Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka SASIC do Ford FOCUS I sedan (DFW) 1.8 TDCi sedan 100KM, 74kW, olej napędowy (2002.08 - 2004.11)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka FA1 Ford FOCUS I sedan (DFW) 1.8 TDCi sedan 100KM, 74kW, olej napędowy (2002.08 - 2004.11) FA1
Turbosprężarka AJUSA Ford FOCUS I sedan (DFW) 1.8 TDCi sedan 100KM, 74kW, olej napędowy (2002.08 - 2004.11) AJUSA
Turbosprężarka AKS DASIS Ford FOCUS I sedan (DFW) 1.8 TDCi sedan 100KM, 74kW, olej napędowy (2002.08 - 2004.11) AKS DASIS
Turbosprężarka BORGWARNER (3K) Ford FOCUS I sedan (DFW) 1.8 TDCi sedan 100KM, 74kW, olej napędowy (2002.08 - 2004.11) BORGWARNER (3K)
Turbosprężarka BORGWARNER Ford FOCUS I sedan (DFW) 1.8 TDCi sedan 100KM, 74kW, olej napędowy (2002.08 - 2004.11) BORGWARNER
Turbosprężarka DELPHI Ford FOCUS I sedan (DFW) 1.8 TDCi sedan 100KM, 74kW, olej napędowy (2002.08 - 2004.11) DELPHI
Turbosprężarka DRI Ford FOCUS I sedan (DFW) 1.8 TDCi sedan 100KM, 74kW, olej napędowy (2002.08 - 2004.11) DRI
Turbosprężarka ELRING Ford FOCUS I sedan (DFW) 1.8 TDCi sedan 100KM, 74kW, olej napędowy (2002.08 - 2004.11) ELRING
Turbosprężarka ELSTOCK Ford FOCUS I sedan (DFW) 1.8 TDCi sedan 100KM, 74kW, olej napędowy (2002.08 - 2004.11) ELSTOCK
Turbosprężarka GARRETT Ford FOCUS I sedan (DFW) 1.8 TDCi sedan 100KM, 74kW, olej napędowy (2002.08 - 2004.11) GARRETT
Turbosprężarka HOFFER Ford FOCUS I sedan (DFW) 1.8 TDCi sedan 100KM, 74kW, olej napędowy (2002.08 - 2004.11) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Ford FOCUS I sedan (DFW) 1.8 TDCi sedan 100KM, 74kW, olej napędowy (2002.08 - 2004.11) JP GROUP
Turbosprężarka LUCAS Ford FOCUS I sedan (DFW) 1.8 TDCi sedan 100KM, 74kW, olej napędowy (2002.08 - 2004.11) LUCAS
Turbosprężarka MAGNETI MARELLI Ford FOCUS I sedan (DFW) 1.8 TDCi sedan 100KM, 74kW, olej napędowy (2002.08 - 2004.11) MAGNETI MARELLI
Turbosprężarka MEAT & DORIA Ford FOCUS I sedan (DFW) 1.8 TDCi sedan 100KM, 74kW, olej napędowy (2002.08 - 2004.11) MEAT & DORIA
Turbosprężarka METALCAUCHO Ford FOCUS I sedan (DFW) 1.8 TDCi sedan 100KM, 74kW, olej napędowy (2002.08 - 2004.11) METALCAUCHO
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Ford FOCUS I sedan (DFW) 1.8 TDCi sedan 100KM, 74kW, olej napędowy (2002.08 - 2004.11) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Ford FOCUS I sedan (DFW) 1.8 TDCi sedan 100KM, 74kW, olej napędowy (2002.08 - 2004.11) NISSENS
Turbosprężarka SASIC Ford FOCUS I sedan (DFW) 1.8 TDCi sedan 100KM, 74kW, olej napędowy (2002.08 - 2004.11) SASIC
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Ford FOCUS I sedan (DFW) 1.8 TDCi sedan 100KM, 74kW, olej napędowy (2002.08 - 2004.11) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Ford FOCUS I sedan (DFW) 1.8 TDCi sedan 100KM, 74kW, olej napędowy (2002.08 - 2004.11) SIDAT
Turbosprężarka TMI Ford FOCUS I sedan (DFW) 1.8 TDCi sedan 100KM, 74kW, olej napędowy (2002.08 - 2004.11) TMI
Turbosprężarka TURBORAIL Ford FOCUS I sedan (DFW) 1.8 TDCi sedan 100KM, 74kW, olej napędowy (2002.08 - 2004.11) TURBORAIL
Turbosprężarka VICTOR REINZ Ford FOCUS I sedan (DFW) 1.8 TDCi sedan 100KM, 74kW, olej napędowy (2002.08 - 2004.11) VICTOR REINZ
Producent:SASIC

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SASIC
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1820016
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SASIC
Kod:
1820016
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Zawiera komplet uszczelek
Dla numeru OE:  1520781
Ograniczenia producenta:  Garrett 7135175012
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Ograniczenia producenta:  Garrett 7135170012
Ograniczenia producenta:  Garrett 7135175012S
Ograniczenia producenta:  GTA1749MV
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Czym różni się turbosprężarka BiTurbo od TwinTurbo?

Na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym główne skrzypce grają przede wszystkim jednostki napędowe turbodoładowane, które to sukcesywnie wypierają z obiegu silniki wolnossące. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że dzięki turbodoładowaniu można z łatwością i przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym uzyskać dużą moc nawet z małej jednostki napędowej. Producenci turbin samochodowych oferują obecnie kilka rodzajów turbosprężarek. Sprawdźmy, jakich?

czytaj więcej >
Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie - na co uważać?

Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie? W jaki sposób można wydłużyć jej żywotność bez potrzeby regeneracji?

Kiedyś turbosprężarki obecne były niemal wyłącznie w samochodach rajdowych, dzisiaj stały się tak powszechne, że można je znaleźć nie tylko w dieslach, ale i w wielu samochodach z silnikami benzynowymi. Bywa i tak, że kupujący nowe auto nie wie nawet, że pod maską kryje się turbosprężarka. Nie wie, ale wkrótce się dowie, zwłaszcza jeśli nie będzie o nią dbał.

czytaj więcej >
Błąd P003A - niewłaściwe podciśnienie turbosprężarki. Jak poradzić sobie z problemem?

Błąd P003A, czyli niewłaściwe podciśnienie turbosprężarki. Jak zdiagnozować przyczyny jego powstawania i jak je naprawić?

Błąd P003A to jeden z tych błędów, którego pojawienie się oznacza problemy z układem turbosprężarki. Jego powstaniu może towarzyszyć spadek mocy, zwiększone zużycie paliwa, a w niektórych przypadkach przejście jednostki napędowej w tryb awaryjny. Jak możecie szybko zdiagnozować problem stojący za błędem P003A? Jakie są jego przyczyny i jak sobie z nimi radzić?

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze