużycia pompki sprzęgła?

czytaj więcej >
Sprzęgło nie wysprzęgla, nie rozłącza się  - co zrobić, jak naprawić

Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?

Sprzęgło samochodowe jest podzespołem o bardzo dużej żywotności, pod warunkiem, że jest ono prawidłowo serwisowane i użytkowane. Jeśli dbacie o sprzęgło, spokojnie powinno Wam służyć nawet przez 400 tys. km. Jeśli nie dbacie, już po ok. 120 tys. km możecie się spodziewać np. tego, że zaczną pojawiać się problemy w jego wysprzęglaniem lub nagle zupełnie przestanie się rozłączać. Jak rozpoznać ten moment? Co może być bezpośrednią przyczyną tych problemów i jak sobie poradzić?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze