Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka SASIC do Bmw 3 Touring (E91) 320 d xDrive Kombi 177KM, 130kW, olej napędowy (2008.09 - 2010.02)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka ELRING Bmw 3 Touring (E91) 320 d xDrive Kombi 177KM, 130kW, olej napędowy (2008.09 - 2010.02) ELRING
Turbosprężarka JP GROUP Bmw 3 Touring (E91) 320 d xDrive Kombi 177KM, 130kW, olej napędowy (2008.09 - 2010.02) JP GROUP
Turbosprężarka AJUSA Bmw 3 Touring (E91) 320 d xDrive Kombi 177KM, 130kW, olej napędowy (2008.09 - 2010.02) AJUSA
Turbosprężarka DELPHI Bmw 3 Touring (E91) 320 d xDrive Kombi 177KM, 130kW, olej napędowy (2008.09 - 2010.02) DELPHI
Turbosprężarka DRI Bmw 3 Touring (E91) 320 d xDrive Kombi 177KM, 130kW, olej napędowy (2008.09 - 2010.02) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Bmw 3 Touring (E91) 320 d xDrive Kombi 177KM, 130kW, olej napędowy (2008.09 - 2010.02) ELSTOCK
Turbosprężarka FA1 Bmw 3 Touring (E91) 320 d xDrive Kombi 177KM, 130kW, olej napędowy (2008.09 - 2010.02) FA1
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Bmw 3 Touring (E91) 320 d xDrive Kombi 177KM, 130kW, olej napędowy (2008.09 - 2010.02) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HOFFER Bmw 3 Touring (E91) 320 d xDrive Kombi 177KM, 130kW, olej napędowy (2008.09 - 2010.02) HOFFER
Turbosprężarka KAMOKA Bmw 3 Touring (E91) 320 d xDrive Kombi 177KM, 130kW, olej napędowy (2008.09 - 2010.02) KAMOKA
Turbosprężarka LRT Bmw 3 Touring (E91) 320 d xDrive Kombi 177KM, 130kW, olej napędowy (2008.09 - 2010.02) LRT
Turbosprężarka LUCAS Bmw 3 Touring (E91) 320 d xDrive Kombi 177KM, 130kW, olej napędowy (2008.09 - 2010.02) LUCAS
Turbosprężarka MEAT & DORIA Bmw 3 Touring (E91) 320 d xDrive Kombi 177KM, 130kW, olej napędowy (2008.09 - 2010.02) MEAT & DORIA
Turbosprężarka METALCAUCHO Bmw 3 Touring (E91) 320 d xDrive Kombi 177KM, 130kW, olej napędowy (2008.09 - 2010.02) METALCAUCHO
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Bmw 3 Touring (E91) 320 d xDrive Kombi 177KM, 130kW, olej napędowy (2008.09 - 2010.02) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Bmw 3 Touring (E91) 320 d xDrive Kombi 177KM, 130kW, olej napędowy (2008.09 - 2010.02) NISSENS
Turbosprężarka SASIC Bmw 3 Touring (E91) 320 d xDrive Kombi 177KM, 130kW, olej napędowy (2008.09 - 2010.02) SASIC
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Bmw 3 Touring (E91) 320 d xDrive Kombi 177KM, 130kW, olej napędowy (2008.09 - 2010.02) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Bmw 3 Touring (E91) 320 d xDrive Kombi 177KM, 130kW, olej napędowy (2008.09 - 2010.02) SIDAT
Turbosprężarka THERMOTEC Bmw 3 Touring (E91) 320 d xDrive Kombi 177KM, 130kW, olej napędowy (2008.09 - 2010.02) THERMOTEC
Turbosprężarka TMI Bmw 3 Touring (E91) 320 d xDrive Kombi 177KM, 130kW, olej napędowy (2008.09 - 2010.02) TMI
Producent:SASIC

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SASIC
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1820185
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SASIC
Kod:
1820185
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Ograniczenia producenta:  Mit 4913505895
Dla numeru OE:  11658506892
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Zawiera komplet uszczelek
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze