Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka MAXGEAR do Fiat BRAVO II (198_) 2.0 D Multijet (198AXPIB) liftback 163KM, 120kW, olej napędowy (2008.09 - 2014.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka DOLZ Fiat BRAVO II (198_) 2.0 D Multijet (198AXPIB) liftback 163KM, 120kW, olej napędowy (2008.09 - 2014.12) DOLZ
Turbosprężarka FA1 Fiat BRAVO II (198_) 2.0 D Multijet (198AXPIB) liftback 163KM, 120kW, olej napędowy (2008.09 - 2014.12) FA1
Turbosprężarka AJUSA Fiat BRAVO II (198_) 2.0 D Multijet (198AXPIB) liftback 163KM, 120kW, olej napędowy (2008.09 - 2014.12) AJUSA
Turbosprężarka DR.MOTOR AUTOMOTIVE Fiat BRAVO II (198_) 2.0 D Multijet (198AXPIB) liftback 163KM, 120kW, olej napędowy (2008.09 - 2014.12) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Turbosprężarka DRI Fiat BRAVO II (198_) 2.0 D Multijet (198AXPIB) liftback 163KM, 120kW, olej napędowy (2008.09 - 2014.12) DRI
Turbosprężarka ELRING Fiat BRAVO II (198_) 2.0 D Multijet (198AXPIB) liftback 163KM, 120kW, olej napędowy (2008.09 - 2014.12) ELRING
Turbosprężarka ELSTOCK Fiat BRAVO II (198_) 2.0 D Multijet (198AXPIB) liftback 163KM, 120kW, olej napędowy (2008.09 - 2014.12) ELSTOCK
Turbosprężarka ERA Fiat BRAVO II (198_) 2.0 D Multijet (198AXPIB) liftback 163KM, 120kW, olej napędowy (2008.09 - 2014.12) ERA
Turbosprężarka FAST Fiat BRAVO II (198_) 2.0 D Multijet (198AXPIB) liftback 163KM, 120kW, olej napędowy (2008.09 - 2014.12) FAST
Turbosprężarka GARRETT Fiat BRAVO II (198_) 2.0 D Multijet (198AXPIB) liftback 163KM, 120kW, olej napędowy (2008.09 - 2014.12) GARRETT
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Fiat BRAVO II (198_) 2.0 D Multijet (198AXPIB) liftback 163KM, 120kW, olej napędowy (2008.09 - 2014.12) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka LUCAS Fiat BRAVO II (198_) 2.0 D Multijet (198AXPIB) liftback 163KM, 120kW, olej napędowy (2008.09 - 2014.12) LUCAS
Turbosprężarka MAXGEAR Fiat BRAVO II (198_) 2.0 D Multijet (198AXPIB) liftback 163KM, 120kW, olej napędowy (2008.09 - 2014.12) MAXGEAR
Turbosprężarka NTY Fiat BRAVO II (198_) 2.0 D Multijet (198AXPIB) liftback 163KM, 120kW, olej napędowy (2008.09 - 2014.12) NTY
Turbosprężarka PIERBURG Fiat BRAVO II (198_) 2.0 D Multijet (198AXPIB) liftback 163KM, 120kW, olej napędowy (2008.09 - 2014.12) PIERBURG
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Fiat BRAVO II (198_) 2.0 D Multijet (198AXPIB) liftback 163KM, 120kW, olej napędowy (2008.09 - 2014.12) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka TMI Fiat BRAVO II (198_) 2.0 D Multijet (198AXPIB) liftback 163KM, 120kW, olej napędowy (2008.09 - 2014.12) TMI
Turbosprężarka VEMO Fiat BRAVO II (198_) 2.0 D Multijet (198AXPIB) liftback 163KM, 120kW, olej napędowy (2008.09 - 2014.12) VEMO
Producent:MAXGEAR

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAXGEAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
58-0135
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
58-0135
Jednostka:
szt
Rodzaj zaworu:  Zawór magnetyczny
Tryb pracy:  Elektryczno-pneumatyczny
Napięcie [V]:  12
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 231,00 zł
118,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze