Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka BOSCH do Bmw 4 Gran Coupe (F36) 425 d coupe 211KM, 155kW, olej napędowy (2016.03 - 2018.02)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka PIERBURG Bmw 4 Gran Coupe (F36) 425 d coupe 211KM, 155kW, olej napędowy (2016.03 - 2018.02) PIERBURG
Turbosprężarka AJUSA Bmw 4 Gran Coupe (F36) 425 d coupe 211KM, 155kW, olej napędowy (2016.03 - 2018.02) AJUSA
Turbosprężarka BOSCH Bmw 4 Gran Coupe (F36) 425 d coupe 211KM, 155kW, olej napędowy (2016.03 - 2018.02) BOSCH
Turbosprężarka ESEN SKV Bmw 4 Gran Coupe (F36) 425 d coupe 211KM, 155kW, olej napędowy (2016.03 - 2018.02) ESEN SKV
Turbosprężarka FA1 Bmw 4 Gran Coupe (F36) 425 d coupe 211KM, 155kW, olej napędowy (2016.03 - 2018.02) FA1
Turbosprężarka FEBI BILSTEIN Bmw 4 Gran Coupe (F36) 425 d coupe 211KM, 155kW, olej napędowy (2016.03 - 2018.02) FEBI BILSTEIN
Turbosprężarka GK Bmw 4 Gran Coupe (F36) 425 d coupe 211KM, 155kW, olej napędowy (2016.03 - 2018.02) GK
Turbosprężarka HEPU Bmw 4 Gran Coupe (F36) 425 d coupe 211KM, 155kW, olej napędowy (2016.03 - 2018.02) HEPU
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Bmw 4 Gran Coupe (F36) 425 d coupe 211KM, 155kW, olej napędowy (2016.03 - 2018.02) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka MAXGEAR Bmw 4 Gran Coupe (F36) 425 d coupe 211KM, 155kW, olej napędowy (2016.03 - 2018.02) MAXGEAR
Turbosprężarka METZGER Bmw 4 Gran Coupe (F36) 425 d coupe 211KM, 155kW, olej napędowy (2016.03 - 2018.02) METZGER
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Bmw 4 Gran Coupe (F36) 425 d coupe 211KM, 155kW, olej napędowy (2016.03 - 2018.02) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NRF Bmw 4 Gran Coupe (F36) 425 d coupe 211KM, 155kW, olej napędowy (2016.03 - 2018.02) NRF
Turbosprężarka QUINTON HAZELL Bmw 4 Gran Coupe (F36) 425 d coupe 211KM, 155kW, olej napędowy (2016.03 - 2018.02) QUINTON HAZELL
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Bmw 4 Gran Coupe (F36) 425 d coupe 211KM, 155kW, olej napędowy (2016.03 - 2018.02) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Bmw 4 Gran Coupe (F36) 425 d coupe 211KM, 155kW, olej napędowy (2016.03 - 2018.02) SIDAT
Turbosprężarka TRUCKTEC AUTOMOTIVE Bmw 4 Gran Coupe (F36) 425 d coupe 211KM, 155kW, olej napędowy (2016.03 - 2018.02) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Turbosprężarka VEMO Bmw 4 Gran Coupe (F36) 425 d coupe 211KM, 155kW, olej napędowy (2016.03 - 2018.02) VEMO
Producent:BOSCH

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BOSCH
0 (0 ocen)
Kod produktu:
0 392 023 509
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 392 023 509
Jednostka:
szt
Napięcie [V]:  12
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez łącznika
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 386,00 zł
197,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze