Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka TURBORAIL do Fiat PUNTO (199_) 0.9 Bifuel liftback 86KM, 63kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2012.03 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka PIERBURG Fiat PUNTO (199_) 0.9 Bifuel liftback 86KM, 63kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2012.03 - obecnie) PIERBURG
Turbosprężarka AJUSA Fiat PUNTO (199_) 0.9 Bifuel liftback 86KM, 63kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2012.03 - obecnie) AJUSA
Turbosprężarka DR.MOTOR AUTOMOTIVE Fiat PUNTO (199_) 0.9 Bifuel liftback 86KM, 63kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2012.03 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Turbosprężarka DRI Fiat PUNTO (199_) 0.9 Bifuel liftback 86KM, 63kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2012.03 - obecnie) DRI
Turbosprężarka ELRING Fiat PUNTO (199_) 0.9 Bifuel liftback 86KM, 63kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2012.03 - obecnie) ELRING
Turbosprężarka ELSTOCK Fiat PUNTO (199_) 0.9 Bifuel liftback 86KM, 63kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2012.03 - obecnie) ELSTOCK
Turbosprężarka FA1 Fiat PUNTO (199_) 0.9 Bifuel liftback 86KM, 63kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2012.03 - obecnie) FA1
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Fiat PUNTO (199_) 0.9 Bifuel liftback 86KM, 63kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2012.03 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HOFFER Fiat PUNTO (199_) 0.9 Bifuel liftback 86KM, 63kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2012.03 - obecnie) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Fiat PUNTO (199_) 0.9 Bifuel liftback 86KM, 63kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2012.03 - obecnie) JP GROUP
Turbosprężarka LRT Fiat PUNTO (199_) 0.9 Bifuel liftback 86KM, 63kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2012.03 - obecnie) LRT
Turbosprężarka LUCAS Fiat PUNTO (199_) 0.9 Bifuel liftback 86KM, 63kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2012.03 - obecnie) LUCAS
Turbosprężarka MEAT & DORIA Fiat PUNTO (199_) 0.9 Bifuel liftback 86KM, 63kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2012.03 - obecnie) MEAT & DORIA
Turbosprężarka METALCAUCHO Fiat PUNTO (199_) 0.9 Bifuel liftback 86KM, 63kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2012.03 - obecnie) METALCAUCHO
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Fiat PUNTO (199_) 0.9 Bifuel liftback 86KM, 63kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2012.03 - obecnie) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Fiat PUNTO (199_) 0.9 Bifuel liftback 86KM, 63kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2012.03 - obecnie) NISSENS
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Fiat PUNTO (199_) 0.9 Bifuel liftback 86KM, 63kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2012.03 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Fiat PUNTO (199_) 0.9 Bifuel liftback 86KM, 63kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2012.03 - obecnie) SIDAT
Turbosprężarka TMI Fiat PUNTO (199_) 0.9 Bifuel liftback 86KM, 63kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2012.03 - obecnie) TMI
Turbosprężarka TURBORAIL Fiat PUNTO (199_) 0.9 Bifuel liftback 86KM, 63kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2012.03 - obecnie) TURBORAIL
Turbosprężarka VEMO Fiat PUNTO (199_) 0.9 Bifuel liftback 86KM, 63kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2012.03 - obecnie) VEMO
Producent:TURBORAIL

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TURBORAIL
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
300-00355-500
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TURBORAIL
Kod:
300-00355-500
Jednostka:
szt
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Masa [g]:  846
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1096,00 zł
626,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze