Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka MAXGEAR do Bmw 3 coupe (E92) 325 d coupe 211KM, 155kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02)

Turbosprężarka PIERBURG Bmw 3 coupe (E92) 325 d coupe 211KM, 155kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) PIERBURG
Turbosprężarka ELRING Bmw 3 coupe (E92) 325 d coupe 211KM, 155kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) ELRING
Turbosprężarka AJUSA Bmw 3 coupe (E92) 325 d coupe 211KM, 155kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) AJUSA
Turbosprężarka BORG & BECK Bmw 3 coupe (E92) 325 d coupe 211KM, 155kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) BORG & BECK
Turbosprężarka DRI Bmw 3 coupe (E92) 325 d coupe 211KM, 155kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Bmw 3 coupe (E92) 325 d coupe 211KM, 155kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) ELSTOCK
Turbosprężarka ENERGY Bmw 3 coupe (E92) 325 d coupe 211KM, 155kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) ENERGY
Turbosprężarka FEBI BILSTEIN Bmw 3 coupe (E92) 325 d coupe 211KM, 155kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) FEBI BILSTEIN
Turbosprężarka GARRETT Bmw 3 coupe (E92) 325 d coupe 211KM, 155kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) GARRETT
Turbosprężarka HART Bmw 3 coupe (E92) 325 d coupe 211KM, 155kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) HART
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Bmw 3 coupe (E92) 325 d coupe 211KM, 155kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HITACHI Bmw 3 coupe (E92) 325 d coupe 211KM, 155kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) HITACHI
Turbosprężarka HOFFER Bmw 3 coupe (E92) 325 d coupe 211KM, 155kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) HOFFER
Turbosprężarka LUCAS Bmw 3 coupe (E92) 325 d coupe 211KM, 155kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) LUCAS
Turbosprężarka MAXGEAR Bmw 3 coupe (E92) 325 d coupe 211KM, 155kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) MAXGEAR
Turbosprężarka MEAT & DORIA Bmw 3 coupe (E92) 325 d coupe 211KM, 155kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) MEAT & DORIA
Turbosprężarka NISSENS Bmw 3 coupe (E92) 325 d coupe 211KM, 155kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) NISSENS
Turbosprężarka QUINTON HAZELL Bmw 3 coupe (E92) 325 d coupe 211KM, 155kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) QUINTON HAZELL
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Bmw 3 coupe (E92) 325 d coupe 211KM, 155kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Bmw 3 coupe (E92) 325 d coupe 211KM, 155kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) SIDAT
Turbosprężarka THERMOTEC Bmw 3 coupe (E92) 325 d coupe 211KM, 155kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) THERMOTEC
Turbosprężarka TMI Bmw 3 coupe (E92) 325 d coupe 211KM, 155kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) TMI
Turbosprężarka TRUCKTEC AUTOMOTIVE Bmw 3 coupe (E92) 325 d coupe 211KM, 155kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Turbosprężarka VEMO Bmw 3 coupe (E92) 325 d coupe 211KM, 155kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) VEMO
Producent:MAXGEAR

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAXGEAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
27-0154
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
27-0154
Jednostka:
szt
Rodzaj zaworu:  Zawór magnetyczny
Tryb pracy:  Elektryczno-pneumatyczny
Napięcie [V]:  12
Do 100 dni na zwrot
133,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Jak sterować pracą turbosprężarki?

Jak sterować pracą turbosprężarki?

Turbosprężarka to przeważnie bardzo trwałe urządzenie, jednak jego trwałość w głównej mierze zależy od samego kierowcy. Bezawaryjna praca turbosprężarki nie jest możliwa bez regularnej kontroli, konserwacji oraz profesjonalnego serwisowania. Brak tych czynności może nawet doprowadzić do całkowitego zniszczenia całego silnika. Podpowiadamy, jak prawidłowo sterować pracą turbosprężarki w samochodzie.

czytaj więcej >
Jakie są objawy pękniętego korpusu turbiny? Pęknięta obudowa turbosprężarki

Pęknięta obudowa turbosprężarki. Jakie są objawy tego typu awarii? Co może być jej przyczyną, a co skutkiem?

Jeśliby wierzyć statystykom, pęknięta obudowa turbiny to druga najczęstsza awaria turbosprężarki zarówno w samochodach benzynowych, jak i w dieslach. A skoro tak, to dobrze jest dowiedzieć się więcej o tego typu uszkodzeniu, ponieważ nigdy nie wiadomo, kiedy do niego dojdzie. A może właśnie wiadomo? Czym objawia się pęknięcie korpusu turbiny i co może do niego doprowadzić?

czytaj więcej >
Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie - na co uważać?

Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie? W jaki sposób można wydłużyć jej żywotność bez potrzeby regeneracji?

Kiedyś turbosprężarki obecne były niemal wyłącznie w samochodach rajdowych, dzisiaj stały się tak powszechne, że można je znaleźć nie tylko w dieslach, ale i w wielu samochodach z silnikami benzynowymi. Bywa i tak, że kupujący nowe auto nie wie nawet, że pod maską kryje się turbosprężarka. Nie wie, ale wkrótce się dowie, zwłaszcza jeśli nie będzie o nią dbał.

czytaj więcej >
Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze