Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło kompletne RAICAM do Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1993.02 - 1995.01)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Sprzęgło kompletne BLUE PRINT Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1993.02 - 1995.01) BLUE PRINT
Sprzęgło kompletne BORG & BECK Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1993.02 - 1995.01) BORG & BECK
Sprzęgło kompletne COMLINE Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1993.02 - 1995.01) COMLINE
Sprzęgło kompletne DELSAH Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1993.02 - 1995.01) DELSAH
Sprzęgło kompletne DENCKERMANN Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1993.02 - 1995.01) DENCKERMANN
Sprzęgło kompletne EXEDY Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1993.02 - 1995.01) EXEDY
Sprzęgło kompletne HART Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1993.02 - 1995.01) HART
Sprzęgło kompletne JP GROUP Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1993.02 - 1995.01) JP GROUP
Sprzęgło kompletne KAWE Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1993.02 - 1995.01) KAWE
Sprzęgło kompletne KM GERMANY Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1993.02 - 1995.01) KM GERMANY
Sprzęgło kompletne LUCAS Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1993.02 - 1995.01) LUCAS
Sprzęgło kompletne LUK Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1993.02 - 1995.01) LUK
Sprzęgło kompletne MAPA Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1993.02 - 1995.01) MAPA
Sprzęgło kompletne MECARM Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1993.02 - 1995.01) MECARM
Sprzęgło kompletne NEXUS Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1993.02 - 1995.01) NEXUS
Sprzęgło kompletne NK Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1993.02 - 1995.01) NK
Sprzęgło kompletne QUINTON HAZELL Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1993.02 - 1995.01) QUINTON HAZELL
Sprzęgło kompletne RAICAM Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1993.02 - 1995.01) RAICAM
Sprzęgło kompletne RYMEC Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1993.02 - 1995.01) RYMEC
Sprzęgło kompletne SACHS Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1993.02 - 1995.01) SACHS
Sprzęgło kompletne SASIC Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1993.02 - 1995.01) SASIC
Sprzęgło kompletne SBS Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1993.02 - 1995.01) SBS
Sprzęgło kompletne STATIM Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1993.02 - 1995.01) STATIM
Sprzęgło kompletne VALEO Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1993.02 - 1995.01) VALEO
Sprzęgło kompletne WESTLAKE Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1993.02 - 1995.01) WESTLAKE
Producent:RAICAM

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
RAICAM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
RC6288
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
RAICAM
Kod:
RC6288
Dla numeru artykułu:  RC6288
Ilość zębów:  23
Średnica [mm]:  240
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Sprzęgło kompletne

Jak zdiagnozować usterki sprzęgła?

Jak zdiagnozować usterki sprzęgła?

Sprzęgło to podstawowy element, który odpowiada za działanie samochodu. Podzespół kontroluje moc silnika, która przekazywana jest na koła pojazdu, napędzające całą jego masę. Dlatego usterka sprzęgła zwykle kończy się całkowitym unieruchomieniem samochodu.

czytaj więcej >
Sprzęgło – działanie, budowa i usterki

Sprzęgło – działanie, budowa i usterki

Sprzęgło w samochodzie składa się z trzech zasadniczych części: tarczy sprzęgła, docisku oraz łożyska. Wygląd zewnętrzny sugeruje nam, że są to elementy raczej mało skomplikowane, praktyka pokazuje jednak, że jest inaczej. Wielu użytkowników zmaga się z licznymi usterkami sprzęgła bądź jego poszczególnych podzespołów. Co jest warte zaznaczenia, najczęstszą przyczyną usterek sprzęgła jest kierowca, a konkretniej – jego styl jazdy.

czytaj więcej >
Sprzęgło – oznaki zużycia

Sprzęgło – oznaki zużycia

Kłopoty ze sprzęgłem to żadne odkrycie. To problem, który prędzej czy później dotyka każdy samochód. Przebieg, przy którym sprzęgło zaczyna kaprysić zależy w dużej mierze od stylu jazdy samego kierowcy, a także od jakości zastosowanych materiałów. Pewne jest jedno – zużycia nie odwleczemy w czasie.

czytaj więcej >
Jaka jest żywotność sprzęgła, a jaka koła dwumasowego?

Jaka jest żywotność sprzęgła, a jak długo wytrzyma przeciętne koło dwumasowe? Awaria którego z tych podzespołów szybciej zaprowadzi nas do mechanika?

Gdy idzie o żywotność elementów układu przeniesienia napędu, sprzęgło samochodowe i dwumasowe koło zamachowe bardzo często stawiane są w tym samym szeregu. Oznaczałoby to, że oba te podzespoły posiadają bardzo podobną, jeśli nie identyczną żywotność. Czy to prawda? Czy faktycznie możemy się spodziewać, że przyjdzie nam wymieniać sprzęgło i „dwumasę” mniej więcej w tym samym momencie?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze