Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka ERA do Bmw 3 coupe (E92) 330 d coupe 231KM, 170kW, olej napędowy (2006.03 - 2008.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka PIERBURG Bmw 3 coupe (E92) 330 d coupe 231KM, 170kW, olej napędowy (2006.03 - 2008.08) PIERBURG
Turbosprężarka ELRING Bmw 3 coupe (E92) 330 d coupe 231KM, 170kW, olej napędowy (2006.03 - 2008.08) ELRING
Turbosprężarka AJUSA Bmw 3 coupe (E92) 330 d coupe 231KM, 170kW, olej napędowy (2006.03 - 2008.08) AJUSA
Turbosprężarka AKS DASIS Bmw 3 coupe (E92) 330 d coupe 231KM, 170kW, olej napędowy (2006.03 - 2008.08) AKS DASIS
Turbosprężarka AUTLOG Bmw 3 coupe (E92) 330 d coupe 231KM, 170kW, olej napędowy (2006.03 - 2008.08) AUTLOG
Turbosprężarka BORG & BECK Bmw 3 coupe (E92) 330 d coupe 231KM, 170kW, olej napędowy (2006.03 - 2008.08) BORG & BECK
Turbosprężarka DRI Bmw 3 coupe (E92) 330 d coupe 231KM, 170kW, olej napędowy (2006.03 - 2008.08) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Bmw 3 coupe (E92) 330 d coupe 231KM, 170kW, olej napędowy (2006.03 - 2008.08) ELSTOCK
Turbosprężarka ENERGY Bmw 3 coupe (E92) 330 d coupe 231KM, 170kW, olej napędowy (2006.03 - 2008.08) ENERGY
Turbosprężarka ERA Bmw 3 coupe (E92) 330 d coupe 231KM, 170kW, olej napędowy (2006.03 - 2008.08) ERA
Turbosprężarka FA1 Bmw 3 coupe (E92) 330 d coupe 231KM, 170kW, olej napędowy (2006.03 - 2008.08) FA1
Turbosprężarka FEBI BILSTEIN Bmw 3 coupe (E92) 330 d coupe 231KM, 170kW, olej napędowy (2006.03 - 2008.08) FEBI BILSTEIN
Turbosprężarka GARRETT Bmw 3 coupe (E92) 330 d coupe 231KM, 170kW, olej napędowy (2006.03 - 2008.08) GARRETT
Turbosprężarka HART Bmw 3 coupe (E92) 330 d coupe 231KM, 170kW, olej napędowy (2006.03 - 2008.08) HART
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Bmw 3 coupe (E92) 330 d coupe 231KM, 170kW, olej napędowy (2006.03 - 2008.08) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HOFFER Bmw 3 coupe (E92) 330 d coupe 231KM, 170kW, olej napędowy (2006.03 - 2008.08) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Bmw 3 coupe (E92) 330 d coupe 231KM, 170kW, olej napędowy (2006.03 - 2008.08) JP GROUP
Turbosprężarka LUCAS Bmw 3 coupe (E92) 330 d coupe 231KM, 170kW, olej napędowy (2006.03 - 2008.08) LUCAS
Turbosprężarka MAXGEAR Bmw 3 coupe (E92) 330 d coupe 231KM, 170kW, olej napędowy (2006.03 - 2008.08) MAXGEAR
Turbosprężarka MEAT & DORIA Bmw 3 coupe (E92) 330 d coupe 231KM, 170kW, olej napędowy (2006.03 - 2008.08) MEAT & DORIA
Turbosprężarka METALCAUCHO Bmw 3 coupe (E92) 330 d coupe 231KM, 170kW, olej napędowy (2006.03 - 2008.08) METALCAUCHO
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Bmw 3 coupe (E92) 330 d coupe 231KM, 170kW, olej napędowy (2006.03 - 2008.08) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Bmw 3 coupe (E92) 330 d coupe 231KM, 170kW, olej napędowy (2006.03 - 2008.08) NISSENS
Turbosprężarka NTY Bmw 3 coupe (E92) 330 d coupe 231KM, 170kW, olej napędowy (2006.03 - 2008.08) NTY
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Bmw 3 coupe (E92) 330 d coupe 231KM, 170kW, olej napędowy (2006.03 - 2008.08) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Bmw 3 coupe (E92) 330 d coupe 231KM, 170kW, olej napędowy (2006.03 - 2008.08) SIDAT
Turbosprężarka THERMOTEC Bmw 3 coupe (E92) 330 d coupe 231KM, 170kW, olej napędowy (2006.03 - 2008.08) THERMOTEC
Turbosprężarka TMI Bmw 3 coupe (E92) 330 d coupe 231KM, 170kW, olej napędowy (2006.03 - 2008.08) TMI
Turbosprężarka TRUCKTEC AUTOMOTIVE Bmw 3 coupe (E92) 330 d coupe 231KM, 170kW, olej napędowy (2006.03 - 2008.08) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Turbosprężarka VEMO Bmw 3 coupe (E92) 330 d coupe 231KM, 170kW, olej napędowy (2006.03 - 2008.08) VEMO
Turbosprężarka VICTOR REINZ Bmw 3 coupe (E92) 330 d coupe 231KM, 170kW, olej napędowy (2006.03 - 2008.08) VICTOR REINZ
Turbosprężarka WALKER Bmw 3 coupe (E92) 330 d coupe 231KM, 170kW, olej napędowy (2006.03 - 2008.08) WALKER
Producent:ERA

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ERA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
555176A
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ERA
Kod:
555176A
Jednostka:
sztuka
Napięcie [V]: 12
Tryb pracy: Elektryczno-pneumatyczny
Ilość połączeń: 2
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 202,00 zł
103,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
ERA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
555176
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ERA
Kod:
555176
Jednostka:
sztuka
Napięcie [V]: 12
Tryb pracy: Elektryczno-pneumatyczny
Ilość połączeń: 2
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 866,00 zł
481,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie - na co uważać?

Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie? W jaki sposób można wydłużyć jej żywotność bez potrzeby regeneracji?

Kiedyś turbosprężarki obecne były niemal wyłącznie w samochodach rajdowych, dzisiaj stały się tak powszechne, że można je znaleźć nie tylko w dieslach, ale i w wielu samochodach z silnikami benzynowymi. Bywa i tak, że kupujący nowe auto nie wie nawet, że pod maską kryje się turbosprężarka. Nie wie, ale wkrótce się dowie, zwłaszcza jeśli nie będzie o nią dbał.

czytaj więcej >

Czym różni się turbosprężarka BiTurbo od TwinTurbo?

Na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym główne skrzypce grają przede wszystkim jednostki napędowe turbodoładowane, które to sukcesywnie wypierają z obiegu silniki wolnossące. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że dzięki turbodoładowaniu można z łatwością i przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym uzyskać dużą moc nawet z małej jednostki napędowej. Producenci turbin samochodowych oferują obecnie kilka rodzajów turbosprężarek. Sprawdźmy, jakich?

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze