Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka MEAT & DORIA do Bmw X5 (E70) M 50 d SUV 381KM, 280kW, olej napędowy (2011.08 - 2013.06)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka ELRING Bmw X5 (E70) M 50 d SUV 381KM, 280kW, olej napędowy (2011.08 - 2013.06) ELRING
Turbosprężarka PIERBURG Bmw X5 (E70) M 50 d SUV 381KM, 280kW, olej napędowy (2011.08 - 2013.06) PIERBURG
Turbosprężarka AJUSA Bmw X5 (E70) M 50 d SUV 381KM, 280kW, olej napędowy (2011.08 - 2013.06) AJUSA
Turbosprężarka BORGWARNER Bmw X5 (E70) M 50 d SUV 381KM, 280kW, olej napędowy (2011.08 - 2013.06) BORGWARNER
Turbosprężarka DRI Bmw X5 (E70) M 50 d SUV 381KM, 280kW, olej napędowy (2011.08 - 2013.06) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Bmw X5 (E70) M 50 d SUV 381KM, 280kW, olej napędowy (2011.08 - 2013.06) ELSTOCK
Turbosprężarka ESEN SKV Bmw X5 (E70) M 50 d SUV 381KM, 280kW, olej napędowy (2011.08 - 2013.06) ESEN SKV
Turbosprężarka FA1 Bmw X5 (E70) M 50 d SUV 381KM, 280kW, olej napędowy (2011.08 - 2013.06) FA1
Turbosprężarka FEBI BILSTEIN Bmw X5 (E70) M 50 d SUV 381KM, 280kW, olej napędowy (2011.08 - 2013.06) FEBI BILSTEIN
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Bmw X5 (E70) M 50 d SUV 381KM, 280kW, olej napędowy (2011.08 - 2013.06) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HOFFER Bmw X5 (E70) M 50 d SUV 381KM, 280kW, olej napędowy (2011.08 - 2013.06) HOFFER
Turbosprężarka LUCAS Bmw X5 (E70) M 50 d SUV 381KM, 280kW, olej napędowy (2011.08 - 2013.06) LUCAS
Turbosprężarka MAXGEAR Bmw X5 (E70) M 50 d SUV 381KM, 280kW, olej napędowy (2011.08 - 2013.06) MAXGEAR
Turbosprężarka MEAT & DORIA Bmw X5 (E70) M 50 d SUV 381KM, 280kW, olej napędowy (2011.08 - 2013.06) MEAT & DORIA
Turbosprężarka METZGER Bmw X5 (E70) M 50 d SUV 381KM, 280kW, olej napędowy (2011.08 - 2013.06) METZGER
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Bmw X5 (E70) M 50 d SUV 381KM, 280kW, olej napędowy (2011.08 - 2013.06) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka QUINTON HAZELL Bmw X5 (E70) M 50 d SUV 381KM, 280kW, olej napędowy (2011.08 - 2013.06) QUINTON HAZELL
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Bmw X5 (E70) M 50 d SUV 381KM, 280kW, olej napędowy (2011.08 - 2013.06) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Bmw X5 (E70) M 50 d SUV 381KM, 280kW, olej napędowy (2011.08 - 2013.06) SIDAT
Turbosprężarka TMI Bmw X5 (E70) M 50 d SUV 381KM, 280kW, olej napędowy (2011.08 - 2013.06) TMI
Turbosprężarka TRUCKTEC AUTOMOTIVE Bmw X5 (E70) M 50 d SUV 381KM, 280kW, olej napędowy (2011.08 - 2013.06) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Turbosprężarka VEMO Bmw X5 (E70) M 50 d SUV 381KM, 280kW, olej napędowy (2011.08 - 2013.06) VEMO
Producent:MEAT & DORIA

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MEAT & DORIA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
601318
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MEAT & DORIA
Kod:
601318
Jednostka:
szt
Dla numeru artykułu:  601318
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 2813,00 zł
1758,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MEAT & DORIA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
601320
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MEAT & DORIA
Kod:
601320
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 2858,00 zł
1786,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MEAT & DORIA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
601361
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MEAT & DORIA
Kod:
601361
Jednostka:
szt
Dla numeru artykułu:  601361
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 3085,00 zł
1928,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze