Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka MAXGEAR do Bmw X5 (E70) xDrive 50 i SUV 408KM, 300kW, benzyna (2010.04 - 2013.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka AJUSA Bmw X5 (E70) xDrive 50 i SUV 408KM, 300kW, benzyna (2010.04 - 2013.07) AJUSA
Turbosprężarka DRI Bmw X5 (E70) xDrive 50 i SUV 408KM, 300kW, benzyna (2010.04 - 2013.07) DRI
Turbosprężarka ELRING Bmw X5 (E70) xDrive 50 i SUV 408KM, 300kW, benzyna (2010.04 - 2013.07) ELRING
Turbosprężarka ELSTOCK Bmw X5 (E70) xDrive 50 i SUV 408KM, 300kW, benzyna (2010.04 - 2013.07) ELSTOCK
Turbosprężarka ERA Bmw X5 (E70) xDrive 50 i SUV 408KM, 300kW, benzyna (2010.04 - 2013.07) ERA
Turbosprężarka FA1 Bmw X5 (E70) xDrive 50 i SUV 408KM, 300kW, benzyna (2010.04 - 2013.07) FA1
Turbosprężarka FEBI BILSTEIN Bmw X5 (E70) xDrive 50 i SUV 408KM, 300kW, benzyna (2010.04 - 2013.07) FEBI BILSTEIN
Turbosprężarka GARRETT Bmw X5 (E70) xDrive 50 i SUV 408KM, 300kW, benzyna (2010.04 - 2013.07) GARRETT
Turbosprężarka GK Bmw X5 (E70) xDrive 50 i SUV 408KM, 300kW, benzyna (2010.04 - 2013.07) GK
Turbosprężarka HEPU Bmw X5 (E70) xDrive 50 i SUV 408KM, 300kW, benzyna (2010.04 - 2013.07) HEPU
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Bmw X5 (E70) xDrive 50 i SUV 408KM, 300kW, benzyna (2010.04 - 2013.07) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HOFFER Bmw X5 (E70) xDrive 50 i SUV 408KM, 300kW, benzyna (2010.04 - 2013.07) HOFFER
Turbosprężarka LUCAS Bmw X5 (E70) xDrive 50 i SUV 408KM, 300kW, benzyna (2010.04 - 2013.07) LUCAS
Turbosprężarka MAXGEAR Bmw X5 (E70) xDrive 50 i SUV 408KM, 300kW, benzyna (2010.04 - 2013.07) MAXGEAR
Turbosprężarka MEAT & DORIA Bmw X5 (E70) xDrive 50 i SUV 408KM, 300kW, benzyna (2010.04 - 2013.07) MEAT & DORIA
Turbosprężarka METZGER Bmw X5 (E70) xDrive 50 i SUV 408KM, 300kW, benzyna (2010.04 - 2013.07) METZGER
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Bmw X5 (E70) xDrive 50 i SUV 408KM, 300kW, benzyna (2010.04 - 2013.07) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Bmw X5 (E70) xDrive 50 i SUV 408KM, 300kW, benzyna (2010.04 - 2013.07) NISSENS
Turbosprężarka NTY Bmw X5 (E70) xDrive 50 i SUV 408KM, 300kW, benzyna (2010.04 - 2013.07) NTY
Turbosprężarka PIERBURG Bmw X5 (E70) xDrive 50 i SUV 408KM, 300kW, benzyna (2010.04 - 2013.07) PIERBURG
Turbosprężarka QUINTON HAZELL Bmw X5 (E70) xDrive 50 i SUV 408KM, 300kW, benzyna (2010.04 - 2013.07) QUINTON HAZELL
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Bmw X5 (E70) xDrive 50 i SUV 408KM, 300kW, benzyna (2010.04 - 2013.07) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Bmw X5 (E70) xDrive 50 i SUV 408KM, 300kW, benzyna (2010.04 - 2013.07) SIDAT
Turbosprężarka TMI Bmw X5 (E70) xDrive 50 i SUV 408KM, 300kW, benzyna (2010.04 - 2013.07) TMI
Turbosprężarka TRUCKTEC AUTOMOTIVE Bmw X5 (E70) xDrive 50 i SUV 408KM, 300kW, benzyna (2010.04 - 2013.07) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Turbosprężarka TURBORAIL Bmw X5 (E70) xDrive 50 i SUV 408KM, 300kW, benzyna (2010.04 - 2013.07) TURBORAIL
Turbosprężarka VEMO Bmw X5 (E70) xDrive 50 i SUV 408KM, 300kW, benzyna (2010.04 - 2013.07) VEMO
Producent:MAXGEAR

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAXGEAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
17-0105
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
17-0105
Jednostka:
szt
Rodzaj zaworu:  Zawór magnetyczny
Tryb pracy:  Elektryczno-pneumatyczny
Napięcie [V]:  12
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 206,00 zł
105,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze