Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER do Audi A3 Sportback (8VA, 8VF) 1.5 TFSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2017.05 - 2018.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka FA1 Audi A3 Sportback (8VA, 8VF) 1.5 TFSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2017.05 - 2018.10) FA1
Turbosprężarka AJUSA Audi A3 Sportback (8VA, 8VF) 1.5 TFSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2017.05 - 2018.10) AJUSA
Turbosprężarka DR!VE+ Audi A3 Sportback (8VA, 8VF) 1.5 TFSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2017.05 - 2018.10) DR!VE+
Turbosprężarka ELRING Audi A3 Sportback (8VA, 8VF) 1.5 TFSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2017.05 - 2018.10) ELRING
Turbosprężarka GK Audi A3 Sportback (8VA, 8VF) 1.5 TFSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2017.05 - 2018.10) GK
Turbosprężarka HEPU Audi A3 Sportback (8VA, 8VF) 1.5 TFSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2017.05 - 2018.10) HEPU
Turbosprężarka JP GROUP Audi A3 Sportback (8VA, 8VF) 1.5 TFSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2017.05 - 2018.10) JP GROUP
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Audi A3 Sportback (8VA, 8VF) 1.5 TFSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2017.05 - 2018.10) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Audi A3 Sportback (8VA, 8VF) 1.5 TFSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2017.05 - 2018.10) NISSENS
Turbosprężarka NRF Audi A3 Sportback (8VA, 8VF) 1.5 TFSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2017.05 - 2018.10) NRF
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Audi A3 Sportback (8VA, 8VF) 1.5 TFSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2017.05 - 2018.10) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka TMI Audi A3 Sportback (8VA, 8VF) 1.5 TFSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2017.05 - 2018.10) TMI
Turbosprężarka TOPRAN Audi A3 Sportback (8VA, 8VF) 1.5 TFSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2017.05 - 2018.10) TOPRAN
Turbosprężarka VICTOR REINZ Audi A3 Sportback (8VA, 8VF) 1.5 TFSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2017.05 - 2018.10) VICTOR REINZ
Producent:SCHLÜTTER TURBOLADER

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SCHLÜTTER TURBOLADER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
172-00534
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SCHLÜTTER TURBOLADER
Kod:
172-00534
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez materiałów dodatkowych
Do 100 dni na zwrot
SCHLÜTTER TURBOLADER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
172-00534EOL
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SCHLÜTTER TURBOLADER
Kod:
172-00534EOL
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez materiałów dodatkowych
Do 100 dni na zwrot
SCHLÜTTER TURBOLADER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
PRO-00722
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SCHLÜTTER TURBOLADER
Kod:
PRO-00722
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z materiałami dodatkowymi
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z przewodem do wlewania oleju
Bezpł. wymiana w razie błędów montażowych lub od otoczenia:  W ciągu pierwszych 6 miesięcy
Do 100 dni na zwrot
SCHLÜTTER TURBOLADER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
166-00722
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SCHLÜTTER TURBOLADER
Kod:
166-00722
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z materiałami dodatkowymi
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z przewodem do wlewania oleju
Do 100 dni na zwrot
SCHLÜTTER TURBOLADER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
172-01218
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SCHLÜTTER TURBOLADER
Kod:
172-01218
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez materiałów dodatkowych
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja. Kup u nas nawet 40% taniej

Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja

Kiedyś turbosprężarki były wykorzystywane tylko i wyłącznie w sportowych autach. We współczesnych czasach, turbosprężarki w zwykłych samochodach osobowych nikogo nie dziwią – zarówno w przypadku silników diesla, jak i benzynowych. W tym artykule przyjrzymy się zasadom działania turbosprężarki, jak jest zbudowana i jak należy z niej korzystać, aby służyła nam jak najdłużej.

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze