Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka ELSTOCK do Citroën C5 II Break (RE_) 2.2 HDi (RE4HXE) Kombi 133KM, 98kW, olej napędowy (2004.09 - obecnie)

Turbosprężarka ELRING Citroën C5 II Break (RE_) 2.2 HDi (RE4HXE) Kombi 133KM, 98kW, olej napędowy (2004.09 - obecnie) ELRING
Turbosprężarka PIERBURG Citroën C5 II Break (RE_) 2.2 HDi (RE4HXE) Kombi 133KM, 98kW, olej napędowy (2004.09 - obecnie) PIERBURG
Turbosprężarka TOPRAN Citroën C5 II Break (RE_) 2.2 HDi (RE4HXE) Kombi 133KM, 98kW, olej napędowy (2004.09 - obecnie) TOPRAN
Turbosprężarka AJUSA Citroën C5 II Break (RE_) 2.2 HDi (RE4HXE) Kombi 133KM, 98kW, olej napędowy (2004.09 - obecnie) AJUSA
Turbosprężarka DELPHI Citroën C5 II Break (RE_) 2.2 HDi (RE4HXE) Kombi 133KM, 98kW, olej napędowy (2004.09 - obecnie) DELPHI
Turbosprężarka DRI Citroën C5 II Break (RE_) 2.2 HDi (RE4HXE) Kombi 133KM, 98kW, olej napędowy (2004.09 - obecnie) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Citroën C5 II Break (RE_) 2.2 HDi (RE4HXE) Kombi 133KM, 98kW, olej napędowy (2004.09 - obecnie) ELSTOCK
Turbosprężarka ENERGY Citroën C5 II Break (RE_) 2.2 HDi (RE4HXE) Kombi 133KM, 98kW, olej napędowy (2004.09 - obecnie) ENERGY
Turbosprężarka GARRETT Citroën C5 II Break (RE_) 2.2 HDi (RE4HXE) Kombi 133KM, 98kW, olej napędowy (2004.09 - obecnie) GARRETT
Turbosprężarka HART Citroën C5 II Break (RE_) 2.2 HDi (RE4HXE) Kombi 133KM, 98kW, olej napędowy (2004.09 - obecnie) HART
Turbosprężarka JPN Citroën C5 II Break (RE_) 2.2 HDi (RE4HXE) Kombi 133KM, 98kW, olej napędowy (2004.09 - obecnie) JPN
Turbosprężarka LUCAS Citroën C5 II Break (RE_) 2.2 HDi (RE4HXE) Kombi 133KM, 98kW, olej napędowy (2004.09 - obecnie) LUCAS
Turbosprężarka MAXGEAR Citroën C5 II Break (RE_) 2.2 HDi (RE4HXE) Kombi 133KM, 98kW, olej napędowy (2004.09 - obecnie) MAXGEAR
Turbosprężarka METZGER Citroën C5 II Break (RE_) 2.2 HDi (RE4HXE) Kombi 133KM, 98kW, olej napędowy (2004.09 - obecnie) METZGER
Turbosprężarka NISSENS Citroën C5 II Break (RE_) 2.2 HDi (RE4HXE) Kombi 133KM, 98kW, olej napędowy (2004.09 - obecnie) NISSENS
Turbosprężarka NTY Citroën C5 II Break (RE_) 2.2 HDi (RE4HXE) Kombi 133KM, 98kW, olej napędowy (2004.09 - obecnie) NTY
Turbosprężarka QUINTON HAZELL Citroën C5 II Break (RE_) 2.2 HDi (RE4HXE) Kombi 133KM, 98kW, olej napędowy (2004.09 - obecnie) QUINTON HAZELL
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Citroën C5 II Break (RE_) 2.2 HDi (RE4HXE) Kombi 133KM, 98kW, olej napędowy (2004.09 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka TMI Citroën C5 II Break (RE_) 2.2 HDi (RE4HXE) Kombi 133KM, 98kW, olej napędowy (2004.09 - obecnie) TMI
Turbosprężarka TURBORAIL Citroën C5 II Break (RE_) 2.2 HDi (RE4HXE) Kombi 133KM, 98kW, olej napędowy (2004.09 - obecnie) TURBORAIL
Turbosprężarka VEMO Citroën C5 II Break (RE_) 2.2 HDi (RE4HXE) Kombi 133KM, 98kW, olej napędowy (2004.09 - obecnie) VEMO
Turbosprężarka VICTOR REINZ Citroën C5 II Break (RE_) 2.2 HDi (RE4HXE) Kombi 133KM, 98kW, olej napędowy (2004.09 - obecnie) VICTOR REINZ
Producent:ELSTOCK

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ELSTOCK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
91-1725
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELSTOCK
Kod:
91-1725
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Ograniczenia producenta:  Garrett/Honeywell
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Ciężar netto [kg]:  7,2
Jakosć:  OE REMAN
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Jakie są objawy pękniętego korpusu turbiny? Pęknięta obudowa turbosprężarki

Pęknięta obudowa turbosprężarki. Jakie są objawy tego typu awarii? Co może być jej przyczyną, a co skutkiem?

Jeśliby wierzyć statystykom, pęknięta obudowa turbiny to druga najczęstsza awaria turbosprężarki zarówno w samochodach benzynowych, jak i w dieslach. A skoro tak, to dobrze jest dowiedzieć się więcej o tego typu uszkodzeniu, ponieważ nigdy nie wiadomo, kiedy do niego dojdzie. A może właśnie wiadomo? Czym objawia się pęknięcie korpusu turbiny i co może do niego doprowadzić?

czytaj więcej >
Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie - na co uważać?

Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie? W jaki sposób można wydłużyć jej żywotność bez potrzeby regeneracji?

Kiedyś turbosprężarki obecne były niemal wyłącznie w samochodach rajdowych, dzisiaj stały się tak powszechne, że można je znaleźć nie tylko w dieslach, ale i w wielu samochodach z silnikami benzynowymi. Bywa i tak, że kupujący nowe auto nie wie nawet, że pod maską kryje się turbosprężarka. Nie wie, ale wkrótce się dowie, zwłaszcza jeśli nie będzie o nią dbał.

czytaj więcej >

Czym różni się turbosprężarka BiTurbo od TwinTurbo?

Na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym główne skrzypce grają przede wszystkim jednostki napędowe turbodoładowane, które to sukcesywnie wypierają z obiegu silniki wolnossące. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że dzięki turbodoładowaniu można z łatwością i przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym uzyskać dużą moc nawet z małej jednostki napędowej. Producenci turbin samochodowych oferują obecnie kilka rodzajów turbosprężarek. Sprawdźmy, jakich?

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze