Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka HITACHI do Audi A2 (8Z0) 1.4 TDI liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2000.02 - 2005.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka TOPRAN Audi A2 (8Z0) 1.4 TDI liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2000.02 - 2005.08) TOPRAN
Turbosprężarka ELRING Audi A2 (8Z0) 1.4 TDI liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2000.02 - 2005.08) ELRING
Turbosprężarka FA1 Audi A2 (8Z0) 1.4 TDI liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2000.02 - 2005.08) FA1
Turbosprężarka ORIGINAL IMPERIUM Audi A2 (8Z0) 1.4 TDI liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2000.02 - 2005.08) ORIGINAL IMPERIUM
Turbosprężarka PIERBURG Audi A2 (8Z0) 1.4 TDI liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2000.02 - 2005.08) PIERBURG
Turbosprężarka AJUSA Audi A2 (8Z0) 1.4 TDI liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2000.02 - 2005.08) AJUSA
Turbosprężarka AUTLOG Audi A2 (8Z0) 1.4 TDI liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2000.02 - 2005.08) AUTLOG
Turbosprężarka BORG & BECK Audi A2 (8Z0) 1.4 TDI liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2000.02 - 2005.08) BORG & BECK
Turbosprężarka DELPHI Audi A2 (8Z0) 1.4 TDI liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2000.02 - 2005.08) DELPHI
Turbosprężarka DRI Audi A2 (8Z0) 1.4 TDI liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2000.02 - 2005.08) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Audi A2 (8Z0) 1.4 TDI liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2000.02 - 2005.08) ELSTOCK
Turbosprężarka FAE Audi A2 (8Z0) 1.4 TDI liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2000.02 - 2005.08) FAE
Turbosprężarka GARRETT Audi A2 (8Z0) 1.4 TDI liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2000.02 - 2005.08) GARRETT
Turbosprężarka GLASER Audi A2 (8Z0) 1.4 TDI liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2000.02 - 2005.08) GLASER
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Audi A2 (8Z0) 1.4 TDI liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2000.02 - 2005.08) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HITACHI Audi A2 (8Z0) 1.4 TDI liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2000.02 - 2005.08) HITACHI
Turbosprężarka HOFFER Audi A2 (8Z0) 1.4 TDI liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2000.02 - 2005.08) HOFFER
Turbosprężarka IPD Audi A2 (8Z0) 1.4 TDI liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2000.02 - 2005.08) IPD
Turbosprężarka JP GROUP Audi A2 (8Z0) 1.4 TDI liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2000.02 - 2005.08) JP GROUP
Turbosprężarka LRT Audi A2 (8Z0) 1.4 TDI liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2000.02 - 2005.08) LRT
Turbosprężarka LUCAS Audi A2 (8Z0) 1.4 TDI liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2000.02 - 2005.08) LUCAS
Turbosprężarka MAXGEAR Audi A2 (8Z0) 1.4 TDI liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2000.02 - 2005.08) MAXGEAR
Turbosprężarka MEAT & DORIA Audi A2 (8Z0) 1.4 TDI liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2000.02 - 2005.08) MEAT & DORIA
Turbosprężarka METZGER Audi A2 (8Z0) 1.4 TDI liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2000.02 - 2005.08) METZGER
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Audi A2 (8Z0) 1.4 TDI liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2000.02 - 2005.08) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Audi A2 (8Z0) 1.4 TDI liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2000.02 - 2005.08) NISSENS
Turbosprężarka SASIC Audi A2 (8Z0) 1.4 TDI liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2000.02 - 2005.08) SASIC
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Audi A2 (8Z0) 1.4 TDI liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2000.02 - 2005.08) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Audi A2 (8Z0) 1.4 TDI liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2000.02 - 2005.08) SIDAT
Turbosprężarka THERMOTEC Audi A2 (8Z0) 1.4 TDI liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2000.02 - 2005.08) THERMOTEC
Turbosprężarka TMI Audi A2 (8Z0) 1.4 TDI liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2000.02 - 2005.08) TMI
Turbosprężarka TURBORAIL Audi A2 (8Z0) 1.4 TDI liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2000.02 - 2005.08) TURBORAIL
Turbosprężarka VAICO Audi A2 (8Z0) 1.4 TDI liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2000.02 - 2005.08) VAICO
Turbosprężarka VEMO Audi A2 (8Z0) 1.4 TDI liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2000.02 - 2005.08) VEMO
Turbosprężarka VICTOR REINZ Audi A2 (8Z0) 1.4 TDI liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2000.02 - 2005.08) VICTOR REINZ
Producent:HITACHI

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HITACHI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
139354
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HITACHI
Kod:
139354
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Elektryczno-pneumatyczny
Rodzaj zaworu:  Zawór magnetyczny
Napięcie [V]:  12
Gwarancja:  5 lat gwarancji
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 954,00 zł
545,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
HITACHI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
2509354
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HITACHI
Kod:
2509354
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Elektryczno-pneumatyczny
Rodzaj zaworu:  Zawór magnetyczny
Napięcie [V]:  12
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 963,00 zł
550,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze