Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka FA1 do Audi TT (FV3, FVP) 1.8 TFSI coupe 180KM, 132kW, benzyna (2015.07 - 2018.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka ELRING Audi TT (FV3, FVP) 1.8 TFSI coupe 180KM, 132kW, benzyna (2015.07 - 2018.08) ELRING
Turbosprężarka AJUSA Audi TT (FV3, FVP) 1.8 TFSI coupe 180KM, 132kW, benzyna (2015.07 - 2018.08) AJUSA
Turbosprężarka DRI Audi TT (FV3, FVP) 1.8 TFSI coupe 180KM, 132kW, benzyna (2015.07 - 2018.08) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Audi TT (FV3, FVP) 1.8 TFSI coupe 180KM, 132kW, benzyna (2015.07 - 2018.08) ELSTOCK
Turbosprężarka ELWIS ROYAL Audi TT (FV3, FVP) 1.8 TFSI coupe 180KM, 132kW, benzyna (2015.07 - 2018.08) ELWIS ROYAL
Turbosprężarka FA1 Audi TT (FV3, FVP) 1.8 TFSI coupe 180KM, 132kW, benzyna (2015.07 - 2018.08) FA1
Turbosprężarka HOFFER Audi TT (FV3, FVP) 1.8 TFSI coupe 180KM, 132kW, benzyna (2015.07 - 2018.08) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Audi TT (FV3, FVP) 1.8 TFSI coupe 180KM, 132kW, benzyna (2015.07 - 2018.08) JP GROUP
Turbosprężarka LUCAS Audi TT (FV3, FVP) 1.8 TFSI coupe 180KM, 132kW, benzyna (2015.07 - 2018.08) LUCAS
Turbosprężarka MEAT & DORIA Audi TT (FV3, FVP) 1.8 TFSI coupe 180KM, 132kW, benzyna (2015.07 - 2018.08) MEAT & DORIA
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Audi TT (FV3, FVP) 1.8 TFSI coupe 180KM, 132kW, benzyna (2015.07 - 2018.08) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Audi TT (FV3, FVP) 1.8 TFSI coupe 180KM, 132kW, benzyna (2015.07 - 2018.08) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Audi TT (FV3, FVP) 1.8 TFSI coupe 180KM, 132kW, benzyna (2015.07 - 2018.08) SIDAT
Turbosprężarka TMI Audi TT (FV3, FVP) 1.8 TFSI coupe 180KM, 132kW, benzyna (2015.07 - 2018.08) TMI
Turbosprężarka TOPRAN Audi TT (FV3, FVP) 1.8 TFSI coupe 180KM, 132kW, benzyna (2015.07 - 2018.08) TOPRAN
Turbosprężarka VICTOR REINZ Audi TT (FV3, FVP) 1.8 TFSI coupe 180KM, 132kW, benzyna (2015.07 - 2018.08) VICTOR REINZ
Producent:FA1

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FA1
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
KT111570
dostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
KT111570
Jednostka:
szt
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Alternatywny zestaw naprawczy:  KT111570E
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 361,00 zł
184,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FA1
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
KT111570E
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
KT111570E
Jednostka:
szt
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 126,00 zł
61,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze