Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka MOTAIR TURBO do Alfa Romeo SPIDER (916_) 2.0 V6 Turbo (916S2A) kabriolet 202KM, 148kW, benzyna (1998.05 - 2005.04)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka AJUSA Alfa Romeo SPIDER (916_) 2.0 V6 Turbo (916S2A) kabriolet 202KM, 148kW, benzyna (1998.05 - 2005.04) AJUSA
Turbosprężarka FA1 Alfa Romeo SPIDER (916_) 2.0 V6 Turbo (916S2A) kabriolet 202KM, 148kW, benzyna (1998.05 - 2005.04) FA1
Turbosprężarka GARRETT Alfa Romeo SPIDER (916_) 2.0 V6 Turbo (916S2A) kabriolet 202KM, 148kW, benzyna (1998.05 - 2005.04) GARRETT
Turbosprężarka HOFFER Alfa Romeo SPIDER (916_) 2.0 V6 Turbo (916S2A) kabriolet 202KM, 148kW, benzyna (1998.05 - 2005.04) HOFFER
Turbosprężarka LUCAS Alfa Romeo SPIDER (916_) 2.0 V6 Turbo (916S2A) kabriolet 202KM, 148kW, benzyna (1998.05 - 2005.04) LUCAS
Turbosprężarka MEAT & DORIA Alfa Romeo SPIDER (916_) 2.0 V6 Turbo (916S2A) kabriolet 202KM, 148kW, benzyna (1998.05 - 2005.04) MEAT & DORIA
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Alfa Romeo SPIDER (916_) 2.0 V6 Turbo (916S2A) kabriolet 202KM, 148kW, benzyna (1998.05 - 2005.04) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Alfa Romeo SPIDER (916_) 2.0 V6 Turbo (916S2A) kabriolet 202KM, 148kW, benzyna (1998.05 - 2005.04) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka TMI Alfa Romeo SPIDER (916_) 2.0 V6 Turbo (916S2A) kabriolet 202KM, 148kW, benzyna (1998.05 - 2005.04) TMI
Turbosprężarka TURBORAIL Alfa Romeo SPIDER (916_) 2.0 V6 Turbo (916S2A) kabriolet 202KM, 148kW, benzyna (1998.05 - 2005.04) TURBORAIL
Producent:MOTAIR TURBO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MOTAIR TURBO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
333160
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MOTAIR TURBO
Kod:
333160
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Turbosprężarka

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >

Powiązane
Silnik Silnik MOTAIR TURBO Silnik Alfa Romeo Silnik MOTAIR TURBO Alfa Romeo Silnik Alfa Romeo SPIDER Silnik MOTAIR TURBO Alfa Romeo SPIDER Silnik Alfa Romeo SPIDER (916_) Silnik MOTAIR TURBO Alfa Romeo SPIDER (916_) Silnik Alfa Romeo SPIDER (916_) 2.0 V6 Turbo (916S2A) Silnik MOTAIR TURBO Alfa Romeo SPIDER (916_) 2.0 V6 Turbo (916S2A) Zasilanie Powietrzem Zasilanie Powietrzem MOTAIR TURBO Zasilanie Powietrzem Alfa Romeo Zasilanie Powietrzem MOTAIR TURBO Alfa Romeo Zasilanie Powietrzem Alfa Romeo SPIDER Zasilanie Powietrzem MOTAIR TURBO Alfa Romeo SPIDER Zasilanie Powietrzem Alfa Romeo SPIDER (916_) Zasilanie Powietrzem MOTAIR TURBO Alfa Romeo SPIDER (916_) Zasilanie Powietrzem Alfa Romeo SPIDER (916_) 2.0 V6 Turbo (916S2A) Zasilanie Powietrzem MOTAIR TURBO Alfa Romeo SPIDER (916_) 2.0 V6 Turbo (916S2A) Doładowanie Doładowanie MOTAIR TURBO Doładowanie Alfa Romeo Doładowanie MOTAIR TURBO Alfa Romeo Doładowanie Alfa Romeo SPIDER Doładowanie MOTAIR TURBO Alfa Romeo SPIDER Doładowanie Alfa Romeo SPIDER (916_) Doładowanie MOTAIR TURBO Alfa Romeo SPIDER (916_) Doładowanie Alfa Romeo SPIDER (916_) 2.0 V6 Turbo (916S2A) Doładowanie MOTAIR TURBO Alfa Romeo SPIDER (916_) 2.0 V6 Turbo (916S2A) Turbosprężarka Turbosprężarka MOTAIR TURBO Turbosprężarka Alfa Romeo Turbosprężarka MOTAIR TURBO Alfa Romeo Turbosprężarka Alfa Romeo SPIDER Turbosprężarka MOTAIR TURBO Alfa Romeo SPIDER Turbosprężarka Alfa Romeo SPIDER (916_) Turbosprężarka MOTAIR TURBO Alfa Romeo SPIDER (916_) Turbosprężarka Alfa Romeo SPIDER (916_) 2.0 V6 Turbo (916S2A) Części MOTAIR TURBO Części Alfa Romeo Części Alfa Romeo SPIDER Części Alfa Romeo SPIDER (916_) Części Alfa Romeo SPIDER (916_) 2.0 V6 Turbo (916S2A)

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze