Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka NRF do Bmw 4 Gran Coupe (F36) 418 d coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2014.03 - 2015.06)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka VICTOR REINZ Bmw 4 Gran Coupe (F36) 418 d coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2014.03 - 2015.06) VICTOR REINZ
Turbosprężarka ELRING Bmw 4 Gran Coupe (F36) 418 d coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2014.03 - 2015.06) ELRING
Turbosprężarka FA1 Bmw 4 Gran Coupe (F36) 418 d coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2014.03 - 2015.06) FA1
Turbosprężarka AJUSA Bmw 4 Gran Coupe (F36) 418 d coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2014.03 - 2015.06) AJUSA
Turbosprężarka BORGWARNER Bmw 4 Gran Coupe (F36) 418 d coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2014.03 - 2015.06) BORGWARNER
Turbosprężarka BOSCH Bmw 4 Gran Coupe (F36) 418 d coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2014.03 - 2015.06) BOSCH
Turbosprężarka DRI Bmw 4 Gran Coupe (F36) 418 d coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2014.03 - 2015.06) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Bmw 4 Gran Coupe (F36) 418 d coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2014.03 - 2015.06) ELSTOCK
Turbosprężarka GK Bmw 4 Gran Coupe (F36) 418 d coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2014.03 - 2015.06) GK
Turbosprężarka GLASER Bmw 4 Gran Coupe (F36) 418 d coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2014.03 - 2015.06) GLASER
Turbosprężarka HEPU Bmw 4 Gran Coupe (F36) 418 d coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2014.03 - 2015.06) HEPU
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Bmw 4 Gran Coupe (F36) 418 d coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2014.03 - 2015.06) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka LUCAS Bmw 4 Gran Coupe (F36) 418 d coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2014.03 - 2015.06) LUCAS
Turbosprężarka NISSENS Bmw 4 Gran Coupe (F36) 418 d coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2014.03 - 2015.06) NISSENS
Turbosprężarka NRF Bmw 4 Gran Coupe (F36) 418 d coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2014.03 - 2015.06) NRF
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Bmw 4 Gran Coupe (F36) 418 d coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2014.03 - 2015.06) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Bmw 4 Gran Coupe (F36) 418 d coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2014.03 - 2015.06) SIDAT
Turbosprężarka TMI Bmw 4 Gran Coupe (F36) 418 d coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2014.03 - 2015.06) TMI
Producent:NRF

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NRF
0 (0 ocen)
Kod produktu:
390040
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NRF
Kod:
390040
Jednostka:
szt
Napięcie [V]:  12
Ilość biegunów:  3
Kształt obudowy wtyczki:  Owalny
Tryb pracy:  Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z elementami do montażu
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 433,00 zł
228,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze