Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka NTY do Dacia DUSTER (HS_) 1.5 dCi SUV 110KM, 81kW, olej napędowy (2013.08 - 2018.01)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka ELRING Dacia DUSTER (HS_) 1.5 dCi SUV 110KM, 81kW, olej napędowy (2013.08 - 2018.01) ELRING
Turbosprężarka AJUSA Dacia DUSTER (HS_) 1.5 dCi SUV 110KM, 81kW, olej napędowy (2013.08 - 2018.01) AJUSA
Turbosprężarka DR.MOTOR AUTOMOTIVE Dacia DUSTER (HS_) 1.5 dCi SUV 110KM, 81kW, olej napędowy (2013.08 - 2018.01) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Turbosprężarka BORGWARNER Dacia DUSTER (HS_) 1.5 dCi SUV 110KM, 81kW, olej napędowy (2013.08 - 2018.01) BORGWARNER
Turbosprężarka DRI Dacia DUSTER (HS_) 1.5 dCi SUV 110KM, 81kW, olej napędowy (2013.08 - 2018.01) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Dacia DUSTER (HS_) 1.5 dCi SUV 110KM, 81kW, olej napędowy (2013.08 - 2018.01) ELSTOCK
Turbosprężarka ERA Dacia DUSTER (HS_) 1.5 dCi SUV 110KM, 81kW, olej napędowy (2013.08 - 2018.01) ERA
Turbosprężarka FEBI BILSTEIN Dacia DUSTER (HS_) 1.5 dCi SUV 110KM, 81kW, olej napędowy (2013.08 - 2018.01) FEBI BILSTEIN
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Dacia DUSTER (HS_) 1.5 dCi SUV 110KM, 81kW, olej napędowy (2013.08 - 2018.01) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka LUCAS Dacia DUSTER (HS_) 1.5 dCi SUV 110KM, 81kW, olej napędowy (2013.08 - 2018.01) LUCAS
Turbosprężarka MAXGEAR Dacia DUSTER (HS_) 1.5 dCi SUV 110KM, 81kW, olej napędowy (2013.08 - 2018.01) MAXGEAR
Turbosprężarka METALCAUCHO Dacia DUSTER (HS_) 1.5 dCi SUV 110KM, 81kW, olej napędowy (2013.08 - 2018.01) METALCAUCHO
Turbosprężarka METZGER Dacia DUSTER (HS_) 1.5 dCi SUV 110KM, 81kW, olej napędowy (2013.08 - 2018.01) METZGER
Turbosprężarka NISSENS Dacia DUSTER (HS_) 1.5 dCi SUV 110KM, 81kW, olej napędowy (2013.08 - 2018.01) NISSENS
Turbosprężarka NTY Dacia DUSTER (HS_) 1.5 dCi SUV 110KM, 81kW, olej napędowy (2013.08 - 2018.01) NTY
Turbosprężarka PIERBURG Dacia DUSTER (HS_) 1.5 dCi SUV 110KM, 81kW, olej napędowy (2013.08 - 2018.01) PIERBURG
Turbosprężarka SASIC Dacia DUSTER (HS_) 1.5 dCi SUV 110KM, 81kW, olej napędowy (2013.08 - 2018.01) SASIC
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Dacia DUSTER (HS_) 1.5 dCi SUV 110KM, 81kW, olej napędowy (2013.08 - 2018.01) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SWAG Dacia DUSTER (HS_) 1.5 dCi SUV 110KM, 81kW, olej napędowy (2013.08 - 2018.01) SWAG
Turbosprężarka TMI Dacia DUSTER (HS_) 1.5 dCi SUV 110KM, 81kW, olej napędowy (2013.08 - 2018.01) TMI
Turbosprężarka TOPRAN Dacia DUSTER (HS_) 1.5 dCi SUV 110KM, 81kW, olej napędowy (2013.08 - 2018.01) TOPRAN
Turbosprężarka TURBORAIL Dacia DUSTER (HS_) 1.5 dCi SUV 110KM, 81kW, olej napędowy (2013.08 - 2018.01) TURBORAIL
Turbosprężarka VAICO Dacia DUSTER (HS_) 1.5 dCi SUV 110KM, 81kW, olej napędowy (2013.08 - 2018.01) VAICO
Turbosprężarka VEMO Dacia DUSTER (HS_) 1.5 dCi SUV 110KM, 81kW, olej napędowy (2013.08 - 2018.01) VEMO
Turbosprężarka VICTOR REINZ Dacia DUSTER (HS_) 1.5 dCi SUV 110KM, 81kW, olej napędowy (2013.08 - 2018.01) VICTOR REINZ
Producent:NTY

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NTY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
ECD-RE-000
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NTY
Kod:
ECD-RE-000
Jednostka:
szt
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Numer seryjny:  ECD-RE-000
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 318,00 zł
162,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
NTY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
EGR-RE-017
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NTY
Kod:
EGR-RE-017
Jednostka:
szt
Techniczny numer informacyjny:  SI 0096
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 282,00 zł
144,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Jakie są objawy pękniętego korpusu turbiny? Pęknięta obudowa turbosprężarki

Pęknięta obudowa turbosprężarki. Jakie są objawy tego typu awarii? Co może być jej przyczyną, a co skutkiem?

Jeśliby wierzyć statystykom, pęknięta obudowa turbiny to druga najczęstsza awaria turbosprężarki zarówno w samochodach benzynowych, jak i w dieslach. A skoro tak, to dobrze jest dowiedzieć się więcej o tego typu uszkodzeniu, ponieważ nigdy nie wiadomo, kiedy do niego dojdzie. A może właśnie wiadomo? Czym objawia się pęknięcie korpusu turbiny i co może do niego doprowadzić?

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >
Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >

Czym różni się turbosprężarka BiTurbo od TwinTurbo?

Na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym główne skrzypce grają przede wszystkim jednostki napędowe turbodoładowane, które to sukcesywnie wypierają z obiegu silniki wolnossące. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że dzięki turbodoładowaniu można z łatwością i przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym uzyskać dużą moc nawet z małej jednostki napędowej. Producenci turbin samochodowych oferują obecnie kilka rodzajów turbosprężarek. Sprawdźmy, jakich?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze