Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka DRI do Fiat DUCATO Skrzynia (244_) 2.0 JTD Skrzynia 84KM, 62kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka ELRING Fiat DUCATO Skrzynia (244_) 2.0 JTD Skrzynia 84KM, 62kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) ELRING
Turbosprężarka TOPRAN Fiat DUCATO Skrzynia (244_) 2.0 JTD Skrzynia 84KM, 62kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) TOPRAN
Turbosprężarka AJUSA Fiat DUCATO Skrzynia (244_) 2.0 JTD Skrzynia 84KM, 62kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) AJUSA
Turbosprężarka BORGWARNER (3K) Fiat DUCATO Skrzynia (244_) 2.0 JTD Skrzynia 84KM, 62kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) BORGWARNER (3K)
Turbosprężarka DELPHI Fiat DUCATO Skrzynia (244_) 2.0 JTD Skrzynia 84KM, 62kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) DELPHI
Turbosprężarka DRI Fiat DUCATO Skrzynia (244_) 2.0 JTD Skrzynia 84KM, 62kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Fiat DUCATO Skrzynia (244_) 2.0 JTD Skrzynia 84KM, 62kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) ELSTOCK
Turbosprężarka HOFFER Fiat DUCATO Skrzynia (244_) 2.0 JTD Skrzynia 84KM, 62kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) HOFFER
Turbosprężarka LRT Fiat DUCATO Skrzynia (244_) 2.0 JTD Skrzynia 84KM, 62kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) LRT
Turbosprężarka LUCAS Fiat DUCATO Skrzynia (244_) 2.0 JTD Skrzynia 84KM, 62kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) LUCAS
Turbosprężarka MEAT & DORIA Fiat DUCATO Skrzynia (244_) 2.0 JTD Skrzynia 84KM, 62kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) MEAT & DORIA
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Fiat DUCATO Skrzynia (244_) 2.0 JTD Skrzynia 84KM, 62kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Fiat DUCATO Skrzynia (244_) 2.0 JTD Skrzynia 84KM, 62kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) NISSENS
Turbosprężarka PIERBURG Fiat DUCATO Skrzynia (244_) 2.0 JTD Skrzynia 84KM, 62kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) PIERBURG
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Fiat DUCATO Skrzynia (244_) 2.0 JTD Skrzynia 84KM, 62kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Fiat DUCATO Skrzynia (244_) 2.0 JTD Skrzynia 84KM, 62kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) SIDAT
Turbosprężarka TMI Fiat DUCATO Skrzynia (244_) 2.0 JTD Skrzynia 84KM, 62kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) TMI
Turbosprężarka TURBORAIL Fiat DUCATO Skrzynia (244_) 2.0 JTD Skrzynia 84KM, 62kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) TURBORAIL
Turbosprężarka VEMO Fiat DUCATO Skrzynia (244_) 2.0 JTD Skrzynia 84KM, 62kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) VEMO
Turbosprężarka VICTOR REINZ Fiat DUCATO Skrzynia (244_) 2.0 JTD Skrzynia 84KM, 62kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) VICTOR REINZ
Producent:DRI

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DRI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
729110410
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DRI
Kod:
729110410
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Ograniczenia producenta:  BorgWarner/KKK
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Ciężar netto [kg]:  5,1
Jakosć:  OE REMAN
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Jakie są objawy pękniętego korpusu turbiny? Pęknięta obudowa turbosprężarki

Pęknięta obudowa turbosprężarki. Jakie są objawy tego typu awarii? Co może być jej przyczyną, a co skutkiem?

Jeśliby wierzyć statystykom, pęknięta obudowa turbiny to druga najczęstsza awaria turbosprężarki zarówno w samochodach benzynowych, jak i w dieslach. A skoro tak, to dobrze jest dowiedzieć się więcej o tego typu uszkodzeniu, ponieważ nigdy nie wiadomo, kiedy do niego dojdzie. A może właśnie wiadomo? Czym objawia się pęknięcie korpusu turbiny i co może do niego doprowadzić?

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >
Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >

Czym różni się turbosprężarka BiTurbo od TwinTurbo?

Na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym główne skrzypce grają przede wszystkim jednostki napędowe turbodoładowane, które to sukcesywnie wypierają z obiegu silniki wolnossące. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że dzięki turbodoładowaniu można z łatwością i przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym uzyskać dużą moc nawet z małej jednostki napędowej. Producenci turbin samochodowych oferują obecnie kilka rodzajów turbosprężarek. Sprawdźmy, jakich?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze