Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka SIDAT do Bmw X5 (E70) xDrive 40 i SUV 306KM, 225kW, benzyna (2012.01 - 2013.06)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka PIERBURG Bmw X5 (E70) xDrive 40 i SUV 306KM, 225kW, benzyna (2012.01 - 2013.06) PIERBURG
Turbosprężarka AJUSA Bmw X5 (E70) xDrive 40 i SUV 306KM, 225kW, benzyna (2012.01 - 2013.06) AJUSA
Turbosprężarka BORGWARNER Bmw X5 (E70) xDrive 40 i SUV 306KM, 225kW, benzyna (2012.01 - 2013.06) BORGWARNER
Turbosprężarka DRI Bmw X5 (E70) xDrive 40 i SUV 306KM, 225kW, benzyna (2012.01 - 2013.06) DRI
Turbosprężarka ELRING Bmw X5 (E70) xDrive 40 i SUV 306KM, 225kW, benzyna (2012.01 - 2013.06) ELRING
Turbosprężarka ELSTOCK Bmw X5 (E70) xDrive 40 i SUV 306KM, 225kW, benzyna (2012.01 - 2013.06) ELSTOCK
Turbosprężarka FEBI BILSTEIN Bmw X5 (E70) xDrive 40 i SUV 306KM, 225kW, benzyna (2012.01 - 2013.06) FEBI BILSTEIN
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Bmw X5 (E70) xDrive 40 i SUV 306KM, 225kW, benzyna (2012.01 - 2013.06) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HOFFER Bmw X5 (E70) xDrive 40 i SUV 306KM, 225kW, benzyna (2012.01 - 2013.06) HOFFER
Turbosprężarka LUCAS Bmw X5 (E70) xDrive 40 i SUV 306KM, 225kW, benzyna (2012.01 - 2013.06) LUCAS
Turbosprężarka MAXGEAR Bmw X5 (E70) xDrive 40 i SUV 306KM, 225kW, benzyna (2012.01 - 2013.06) MAXGEAR
Turbosprężarka MEAT & DORIA Bmw X5 (E70) xDrive 40 i SUV 306KM, 225kW, benzyna (2012.01 - 2013.06) MEAT & DORIA
Turbosprężarka METZGER Bmw X5 (E70) xDrive 40 i SUV 306KM, 225kW, benzyna (2012.01 - 2013.06) METZGER
Turbosprężarka NTY Bmw X5 (E70) xDrive 40 i SUV 306KM, 225kW, benzyna (2012.01 - 2013.06) NTY
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Bmw X5 (E70) xDrive 40 i SUV 306KM, 225kW, benzyna (2012.01 - 2013.06) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Bmw X5 (E70) xDrive 40 i SUV 306KM, 225kW, benzyna (2012.01 - 2013.06) SIDAT
Turbosprężarka TMI Bmw X5 (E70) xDrive 40 i SUV 306KM, 225kW, benzyna (2012.01 - 2013.06) TMI
Turbosprężarka TOPRAN Bmw X5 (E70) xDrive 40 i SUV 306KM, 225kW, benzyna (2012.01 - 2013.06) TOPRAN
Turbosprężarka VAICO Bmw X5 (E70) xDrive 40 i SUV 306KM, 225kW, benzyna (2012.01 - 2013.06) VAICO
Turbosprężarka VEMO Bmw X5 (E70) xDrive 40 i SUV 306KM, 225kW, benzyna (2012.01 - 2013.06) VEMO
Turbosprężarka VICTOR REINZ Bmw X5 (E70) xDrive 40 i SUV 306KM, 225kW, benzyna (2012.01 - 2013.06) VICTOR REINZ
Producent:SIDAT

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SIDAT
0 (0 ocen)
Kod produktu:
47.1355
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SIDAT
Kod:
47.1355
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze