Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka QUINTON HAZELL do Bmw X3 (G01, F97) xDrive M40 d SUV 326KM, 240kW, olej napędowy (2018.08 - 2020.06)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka PIERBURG Bmw X3 (G01, F97) xDrive M40 d SUV 326KM, 240kW, olej napędowy (2018.08 - 2020.06) PIERBURG
Turbosprężarka AJUSA Bmw X3 (G01, F97) xDrive M40 d SUV 326KM, 240kW, olej napędowy (2018.08 - 2020.06) AJUSA
Turbosprężarka BORGWARNER Bmw X3 (G01, F97) xDrive M40 d SUV 326KM, 240kW, olej napędowy (2018.08 - 2020.06) BORGWARNER
Turbosprężarka ELRING Bmw X3 (G01, F97) xDrive M40 d SUV 326KM, 240kW, olej napędowy (2018.08 - 2020.06) ELRING
Turbosprężarka ESEN SKV Bmw X3 (G01, F97) xDrive M40 d SUV 326KM, 240kW, olej napędowy (2018.08 - 2020.06) ESEN SKV
Turbosprężarka FA1 Bmw X3 (G01, F97) xDrive M40 d SUV 326KM, 240kW, olej napędowy (2018.08 - 2020.06) FA1
Turbosprężarka FEBI BILSTEIN Bmw X3 (G01, F97) xDrive M40 d SUV 326KM, 240kW, olej napędowy (2018.08 - 2020.06) FEBI BILSTEIN
Turbosprężarka MAXGEAR Bmw X3 (G01, F97) xDrive M40 d SUV 326KM, 240kW, olej napędowy (2018.08 - 2020.06) MAXGEAR
Turbosprężarka METZGER Bmw X3 (G01, F97) xDrive M40 d SUV 326KM, 240kW, olej napędowy (2018.08 - 2020.06) METZGER
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Bmw X3 (G01, F97) xDrive M40 d SUV 326KM, 240kW, olej napędowy (2018.08 - 2020.06) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka QUINTON HAZELL Bmw X3 (G01, F97) xDrive M40 d SUV 326KM, 240kW, olej napędowy (2018.08 - 2020.06) QUINTON HAZELL
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Bmw X3 (G01, F97) xDrive M40 d SUV 326KM, 240kW, olej napędowy (2018.08 - 2020.06) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Bmw X3 (G01, F97) xDrive M40 d SUV 326KM, 240kW, olej napędowy (2018.08 - 2020.06) SIDAT
Turbosprężarka TRUCKTEC AUTOMOTIVE Bmw X3 (G01, F97) xDrive M40 d SUV 326KM, 240kW, olej napędowy (2018.08 - 2020.06) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Turbosprężarka VEMO Bmw X3 (G01, F97) xDrive M40 d SUV 326KM, 240kW, olej napędowy (2018.08 - 2020.06) VEMO
Producent:QUINTON HAZELL

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
QUINTON HAZELL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
XELV135
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
QUINTON HAZELL
Kod:
XELV135
Tryb pracy:  Elektryczny
Ilość połączeń:  2
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze