Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka ELRING do Dacia DUSTER Nadwozie pełne/SUV 1.5 dCi Nadwozie pełne/SUV 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka ELRING Dacia DUSTER Nadwozie pełne/SUV 1.5 dCi Nadwozie pełne/SUV 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) ELRING
Turbosprężarka AJUSA Dacia DUSTER Nadwozie pełne/SUV 1.5 dCi Nadwozie pełne/SUV 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) AJUSA
Turbosprężarka DR.MOTOR AUTOMOTIVE Dacia DUSTER Nadwozie pełne/SUV 1.5 dCi Nadwozie pełne/SUV 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Turbosprężarka BORGWARNER Dacia DUSTER Nadwozie pełne/SUV 1.5 dCi Nadwozie pełne/SUV 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) BORGWARNER
Turbosprężarka DRI Dacia DUSTER Nadwozie pełne/SUV 1.5 dCi Nadwozie pełne/SUV 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Dacia DUSTER Nadwozie pełne/SUV 1.5 dCi Nadwozie pełne/SUV 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) ELSTOCK
Turbosprężarka FA1 Dacia DUSTER Nadwozie pełne/SUV 1.5 dCi Nadwozie pełne/SUV 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) FA1
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Dacia DUSTER Nadwozie pełne/SUV 1.5 dCi Nadwozie pełne/SUV 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HOFFER Dacia DUSTER Nadwozie pełne/SUV 1.5 dCi Nadwozie pełne/SUV 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Dacia DUSTER Nadwozie pełne/SUV 1.5 dCi Nadwozie pełne/SUV 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) JP GROUP
Turbosprężarka KAMOKA Dacia DUSTER Nadwozie pełne/SUV 1.5 dCi Nadwozie pełne/SUV 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) KAMOKA
Turbosprężarka LUCAS Dacia DUSTER Nadwozie pełne/SUV 1.5 dCi Nadwozie pełne/SUV 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) LUCAS
Turbosprężarka MAXGEAR Dacia DUSTER Nadwozie pełne/SUV 1.5 dCi Nadwozie pełne/SUV 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) MAXGEAR
Turbosprężarka MEAT & DORIA Dacia DUSTER Nadwozie pełne/SUV 1.5 dCi Nadwozie pełne/SUV 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) MEAT & DORIA
Turbosprężarka METALCAUCHO Dacia DUSTER Nadwozie pełne/SUV 1.5 dCi Nadwozie pełne/SUV 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) METALCAUCHO
Turbosprężarka METZGER Dacia DUSTER Nadwozie pełne/SUV 1.5 dCi Nadwozie pełne/SUV 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) METZGER
Turbosprężarka NISSENS Dacia DUSTER Nadwozie pełne/SUV 1.5 dCi Nadwozie pełne/SUV 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) NISSENS
Turbosprężarka NTY Dacia DUSTER Nadwozie pełne/SUV 1.5 dCi Nadwozie pełne/SUV 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) NTY
Turbosprężarka PIERBURG Dacia DUSTER Nadwozie pełne/SUV 1.5 dCi Nadwozie pełne/SUV 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) PIERBURG
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Dacia DUSTER Nadwozie pełne/SUV 1.5 dCi Nadwozie pełne/SUV 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Dacia DUSTER Nadwozie pełne/SUV 1.5 dCi Nadwozie pełne/SUV 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) SIDAT
Turbosprężarka TMI Dacia DUSTER Nadwozie pełne/SUV 1.5 dCi Nadwozie pełne/SUV 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) TMI
Turbosprężarka TURBORAIL Dacia DUSTER Nadwozie pełne/SUV 1.5 dCi Nadwozie pełne/SUV 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) TURBORAIL
Turbosprężarka VICTOR REINZ Dacia DUSTER Nadwozie pełne/SUV 1.5 dCi Nadwozie pełne/SUV 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) VICTOR REINZ
Producent:ELRING

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ELRING
0 (0 ocen)
Kod produktu:
584.560
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
584.560
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  M 8x25
Długość całkowita [mm]:  35
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 29,00 zł
9,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

ELRING
0 (0 ocen)
Kod produktu:
967.730
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
967.730
Jednostka:
szt
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Liczba otworów do mocowania:  3
Lokalizacja w aucie:  Kolektor wydechowy
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 105,00 zł
51,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
ELRING
0 (0 ocen)
Kod produktu:
972.890
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
972.890
Jednostka:
szt
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z osłoną termiczną
Liczba otworów do mocowania:  3
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 136,00 zł
66,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
ELRING
0 (0 ocen)
Kod produktu:
518.760
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
518.760
Jednostka:
szt
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z instrukcją montażu
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze śrubami
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Dla numeru OE:  14411-00Q1R
Dla numeru OE:  144112505R
Dla numeru OE:  144114256R
Dla numeru OE:  144115524R
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 521,00 zł
274,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Jakie są objawy pękniętego korpusu turbiny? Pęknięta obudowa turbosprężarki

Pęknięta obudowa turbosprężarki. Jakie są objawy tego typu awarii? Co może być jej przyczyną, a co skutkiem?

Jeśliby wierzyć statystykom, pęknięta obudowa turbiny to druga najczęstsza awaria turbosprężarki zarówno w samochodach benzynowych, jak i w dieslach. A skoro tak, to dobrze jest dowiedzieć się więcej o tego typu uszkodzeniu, ponieważ nigdy nie wiadomo, kiedy do niego dojdzie. A może właśnie wiadomo? Czym objawia się pęknięcie korpusu turbiny i co może do niego doprowadzić?

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >
Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >

Czym różni się turbosprężarka BiTurbo od TwinTurbo?

Na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym główne skrzypce grają przede wszystkim jednostki napędowe turbodoładowane, które to sukcesywnie wypierają z obiegu silniki wolnossące. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że dzięki turbodoładowaniu można z łatwością i przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym uzyskać dużą moc nawet z małej jednostki napędowej. Producenci turbin samochodowych oferują obecnie kilka rodzajów turbosprężarek. Sprawdźmy, jakich?

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze