Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka MEAT & DORIA do Bmw 3 Touring (E91) 316 d Kombi 116KM, 85kW, olej napędowy (2009.09 - 2012.06)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka ELRING Bmw 3 Touring (E91) 316 d Kombi 116KM, 85kW, olej napędowy (2009.09 - 2012.06) ELRING
Turbosprężarka AJUSA Bmw 3 Touring (E91) 316 d Kombi 116KM, 85kW, olej napędowy (2009.09 - 2012.06) AJUSA
Turbosprężarka DRI Bmw 3 Touring (E91) 316 d Kombi 116KM, 85kW, olej napędowy (2009.09 - 2012.06) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Bmw 3 Touring (E91) 316 d Kombi 116KM, 85kW, olej napędowy (2009.09 - 2012.06) ELSTOCK
Turbosprężarka FA1 Bmw 3 Touring (E91) 316 d Kombi 116KM, 85kW, olej napędowy (2009.09 - 2012.06) FA1
Turbosprężarka GARRETT Bmw 3 Touring (E91) 316 d Kombi 116KM, 85kW, olej napędowy (2009.09 - 2012.06) GARRETT
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Bmw 3 Touring (E91) 316 d Kombi 116KM, 85kW, olej napędowy (2009.09 - 2012.06) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HOFFER Bmw 3 Touring (E91) 316 d Kombi 116KM, 85kW, olej napędowy (2009.09 - 2012.06) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Bmw 3 Touring (E91) 316 d Kombi 116KM, 85kW, olej napędowy (2009.09 - 2012.06) JP GROUP
Turbosprężarka LUCAS Bmw 3 Touring (E91) 316 d Kombi 116KM, 85kW, olej napędowy (2009.09 - 2012.06) LUCAS
Turbosprężarka MEAT & DORIA Bmw 3 Touring (E91) 316 d Kombi 116KM, 85kW, olej napędowy (2009.09 - 2012.06) MEAT & DORIA
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Bmw 3 Touring (E91) 316 d Kombi 116KM, 85kW, olej napędowy (2009.09 - 2012.06) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Bmw 3 Touring (E91) 316 d Kombi 116KM, 85kW, olej napędowy (2009.09 - 2012.06) NISSENS
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Bmw 3 Touring (E91) 316 d Kombi 116KM, 85kW, olej napędowy (2009.09 - 2012.06) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Bmw 3 Touring (E91) 316 d Kombi 116KM, 85kW, olej napędowy (2009.09 - 2012.06) SIDAT
Turbosprężarka TMI Bmw 3 Touring (E91) 316 d Kombi 116KM, 85kW, olej napędowy (2009.09 - 2012.06) TMI
Producent:MEAT & DORIA

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MEAT & DORIA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
65011
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MEAT & DORIA
Kod:
65011
Jednostka:
szt
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 5178,00 zł
3452,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MEAT & DORIA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
60765
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MEAT & DORIA
Kod:
60765
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 159,00 zł
77,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MEAT & DORIA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
63016
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MEAT & DORIA
Kod:
63016
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 327,00 zł
167,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MEAT & DORIA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
63121
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MEAT & DORIA
Kod:
63121
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 378,00 zł
193,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MEAT & DORIA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
60516
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MEAT & DORIA
Kod:
60516
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1894,00 zł
1148,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze