Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka DRI do Bmw 3 Touring (E91) 320 d Kombi 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka VICTOR REINZ Bmw 3 Touring (E91) 320 d Kombi 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) VICTOR REINZ
Turbosprężarka ELRING Bmw 3 Touring (E91) 320 d Kombi 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) ELRING
Turbosprężarka JP GROUP Bmw 3 Touring (E91) 320 d Kombi 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) JP GROUP
Turbosprężarka AJUSA Bmw 3 Touring (E91) 320 d Kombi 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) AJUSA
Turbosprężarka DELPHI Bmw 3 Touring (E91) 320 d Kombi 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) DELPHI
Turbosprężarka DRI Bmw 3 Touring (E91) 320 d Kombi 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Bmw 3 Touring (E91) 320 d Kombi 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) ELSTOCK
Turbosprężarka FA1 Bmw 3 Touring (E91) 320 d Kombi 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) FA1
Turbosprężarka FEBI BILSTEIN Bmw 3 Touring (E91) 320 d Kombi 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) FEBI BILSTEIN
Turbosprężarka GLASER Bmw 3 Touring (E91) 320 d Kombi 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) GLASER
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Bmw 3 Touring (E91) 320 d Kombi 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka KAMOKA Bmw 3 Touring (E91) 320 d Kombi 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) KAMOKA
Turbosprężarka LUCAS Bmw 3 Touring (E91) 320 d Kombi 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) LUCAS
Turbosprężarka METALCAUCHO Bmw 3 Touring (E91) 320 d Kombi 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) METALCAUCHO
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Bmw 3 Touring (E91) 320 d Kombi 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Bmw 3 Touring (E91) 320 d Kombi 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) NISSENS
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Bmw 3 Touring (E91) 320 d Kombi 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Bmw 3 Touring (E91) 320 d Kombi 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) SIDAT
Turbosprężarka THERMOTEC Bmw 3 Touring (E91) 320 d Kombi 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) THERMOTEC
Turbosprężarka TMI Bmw 3 Touring (E91) 320 d Kombi 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) TMI
Producent:DRI

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DRI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
729105950
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DRI
Kod:
729105950
Jakosć:  OE REMAN
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Ograniczenia producenta:  Mitsubishi
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Ciężar netto [kg]:  7,6
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze