Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka PIERBURG do Bmw 3 Touring (E91) 320 d Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2004.12 - 2007.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka PIERBURG Bmw 3 Touring (E91) 320 d Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2004.12 - 2007.08) PIERBURG
Turbosprężarka ELRING Bmw 3 Touring (E91) 320 d Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2004.12 - 2007.08) ELRING
Turbosprężarka LUCAS Bmw 3 Touring (E91) 320 d Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2004.12 - 2007.08) LUCAS
Turbosprężarka AJUSA Bmw 3 Touring (E91) 320 d Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2004.12 - 2007.08) AJUSA
Turbosprężarka AKS DASIS Bmw 3 Touring (E91) 320 d Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2004.12 - 2007.08) AKS DASIS
Turbosprężarka AUTLOG Bmw 3 Touring (E91) 320 d Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2004.12 - 2007.08) AUTLOG
Turbosprężarka BORG & BECK Bmw 3 Touring (E91) 320 d Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2004.12 - 2007.08) BORG & BECK
Turbosprężarka DELPHI Bmw 3 Touring (E91) 320 d Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2004.12 - 2007.08) DELPHI
Turbosprężarka DRI Bmw 3 Touring (E91) 320 d Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2004.12 - 2007.08) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Bmw 3 Touring (E91) 320 d Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2004.12 - 2007.08) ELSTOCK
Turbosprężarka ENERGY Bmw 3 Touring (E91) 320 d Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2004.12 - 2007.08) ENERGY
Turbosprężarka ERA Bmw 3 Touring (E91) 320 d Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2004.12 - 2007.08) ERA
Turbosprężarka ESEN SKV Bmw 3 Touring (E91) 320 d Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2004.12 - 2007.08) ESEN SKV
Turbosprężarka FA1 Bmw 3 Touring (E91) 320 d Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2004.12 - 2007.08) FA1
Turbosprężarka FEBI BILSTEIN Bmw 3 Touring (E91) 320 d Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2004.12 - 2007.08) FEBI BILSTEIN
Turbosprężarka HART Bmw 3 Touring (E91) 320 d Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2004.12 - 2007.08) HART
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Bmw 3 Touring (E91) 320 d Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2004.12 - 2007.08) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HOFFER Bmw 3 Touring (E91) 320 d Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2004.12 - 2007.08) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Bmw 3 Touring (E91) 320 d Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2004.12 - 2007.08) JP GROUP
Turbosprężarka JPN Bmw 3 Touring (E91) 320 d Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2004.12 - 2007.08) JPN
Turbosprężarka KAMOKA Bmw 3 Touring (E91) 320 d Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2004.12 - 2007.08) KAMOKA
Turbosprężarka LRT Bmw 3 Touring (E91) 320 d Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2004.12 - 2007.08) LRT
Turbosprężarka MAGNETI MARELLI Bmw 3 Touring (E91) 320 d Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2004.12 - 2007.08) MAGNETI MARELLI
Turbosprężarka MAXGEAR Bmw 3 Touring (E91) 320 d Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2004.12 - 2007.08) MAXGEAR
Turbosprężarka MEAT & DORIA Bmw 3 Touring (E91) 320 d Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2004.12 - 2007.08) MEAT & DORIA
Turbosprężarka METZGER Bmw 3 Touring (E91) 320 d Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2004.12 - 2007.08) METZGER
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Bmw 3 Touring (E91) 320 d Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2004.12 - 2007.08) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Bmw 3 Touring (E91) 320 d Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2004.12 - 2007.08) NISSENS
Turbosprężarka OEM Bmw 3 Touring (E91) 320 d Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2004.12 - 2007.08) OEM
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Bmw 3 Touring (E91) 320 d Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2004.12 - 2007.08) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Bmw 3 Touring (E91) 320 d Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2004.12 - 2007.08) SIDAT
Turbosprężarka TMI Bmw 3 Touring (E91) 320 d Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2004.12 - 2007.08) TMI
Turbosprężarka TRUCKTEC AUTOMOTIVE Bmw 3 Touring (E91) 320 d Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2004.12 - 2007.08) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Turbosprężarka TURBORAIL Bmw 3 Touring (E91) 320 d Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2004.12 - 2007.08) TURBORAIL
Turbosprężarka VEMO Bmw 3 Touring (E91) 320 d Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2004.12 - 2007.08) VEMO
Turbosprężarka VICTOR REINZ Bmw 3 Touring (E91) 320 d Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2004.12 - 2007.08) VICTOR REINZ
Producent:PIERBURG

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
PIERBURG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
7.22796.01.0
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PIERBURG
Kod:
7.22796.01.0
Jednostka:
szt
Rodzaj zaworu:  Zawór magnetyczny
Tryb pracy:  Elektryczno-pneumatyczny
Napięcie [V]:  12
Techniczny numer informacyjny:  SI 0076
Techniczny numer informacyjny:  SI 0087
Techniczny numer informacyjny:  SI 0096
Techniczny numer informacyjny:  SI 0100
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 540,00 zł
284,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze