Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Tarcze hamulcowe JURID do Bmw 4 coupe (G22, G82) 420 d Mild-Hybrid xDrive coupe 163KM, 120kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Tarcze hamulcowe BREMBO Bmw 4 coupe (G22, G82) 420 d Mild-Hybrid xDrive coupe 163KM, 120kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) BREMBO
Tarcze hamulcowe ATE Bmw 4 coupe (G22, G82) 420 d Mild-Hybrid xDrive coupe 163KM, 120kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) ATE
Tarcze hamulcowe FERODO Bmw 4 coupe (G22, G82) 420 d Mild-Hybrid xDrive coupe 163KM, 120kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) FERODO
Tarcze hamulcowe FREMAX Bmw 4 coupe (G22, G82) 420 d Mild-Hybrid xDrive coupe 163KM, 120kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) FREMAX
Tarcze hamulcowe HELLA Bmw 4 coupe (G22, G82) 420 d Mild-Hybrid xDrive coupe 163KM, 120kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) HELLA
Tarcze hamulcowe JAPKO Bmw 4 coupe (G22, G82) 420 d Mild-Hybrid xDrive coupe 163KM, 120kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) JAPKO
Tarcze hamulcowe JP GROUP Bmw 4 coupe (G22, G82) 420 d Mild-Hybrid xDrive coupe 163KM, 120kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) JP GROUP
Tarcze hamulcowe JURID Bmw 4 coupe (G22, G82) 420 d Mild-Hybrid xDrive coupe 163KM, 120kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) JURID
Tarcze hamulcowe KAVO PARTS Bmw 4 coupe (G22, G82) 420 d Mild-Hybrid xDrive coupe 163KM, 120kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) KAVO PARTS
Tarcze hamulcowe LPR Bmw 4 coupe (G22, G82) 420 d Mild-Hybrid xDrive coupe 163KM, 120kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) LPR
Tarcze hamulcowe MEYLE Bmw 4 coupe (G22, G82) 420 d Mild-Hybrid xDrive coupe 163KM, 120kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) MEYLE
Tarcze hamulcowe MINTEX Bmw 4 coupe (G22, G82) 420 d Mild-Hybrid xDrive coupe 163KM, 120kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) MINTEX
Tarcze hamulcowe REMSA Bmw 4 coupe (G22, G82) 420 d Mild-Hybrid xDrive coupe 163KM, 120kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) REMSA
Tarcze hamulcowe ROADHOUSE Bmw 4 coupe (G22, G82) 420 d Mild-Hybrid xDrive coupe 163KM, 120kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) ROADHOUSE
Tarcze hamulcowe ROTINGER Bmw 4 coupe (G22, G82) 420 d Mild-Hybrid xDrive coupe 163KM, 120kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) ROTINGER
Tarcze hamulcowe SBS Bmw 4 coupe (G22, G82) 420 d Mild-Hybrid xDrive coupe 163KM, 120kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) SBS
Tarcze hamulcowe TEXTAR Bmw 4 coupe (G22, G82) 420 d Mild-Hybrid xDrive coupe 163KM, 120kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) TEXTAR
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:JURID

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
JURID
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
563212JVC-1
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JURID
Kod:
563212JVC-1
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  64
Ciężar [kg]:  17,1
Otwór o śr[mm]:  67
Typ tarczy hamulcowej:  Wentylowany
Typ tarczy hamulcowej:  Tarcza hamulcowa 2-częsciowa
Grubość tarczy hamulcowej [mm]:  24
Minimalna grubość [mm]:  22,4
Średnica zewnętrzna [mm]:  345
Ilość otworów:  5
Średnica otworu [mm]:  112
Powierzchnia:  Pokryty dodatkową warstwą
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Jednostka ilości:  Sztuka
Wersja:  J
Długożć opakowania [cm]:  37
Szerokość opakowania [cm]:  37
Wysokość opakowania [cm]:  10
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 3168,00 zł
2112,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Tarcze hamulcowe

Serie tarcz hamulcowych TRW - porównanie: TRW High Carbon, Semi Compound Discs

Tarcze hamulcowe TRW w dwóch odsłonach. Która seria lepiej sprawdzi się w Twoim aucie?

Jeśli kiedykolwiek zdarzyło Wam się kupować tarcze hamulcowe do swojego auta, zapewne wpadliście już na produkty marki TRW. Firma ta jest jednym z największych producentów tarcz hamulcowych na świecie i zdecydowanie jedną z najbardziej renomowanych marek. Czy renoma ta przekłada się na jakość oferowanych przez nią produktów? Co warto wiedzieć o najważniejszych seriach tarcz TRW?

czytaj więcej >
Ile kosztuje wymiana tarcz hamulcowych u mechanika w 2023?

Ile kosztuje wymiana tarcz hamulcowych u mechanika w 2023? Skąd biorą się różnice w cenach pomiędzy poszczególnymi przypadkami?

Tarcz hamulcowych nie wymieniamy zbyt często, ale kiedy już przychodzi na tę wymianę pora, należ zrobić to naprawdę dobrze. Co to znaczy? W jaki sposób powinno się wymieniać tarcze hamulcowe w standardowym aucie osobowym? Czy można to zrobić samemu, czy lepiej udać się do mechanika? Ile zapłacimy za wymianę tarcz hamulcowych w warsztacie w 2023 roku?

czytaj więcej >
Zimmermann FusionZ: Formula:Z, Formula:F i Formula:S - tarcze dwuelementowe-sprzężone marki Zimmermann

Dwuelementowe, sprzężone tarcze hamulcowe marki Zimmermann z serii FusionZ, czyli Formula:Z, Formula:F i Formula:S

Tarcze hamulcowe Zimmermann z serii FusionZ to tarcze dwuelementowe, kombinowane, powszechnie zwane wentylowanymi. Jakie dokładnie typy tarcz wchodzą w skład tej serii? Czym mogą Was zainteresować?

czytaj więcej >
Parametry tarcz hamulcowych: średnica, grubość, rozstaw śrub, mocowanie, osadzenie

Jak należy odczytywać poszczególne parametry techniczne tarcz hamulcowych? Jakie mają znaczenie dla kupującego?

Zakup tarcz hamulcowych najczęściej polega na określeniu, w jakim modelu auta mają zostać zamontowane oraz czy powinny to być tarcze pełne, wentylowane, nacinane czy jeszcze inne. Bardzo często zupełnie zapominamy o wszystkich parametrach technicznych tarcz. Czy słusznie? Co możemy z tych właśnie parametrów wywnioskować?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze