Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka AJUSA do Audi A4 B9 (8W2, 8WC) 40 TDI Mild Hybrid quattro sedan 204KM, 150kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka AJUSA Audi A4 B9 (8W2, 8WC) 40 TDI Mild Hybrid quattro sedan 204KM, 150kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) AJUSA
Turbosprężarka ELRING Audi A4 B9 (8W2, 8WC) 40 TDI Mild Hybrid quattro sedan 204KM, 150kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) ELRING
Turbosprężarka FA1 Audi A4 B9 (8W2, 8WC) 40 TDI Mild Hybrid quattro sedan 204KM, 150kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) FA1
Turbosprężarka GK Audi A4 B9 (8W2, 8WC) 40 TDI Mild Hybrid quattro sedan 204KM, 150kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) GK
Turbosprężarka HEPU Audi A4 B9 (8W2, 8WC) 40 TDI Mild Hybrid quattro sedan 204KM, 150kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) HEPU
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Audi A4 B9 (8W2, 8WC) 40 TDI Mild Hybrid quattro sedan 204KM, 150kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) MOTAIR TURBO
Producent:AJUSA

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
AJUSA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
JTC12462
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AJUSA
Kod:
JTC12462
Jednostka:
szt
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z instrukcją montażu
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Wersja żruby/nakrętki:  Samozamykający się
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 353,00 zł
180,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Turbosprężarka

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja. Kup u nas nawet 40% taniej

Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja

Kiedyś turbosprężarki były wykorzystywane tylko i wyłącznie w sportowych autach. We współczesnych czasach, turbosprężarki w zwykłych samochodach osobowych nikogo nie dziwią – zarówno w przypadku silników diesla, jak i benzynowych. W tym artykule przyjrzymy się zasadom działania turbosprężarki, jak jest zbudowana i jak należy z niej korzystać, aby służyła nam jak najdłużej.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze