Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło SIDAT do Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) e-Up liftback 83KM, 61kW, elektryczny (2013.07 - obecnie)

Sprzęgło FEBI BILSTEIN Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) e-Up liftback 83KM, 61kW, elektryczny (2013.07 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Sprzęgło SWAG Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) e-Up liftback 83KM, 61kW, elektryczny (2013.07 - obecnie) SWAG
Sprzęgło EUROL Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) e-Up liftback 83KM, 61kW, elektryczny (2013.07 - obecnie) EUROL
Sprzęgło EUROREPAR Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) e-Up liftback 83KM, 61kW, elektryczny (2013.07 - obecnie) EUROREPAR
Sprzęgło HOFFER Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) e-Up liftback 83KM, 61kW, elektryczny (2013.07 - obecnie) HOFFER
Sprzęgło MEAT & DORIA Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) e-Up liftback 83KM, 61kW, elektryczny (2013.07 - obecnie) MEAT & DORIA
Sprzęgło SIDAT Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) e-Up liftback 83KM, 61kW, elektryczny (2013.07 - obecnie) SIDAT
Sprzęgło VAICO Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) e-Up liftback 83KM, 61kW, elektryczny (2013.07 - obecnie) VAICO
Sprzęgło VALVOLINE Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) e-Up liftback 83KM, 61kW, elektryczny (2013.07 - obecnie) VALVOLINE
Producent:SIDAT

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SIDAT
0 (0 ocen)
Kod produktu:
405476
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SIDAT
Kod:
405476
Ilość biegunów:  5
Długość kabli:  200
Szerokosc wtyczki [mm]:  1,5
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z obudową tulei wtyczki
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z przewodem
Powierzchnia kontaktowa:  Pozłacany
Przekrój poprzeczny przewodu [mm?]:  0,75
Materiał izolacji przewodu:  Silikon
Wykonanie obudowy wtyku:  Obudowa tulei wtyczki
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Sprzęgło

Porady z kategorii: Sprzęgło

Sprzęgło nie wysprzęgla, nie rozłącza się  - co zrobić, jak naprawić

Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?

Sprzęgło samochodowe jest podzespołem o bardzo dużej żywotności, pod warunkiem, że jest ono prawidłowo serwisowane i użytkowane. Jeśli dbacie o sprzęgło, spokojnie powinno Wam służyć nawet przez 400 tys. km. Jeśli nie dbacie, już po ok. 120 tys. km możecie się spodziewać np. tego, że zaczną pojawiać się problemy w jego wysprzęglaniem lub nagle zupełnie przestanie się rozłączać. Jak rozpoznać ten moment? Co może być bezpośrednią przyczyną tych problemów i jak sobie poradzić?

czytaj więcej >
Głośne sprzęgło (hałasujące) - przyczyny i naprawa

Dlaczego sprzęgło hałasuje? Co może być przyczyną głośnej pracy sprzęgła i w jaki sposób należy w takich przypadkach postępować?

Są takie momenty w życiu każdego kierowcy czy mechanika, kiedy niezbędne staje się założenie śmiesznej czapki w stylu Sherlocka Holmesa i przyjęcie roli prawdziwego detektywa. Konieczność taka pojawia się m. in. wówczas, kiedy sprzęgło w samochodzie zaczyna podejrzanie hałasować. Jeśli coś takiego pojawiło się również w Waszym aucie, załóżcie na głowę ten zabawy, kraciasty kapelusik, nabijcie dobrze fajkę i przygotujcie się na kawałek dobrej, detektywistyczne roboty.

czytaj więcej >
Ślizganie się sprzęgła - przyczyny i naprawa: dlaczego sprzęgło się ślizga

Sprzęgło zaczęło się ślizgać? Jak rozpoznać, że to właśnie sprzęgło i co zrobić, kiedy pojawi się ten problem?

O ślizgającym się sprzęgle każdy z Was zapewne przynajmniej słyszał, być może wielu też doświadczyło tego zjawiska osobiście. Jego pojawienie się zawsze oznacza problemy z układem przenoszenia napędu i konieczność rychłej wymiany. Ponieważ jednak kończące się sprzęgło nie zawsze daje spektakularne objawy, część kierowców może ten moment zwyczajnie przegapić. Na co powinniście zwrócić uwagę, aby zdiagnozować ślizgające się sprzęgło? Co zrobić, kiedy sprzęgło zacznie się już ślizgać?

czytaj więcej >
Objawy zużytego wysprzęglika - jak je rozpoznać? Kup u nas nawet 40% taniej

Jak rozpoznać objawy zużytego wysprzęglika? Czym różnią się od objawów zużytej pompki sprzęgła?

Współcześnie produkowane samochody wyposażane są w hydrauliczny system sprzęgła, który zastąpił stosowane dawniej linki. Jednym z podstawowych elementów tego układu – zaraz obok pompki sprzęgła – jest wysprzęglik, czyli część eksploatacyjna o ograniczonej żywotności. Jakie objawy daje zużyty wysprzęglik? Jak odróżnić je od objawów zużycia pompki sprzęgła?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze