Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka FA1 do Chrysler SEBRING (JS) 2.0 CRD sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2007.07 - 2010.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka FA1 Chrysler SEBRING (JS) 2.0 CRD sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2007.07 - 2010.12) FA1
Turbosprężarka GARRETT Chrysler SEBRING (JS) 2.0 CRD sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2007.07 - 2010.12) GARRETT
Turbosprężarka NISSENS Chrysler SEBRING (JS) 2.0 CRD sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2007.07 - 2010.12) NISSENS
Turbosprężarka AKS DASIS Chrysler SEBRING (JS) 2.0 CRD sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2007.07 - 2010.12) AKS DASIS
Turbosprężarka DELPHI Chrysler SEBRING (JS) 2.0 CRD sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2007.07 - 2010.12) DELPHI
Turbosprężarka DRI Chrysler SEBRING (JS) 2.0 CRD sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2007.07 - 2010.12) DRI
Turbosprężarka ELRING Chrysler SEBRING (JS) 2.0 CRD sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2007.07 - 2010.12) ELRING
Turbosprężarka ELSTOCK Chrysler SEBRING (JS) 2.0 CRD sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2007.07 - 2010.12) ELSTOCK
Turbosprężarka HOFFER Chrysler SEBRING (JS) 2.0 CRD sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2007.07 - 2010.12) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Chrysler SEBRING (JS) 2.0 CRD sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2007.07 - 2010.12) JP GROUP
Turbosprężarka KAMOKA Chrysler SEBRING (JS) 2.0 CRD sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2007.07 - 2010.12) KAMOKA
Turbosprężarka LRT Chrysler SEBRING (JS) 2.0 CRD sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2007.07 - 2010.12) LRT
Turbosprężarka LUCAS Chrysler SEBRING (JS) 2.0 CRD sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2007.07 - 2010.12) LUCAS
Turbosprężarka MEAT & DORIA Chrysler SEBRING (JS) 2.0 CRD sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2007.07 - 2010.12) MEAT & DORIA
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Chrysler SEBRING (JS) 2.0 CRD sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2007.07 - 2010.12) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NTY Chrysler SEBRING (JS) 2.0 CRD sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2007.07 - 2010.12) NTY
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Chrysler SEBRING (JS) 2.0 CRD sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2007.07 - 2010.12) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Chrysler SEBRING (JS) 2.0 CRD sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2007.07 - 2010.12) SIDAT
Turbosprężarka TMI Chrysler SEBRING (JS) 2.0 CRD sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2007.07 - 2010.12) TMI
Turbosprężarka TURBORAIL Chrysler SEBRING (JS) 2.0 CRD sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2007.07 - 2010.12) TURBORAIL
Producent:FA1

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FA1
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
KT110085
dostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
KT110085
Jednostka:
szt
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Alternatywny zestaw naprawczy:  KT110085E
Alternatywny zestaw naprawczy:  KTE000130
Ilość:  38
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 192,00 zł
93,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FA1
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
KT110130
dostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
KT110130
Jednostka:
szt
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Alternatywny zestaw naprawczy:  KT110130E
Ilość:  34
Typ katalizatora:  Dla samochodów z filtrem cząstek sadzy
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 390,00 zł
199,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FA1
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
KT110085E
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
KT110085E
Jednostka:
szt
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Ilość:  5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 130,00 zł
63,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FA1
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
KT110130E
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
KT110130E
Jednostka:
szt
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Alternatywny zestaw naprawczy:  KT110130
Ilość:  5
Lokalizacja w aucie:  Turbosprężarka
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 212,00 zł
108,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FA1
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
KTE000130
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
KTE000130
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie - na co uważać?

Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie? W jaki sposób można wydłużyć jej żywotność bez potrzeby regeneracji?

Kiedyś turbosprężarki obecne były niemal wyłącznie w samochodach rajdowych, dzisiaj stały się tak powszechne, że można je znaleźć nie tylko w dieslach, ale i w wielu samochodach z silnikami benzynowymi. Bywa i tak, że kupujący nowe auto nie wie nawet, że pod maską kryje się turbosprężarka. Nie wie, ale wkrótce się dowie, zwłaszcza jeśli nie będzie o nią dbał.

czytaj więcej >
Jakie są objawy pękniętego korpusu turbiny? Pęknięta obudowa turbosprężarki

Pęknięta obudowa turbosprężarki. Jakie są objawy tego typu awarii? Co może być jej przyczyną, a co skutkiem?

Jeśliby wierzyć statystykom, pęknięta obudowa turbiny to druga najczęstsza awaria turbosprężarki zarówno w samochodach benzynowych, jak i w dieslach. A skoro tak, to dobrze jest dowiedzieć się więcej o tego typu uszkodzeniu, ponieważ nigdy nie wiadomo, kiedy do niego dojdzie. A może właśnie wiadomo? Czym objawia się pęknięcie korpusu turbiny i co może do niego doprowadzić?

czytaj więcej >
Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze