Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka NRF do Bmw 5 Touring (G31) 530 d Kombi 265KM, 195kW, olej napędowy (2017.03 - 2020.06)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka AJUSA Bmw 5 Touring (G31) 530 d Kombi 265KM, 195kW, olej napędowy (2017.03 - 2020.06) AJUSA
Turbosprężarka BOSCH Bmw 5 Touring (G31) 530 d Kombi 265KM, 195kW, olej napędowy (2017.03 - 2020.06) BOSCH
Turbosprężarka ELRING Bmw 5 Touring (G31) 530 d Kombi 265KM, 195kW, olej napędowy (2017.03 - 2020.06) ELRING
Turbosprężarka FA1 Bmw 5 Touring (G31) 530 d Kombi 265KM, 195kW, olej napędowy (2017.03 - 2020.06) FA1
Turbosprężarka GK Bmw 5 Touring (G31) 530 d Kombi 265KM, 195kW, olej napędowy (2017.03 - 2020.06) GK
Turbosprężarka HEPU Bmw 5 Touring (G31) 530 d Kombi 265KM, 195kW, olej napędowy (2017.03 - 2020.06) HEPU
Turbosprężarka NRF Bmw 5 Touring (G31) 530 d Kombi 265KM, 195kW, olej napędowy (2017.03 - 2020.06) NRF
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Bmw 5 Touring (G31) 530 d Kombi 265KM, 195kW, olej napędowy (2017.03 - 2020.06) SCHLÜTTER TURBOLADER
Producent:NRF

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NRF
0 (0 ocen)
Kod produktu:
390040
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NRF
Kod:
390040
Jednostka:
szt
Napięcie [V]:  12
Ilość biegunów:  3
Kształt obudowy wtyczki:  Owalny
Tryb pracy:  Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z elementami do montażu
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 433,00 zł
228,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Producenci auto części z kategorii: Turbosprężarka

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze