Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka DELPHI do Fiat DUCATO Autobus (230_) 2.8 JTD Autobus 128KM, 94kW, olej napędowy (2000.11 - 2002.04)

Turbosprężarka ELRING Fiat DUCATO Autobus (230_) 2.8 JTD Autobus 128KM, 94kW, olej napędowy (2000.11 - 2002.04) ELRING
Turbosprężarka MEAT & DORIA Fiat DUCATO Autobus (230_) 2.8 JTD Autobus 128KM, 94kW, olej napędowy (2000.11 - 2002.04) MEAT & DORIA
Turbosprężarka AJUSA Fiat DUCATO Autobus (230_) 2.8 JTD Autobus 128KM, 94kW, olej napędowy (2000.11 - 2002.04) AJUSA
Turbosprężarka AKS DASIS Fiat DUCATO Autobus (230_) 2.8 JTD Autobus 128KM, 94kW, olej napędowy (2000.11 - 2002.04) AKS DASIS
Turbosprężarka BORGWARNER (3K) Fiat DUCATO Autobus (230_) 2.8 JTD Autobus 128KM, 94kW, olej napędowy (2000.11 - 2002.04) BORGWARNER (3K)
Turbosprężarka DELPHI Fiat DUCATO Autobus (230_) 2.8 JTD Autobus 128KM, 94kW, olej napędowy (2000.11 - 2002.04) DELPHI
Turbosprężarka DRI Fiat DUCATO Autobus (230_) 2.8 JTD Autobus 128KM, 94kW, olej napędowy (2000.11 - 2002.04) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Fiat DUCATO Autobus (230_) 2.8 JTD Autobus 128KM, 94kW, olej napędowy (2000.11 - 2002.04) ELSTOCK
Turbosprężarka ERA Fiat DUCATO Autobus (230_) 2.8 JTD Autobus 128KM, 94kW, olej napędowy (2000.11 - 2002.04) ERA
Turbosprężarka FA1 Fiat DUCATO Autobus (230_) 2.8 JTD Autobus 128KM, 94kW, olej napędowy (2000.11 - 2002.04) FA1
Turbosprężarka FAE Fiat DUCATO Autobus (230_) 2.8 JTD Autobus 128KM, 94kW, olej napędowy (2000.11 - 2002.04) FAE
Turbosprężarka FAST Fiat DUCATO Autobus (230_) 2.8 JTD Autobus 128KM, 94kW, olej napędowy (2000.11 - 2002.04) FAST
Turbosprężarka HOFFER Fiat DUCATO Autobus (230_) 2.8 JTD Autobus 128KM, 94kW, olej napędowy (2000.11 - 2002.04) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Fiat DUCATO Autobus (230_) 2.8 JTD Autobus 128KM, 94kW, olej napędowy (2000.11 - 2002.04) JP GROUP
Turbosprężarka LUCAS Fiat DUCATO Autobus (230_) 2.8 JTD Autobus 128KM, 94kW, olej napędowy (2000.11 - 2002.04) LUCAS
Turbosprężarka MAXGEAR Fiat DUCATO Autobus (230_) 2.8 JTD Autobus 128KM, 94kW, olej napędowy (2000.11 - 2002.04) MAXGEAR
Turbosprężarka METZGER Fiat DUCATO Autobus (230_) 2.8 JTD Autobus 128KM, 94kW, olej napędowy (2000.11 - 2002.04) METZGER
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Fiat DUCATO Autobus (230_) 2.8 JTD Autobus 128KM, 94kW, olej napędowy (2000.11 - 2002.04) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Fiat DUCATO Autobus (230_) 2.8 JTD Autobus 128KM, 94kW, olej napędowy (2000.11 - 2002.04) NISSENS
Turbosprężarka NTY Fiat DUCATO Autobus (230_) 2.8 JTD Autobus 128KM, 94kW, olej napędowy (2000.11 - 2002.04) NTY
Turbosprężarka ORIGINAL IMPERIUM Fiat DUCATO Autobus (230_) 2.8 JTD Autobus 128KM, 94kW, olej napędowy (2000.11 - 2002.04) ORIGINAL IMPERIUM
Turbosprężarka PAYEN Fiat DUCATO Autobus (230_) 2.8 JTD Autobus 128KM, 94kW, olej napędowy (2000.11 - 2002.04) PAYEN
Turbosprężarka PIERBURG Fiat DUCATO Autobus (230_) 2.8 JTD Autobus 128KM, 94kW, olej napędowy (2000.11 - 2002.04) PIERBURG
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Fiat DUCATO Autobus (230_) 2.8 JTD Autobus 128KM, 94kW, olej napędowy (2000.11 - 2002.04) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Fiat DUCATO Autobus (230_) 2.8 JTD Autobus 128KM, 94kW, olej napędowy (2000.11 - 2002.04) SIDAT
Turbosprężarka TMI Fiat DUCATO Autobus (230_) 2.8 JTD Autobus 128KM, 94kW, olej napędowy (2000.11 - 2002.04) TMI
Turbosprężarka TURBORAIL Fiat DUCATO Autobus (230_) 2.8 JTD Autobus 128KM, 94kW, olej napędowy (2000.11 - 2002.04) TURBORAIL
Turbosprężarka VEMO Fiat DUCATO Autobus (230_) 2.8 JTD Autobus 128KM, 94kW, olej napędowy (2000.11 - 2002.04) VEMO
Turbosprężarka VICTOR REINZ Fiat DUCATO Autobus (230_) 2.8 JTD Autobus 128KM, 94kW, olej napędowy (2000.11 - 2002.04) VICTOR REINZ
Producent:DELPHI

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DELPHI
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
HRX322
niedostępny
Kaucja: 311,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DELPHI
Kod:
HRX322
Jednostka:
szt
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Tryb pracy:  Pneumatyczny
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbo
Gwarancja:  2 lata gwarancji
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Do 100 dni na zwrot
3113,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 311,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Jakie są objawy pękniętego korpusu turbiny? Pęknięta obudowa turbosprężarki

Pęknięta obudowa turbosprężarki. Jakie są objawy tego typu awarii? Co może być jej przyczyną, a co skutkiem?

Jeśliby wierzyć statystykom, pęknięta obudowa turbiny to druga najczęstsza awaria turbosprężarki zarówno w samochodach benzynowych, jak i w dieslach. A skoro tak, to dobrze jest dowiedzieć się więcej o tego typu uszkodzeniu, ponieważ nigdy nie wiadomo, kiedy do niego dojdzie. A może właśnie wiadomo? Czym objawia się pęknięcie korpusu turbiny i co może do niego doprowadzić?

czytaj więcej >
Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie - na co uważać?

Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie? W jaki sposób można wydłużyć jej żywotność bez potrzeby regeneracji?

Kiedyś turbosprężarki obecne były niemal wyłącznie w samochodach rajdowych, dzisiaj stały się tak powszechne, że można je znaleźć nie tylko w dieslach, ale i w wielu samochodach z silnikami benzynowymi. Bywa i tak, że kupujący nowe auto nie wie nawet, że pod maską kryje się turbosprężarka. Nie wie, ale wkrótce się dowie, zwłaszcza jeśli nie będzie o nią dbał.

czytaj więcej >

Czym różni się turbosprężarka BiTurbo od TwinTurbo?

Na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym główne skrzypce grają przede wszystkim jednostki napędowe turbodoładowane, które to sukcesywnie wypierają z obiegu silniki wolnossące. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że dzięki turbodoładowaniu można z łatwością i przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym uzyskać dużą moc nawet z małej jednostki napędowej. Producenci turbin samochodowych oferują obecnie kilka rodzajów turbosprężarek. Sprawdźmy, jakich?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze