Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło kompletne SACHS do Ford FOCUS III 2.0 Ti-GDi liftback 170KM, 125kW, benzyna (2011.08 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Sprzęgło kompletne LUK Ford FOCUS III 2.0 Ti-GDi liftback 170KM, 125kW, benzyna (2011.08 - obecnie) LUK
Sprzęgło kompletne IPARTS Ford FOCUS III 2.0 Ti-GDi liftback 170KM, 125kW, benzyna (2011.08 - obecnie) IPARTS
Sprzęgło kompletne JP GROUP Ford FOCUS III 2.0 Ti-GDi liftback 170KM, 125kW, benzyna (2011.08 - obecnie) JP GROUP
Sprzęgło kompletne NK Ford FOCUS III 2.0 Ti-GDi liftback 170KM, 125kW, benzyna (2011.08 - obecnie) NK
Sprzęgło kompletne RYMEC Ford FOCUS III 2.0 Ti-GDi liftback 170KM, 125kW, benzyna (2011.08 - obecnie) RYMEC
Sprzęgło kompletne SACHS Ford FOCUS III 2.0 Ti-GDi liftback 170KM, 125kW, benzyna (2011.08 - obecnie) SACHS
Sprzęgło kompletne VALEO Ford FOCUS III 2.0 Ti-GDi liftback 170KM, 125kW, benzyna (2011.08 - obecnie) VALEO
Producent:SACHS

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SACHS
5.0 (131 ocen)
Kod produktu:
3000 951 587
dostępny
5.0 (131 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SACHS
Kod:
3000 951 587
Jednostka:
KPL
Średnica [mm]:  240
Profil piasty:  23x26-23N
Ilość zębów:  23
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez łożyska oporowego
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 733,00 zł
407,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
SACHS
5.0 (131 ocen)
Kod produktu:
3000 990 487
dostępny
5.0 (131 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SACHS
Kod:
3000 990 487
Jednostka:
KPL
Średnica [mm]:  240
Ilość zębów:  23
Alternatywny zestaw naprawczy:  3000 951 587
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 973,00 zł
556,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Producenci auto części z kategorii: Sprzęgło kompletne

Porady z kategorii: Sprzęgło kompletne

Jak zdiagnozować usterki sprzęgła?

Jak zdiagnozować usterki sprzęgła?

Sprzęgło to podstawowy element, który odpowiada za działanie samochodu. Podzespół kontroluje moc silnika, która przekazywana jest na koła pojazdu, napędzające całą jego masę. Dlatego usterka sprzęgła zwykle kończy się całkowitym unieruchomieniem samochodu.

czytaj więcej >
Sprzęgło – działanie, budowa i usterki

Sprzęgło – działanie, budowa i usterki

Sprzęgło w samochodzie składa się z trzech zasadniczych części: tarczy sprzęgła, docisku oraz łożyska. Wygląd zewnętrzny sugeruje nam, że są to elementy raczej mało skomplikowane, praktyka pokazuje jednak, że jest inaczej. Wielu użytkowników zmaga się z licznymi usterkami sprzęgła bądź jego poszczególnych podzespołów. Co jest warte zaznaczenia, najczęstszą przyczyną usterek sprzęgła jest kierowca, a konkretniej – jego styl jazdy.

czytaj więcej >
Sprzęgło – oznaki zużycia

Sprzęgło – oznaki zużycia

Kłopoty ze sprzęgłem to żadne odkrycie. To problem, który prędzej czy później dotyka każdy samochód. Przebieg, przy którym sprzęgło zaczyna kaprysić zależy w dużej mierze od stylu jazdy samego kierowcy, a także od jakości zastosowanych materiałów. Pewne jest jedno – zużycia nie odwleczemy w czasie.

czytaj więcej >
Jaka jest żywotność sprzęgła, a jaka koła dwumasowego?

Jaka jest żywotność sprzęgła, a jak długo wytrzyma przeciętne koło dwumasowe? Awaria którego z tych podzespołów szybciej zaprowadzi nas do mechanika?

Gdy idzie o żywotność elementów układu przeniesienia napędu, sprzęgło samochodowe i dwumasowe koło zamachowe bardzo często stawiane są w tym samym szeregu. Oznaczałoby to, że oba te podzespoły posiadają bardzo podobną, jeśli nie identyczną żywotność. Czy to prawda? Czy faktycznie możemy się spodziewać, że przyjdzie nam wymieniać sprzęgło i „dwumasę” mniej więcej w tym samym momencie?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze