Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka FA1 do Bmw 3 Touring (E91) 318 d Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.07 - 2012.06)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka VICTOR REINZ Bmw 3 Touring (E91) 318 d Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.07 - 2012.06) VICTOR REINZ
Turbosprężarka ELRING Bmw 3 Touring (E91) 318 d Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.07 - 2012.06) ELRING
Turbosprężarka JP GROUP Bmw 3 Touring (E91) 318 d Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.07 - 2012.06) JP GROUP
Turbosprężarka AJUSA Bmw 3 Touring (E91) 318 d Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.07 - 2012.06) AJUSA
Turbosprężarka BORG & BECK Bmw 3 Touring (E91) 318 d Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.07 - 2012.06) BORG & BECK
Turbosprężarka DRI Bmw 3 Touring (E91) 318 d Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.07 - 2012.06) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Bmw 3 Touring (E91) 318 d Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.07 - 2012.06) ELSTOCK
Turbosprężarka FA1 Bmw 3 Touring (E91) 318 d Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.07 - 2012.06) FA1
Turbosprężarka FEBI BILSTEIN Bmw 3 Touring (E91) 318 d Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.07 - 2012.06) FEBI BILSTEIN
Turbosprężarka GARRETT Bmw 3 Touring (E91) 318 d Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.07 - 2012.06) GARRETT
Turbosprężarka GLASER Bmw 3 Touring (E91) 318 d Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.07 - 2012.06) GLASER
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Bmw 3 Touring (E91) 318 d Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.07 - 2012.06) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HOFFER Bmw 3 Touring (E91) 318 d Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.07 - 2012.06) HOFFER
Turbosprężarka LUCAS Bmw 3 Touring (E91) 318 d Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.07 - 2012.06) LUCAS
Turbosprężarka MEAT & DORIA Bmw 3 Touring (E91) 318 d Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.07 - 2012.06) MEAT & DORIA
Turbosprężarka METALCAUCHO Bmw 3 Touring (E91) 318 d Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.07 - 2012.06) METALCAUCHO
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Bmw 3 Touring (E91) 318 d Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.07 - 2012.06) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Bmw 3 Touring (E91) 318 d Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.07 - 2012.06) NISSENS
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Bmw 3 Touring (E91) 318 d Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.07 - 2012.06) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Bmw 3 Touring (E91) 318 d Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.07 - 2012.06) SIDAT
Turbosprężarka TMI Bmw 3 Touring (E91) 318 d Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.07 - 2012.06) TMI
Producent:FA1

6 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FA1
0 (0 ocen)
Kod produktu:
410-502
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
410-502
Jednostka:
szt
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Lokalizacja w aucie:  Wejżcie na turbinę
Liczba otworów do mocowania:  3
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 42,00 zł
15,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

FA1
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
KT100020
dostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
KT100020
Jednostka:
szt
Alternatywny zestaw naprawczy:  KT100020E
Alternatywny zestaw naprawczy:  KTE000120
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 204,00 zł
99,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FA1
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
610-901
dostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
610-901
Jednostka:
szt
Dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu):  989-10-015
Alternatywny zestaw naprawczy:  610-901Z
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 405,00 zł
213,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FA1
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
KT100020E
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
KT100020E
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 73,00 zł
26,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FA1
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
610-901Z
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
610-901Z
Jednostka:
szt
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z kompletem montażowym
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 422,00 zł
222,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FA1
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
KTE000120
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
KTE000120
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze