Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka AJUSA do Audi A5 (8T3) 2.0 TDI quattro coupe 190KM, 140kW, olej napędowy (2013.09 - 2017.01)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka AJUSA Audi A5 (8T3) 2.0 TDI quattro coupe 190KM, 140kW, olej napędowy (2013.09 - 2017.01) AJUSA
Turbosprężarka BORGWARNER Audi A5 (8T3) 2.0 TDI quattro coupe 190KM, 140kW, olej napędowy (2013.09 - 2017.01) BORGWARNER
Turbosprężarka BORSEHUNG Audi A5 (8T3) 2.0 TDI quattro coupe 190KM, 140kW, olej napędowy (2013.09 - 2017.01) BORSEHUNG
Turbosprężarka DRI Audi A5 (8T3) 2.0 TDI quattro coupe 190KM, 140kW, olej napędowy (2013.09 - 2017.01) DRI
Turbosprężarka ELRING Audi A5 (8T3) 2.0 TDI quattro coupe 190KM, 140kW, olej napędowy (2013.09 - 2017.01) ELRING
Turbosprężarka ELSTOCK Audi A5 (8T3) 2.0 TDI quattro coupe 190KM, 140kW, olej napędowy (2013.09 - 2017.01) ELSTOCK
Turbosprężarka FA1 Audi A5 (8T3) 2.0 TDI quattro coupe 190KM, 140kW, olej napędowy (2013.09 - 2017.01) FA1
Turbosprężarka GK Audi A5 (8T3) 2.0 TDI quattro coupe 190KM, 140kW, olej napędowy (2013.09 - 2017.01) GK
Turbosprężarka HEPU Audi A5 (8T3) 2.0 TDI quattro coupe 190KM, 140kW, olej napędowy (2013.09 - 2017.01) HEPU
Turbosprężarka HOFFER Audi A5 (8T3) 2.0 TDI quattro coupe 190KM, 140kW, olej napędowy (2013.09 - 2017.01) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Audi A5 (8T3) 2.0 TDI quattro coupe 190KM, 140kW, olej napędowy (2013.09 - 2017.01) JP GROUP
Turbosprężarka LUCAS Audi A5 (8T3) 2.0 TDI quattro coupe 190KM, 140kW, olej napędowy (2013.09 - 2017.01) LUCAS
Turbosprężarka MEAT & DORIA Audi A5 (8T3) 2.0 TDI quattro coupe 190KM, 140kW, olej napędowy (2013.09 - 2017.01) MEAT & DORIA
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Audi A5 (8T3) 2.0 TDI quattro coupe 190KM, 140kW, olej napędowy (2013.09 - 2017.01) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Audi A5 (8T3) 2.0 TDI quattro coupe 190KM, 140kW, olej napędowy (2013.09 - 2017.01) NISSENS
Turbosprężarka NRF Audi A5 (8T3) 2.0 TDI quattro coupe 190KM, 140kW, olej napędowy (2013.09 - 2017.01) NRF
Turbosprężarka ORIGINAL IMPERIUM Audi A5 (8T3) 2.0 TDI quattro coupe 190KM, 140kW, olej napędowy (2013.09 - 2017.01) ORIGINAL IMPERIUM
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Audi A5 (8T3) 2.0 TDI quattro coupe 190KM, 140kW, olej napędowy (2013.09 - 2017.01) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Audi A5 (8T3) 2.0 TDI quattro coupe 190KM, 140kW, olej napędowy (2013.09 - 2017.01) SIDAT
Turbosprężarka TMI Audi A5 (8T3) 2.0 TDI quattro coupe 190KM, 140kW, olej napędowy (2013.09 - 2017.01) TMI
Turbosprężarka TRISCAN Audi A5 (8T3) 2.0 TDI quattro coupe 190KM, 140kW, olej napędowy (2013.09 - 2017.01) TRISCAN
Turbosprężarka VICTOR REINZ Audi A5 (8T3) 2.0 TDI quattro coupe 190KM, 140kW, olej napędowy (2013.09 - 2017.01) VICTOR REINZ
Turbosprężarka WALKER Audi A5 (8T3) 2.0 TDI quattro coupe 190KM, 140kW, olej napędowy (2013.09 - 2017.01) WALKER
Producent:AJUSA

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
AJUSA
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
01362600
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AJUSA
Kod:
01362600
Jednostka:
sztuka
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbosprężarka
Lokalizacja w aucie: Strona wylotowa
Grubość [mm]: 0,3
Średnica wewnętrzna [mm]: 111,5
Średnica zewnętrzna [mm]: 111,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 110,00 zł
46,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

AJUSA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
OP10628
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AJUSA
Kod:
OP10628
Jednostka:
sztuka
Dopływ/Odpływ: Przewód zasilający
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 312,00 zł
159,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

AJUSA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
JTC11818
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AJUSA
Kod:
JTC11818
Jednostka:
sztuka
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z instrukcją montażu
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Wersja żruby/nakrętki: Samozamykający się
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 642,00 zł
347,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie - na co uważać?

Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie? W jaki sposób można wydłużyć jej żywotność bez potrzeby regeneracji?

Kiedyś turbosprężarki obecne były niemal wyłącznie w samochodach rajdowych, dzisiaj stały się tak powszechne, że można je znaleźć nie tylko w dieslach, ale i w wielu samochodach z silnikami benzynowymi. Bywa i tak, że kupujący nowe auto nie wie nawet, że pod maską kryje się turbosprężarka. Nie wie, ale wkrótce się dowie, zwłaszcza jeśli nie będzie o nią dbał.

czytaj więcej >

Czym różni się turbosprężarka BiTurbo od TwinTurbo?

Na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym główne skrzypce grają przede wszystkim jednostki napędowe turbodoładowane, które to sukcesywnie wypierają z obiegu silniki wolnossące. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że dzięki turbodoładowaniu można z łatwością i przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym uzyskać dużą moc nawet z małej jednostki napędowej. Producenci turbin samochodowych oferują obecnie kilka rodzajów turbosprężarek. Sprawdźmy, jakich?

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze