Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka AKS DASIS do Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 DI / TDDi Kombi 75KM, 55kW, olej napędowy (1999.08 - 2004.11)

Turbosprężarka FA1 Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 DI / TDDi Kombi 75KM, 55kW, olej napędowy (1999.08 - 2004.11) FA1
Turbosprężarka AJUSA Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 DI / TDDi Kombi 75KM, 55kW, olej napędowy (1999.08 - 2004.11) AJUSA
Turbosprężarka AKS DASIS Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 DI / TDDi Kombi 75KM, 55kW, olej napędowy (1999.08 - 2004.11) AKS DASIS
Turbosprężarka DELPHI Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 DI / TDDi Kombi 75KM, 55kW, olej napędowy (1999.08 - 2004.11) DELPHI
Turbosprężarka DRI Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 DI / TDDi Kombi 75KM, 55kW, olej napędowy (1999.08 - 2004.11) DRI
Turbosprężarka ELRING Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 DI / TDDi Kombi 75KM, 55kW, olej napędowy (1999.08 - 2004.11) ELRING
Turbosprężarka ELSTOCK Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 DI / TDDi Kombi 75KM, 55kW, olej napędowy (1999.08 - 2004.11) ELSTOCK
Turbosprężarka GARRETT Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 DI / TDDi Kombi 75KM, 55kW, olej napędowy (1999.08 - 2004.11) GARRETT
Turbosprężarka HOFFER Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 DI / TDDi Kombi 75KM, 55kW, olej napędowy (1999.08 - 2004.11) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 DI / TDDi Kombi 75KM, 55kW, olej napędowy (1999.08 - 2004.11) JP GROUP
Turbosprężarka LRT Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 DI / TDDi Kombi 75KM, 55kW, olej napędowy (1999.08 - 2004.11) LRT
Turbosprężarka LUCAS Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 DI / TDDi Kombi 75KM, 55kW, olej napędowy (1999.08 - 2004.11) LUCAS
Turbosprężarka MAGNETI MARELLI Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 DI / TDDi Kombi 75KM, 55kW, olej napędowy (1999.08 - 2004.11) MAGNETI MARELLI
Turbosprężarka MEAT & DORIA Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 DI / TDDi Kombi 75KM, 55kW, olej napędowy (1999.08 - 2004.11) MEAT & DORIA
Turbosprężarka METALCAUCHO Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 DI / TDDi Kombi 75KM, 55kW, olej napędowy (1999.08 - 2004.11) METALCAUCHO
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 DI / TDDi Kombi 75KM, 55kW, olej napędowy (1999.08 - 2004.11) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 DI / TDDi Kombi 75KM, 55kW, olej napędowy (1999.08 - 2004.11) NISSENS
Turbosprężarka SASIC Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 DI / TDDi Kombi 75KM, 55kW, olej napędowy (1999.08 - 2004.11) SASIC
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 DI / TDDi Kombi 75KM, 55kW, olej napędowy (1999.08 - 2004.11) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 DI / TDDi Kombi 75KM, 55kW, olej napędowy (1999.08 - 2004.11) SIDAT
Turbosprężarka TMI Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 DI / TDDi Kombi 75KM, 55kW, olej napędowy (1999.08 - 2004.11) TMI
Turbosprężarka TURBORAIL Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 DI / TDDi Kombi 75KM, 55kW, olej napędowy (1999.08 - 2004.11) TURBORAIL
Turbosprężarka VICTOR REINZ Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 DI / TDDi Kombi 75KM, 55kW, olej napędowy (1999.08 - 2004.11) VICTOR REINZ
Producent:AKS DASIS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
AKS DASIS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
095015N
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AKS DASIS
Kod:
095015N
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Długożć opakowania [cm]:  49
Szerokość opakowania [cm]:  29,5
Wysokość opakowania [cm]:  27
Ciężar [kg]:  10,4
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Na czym polega działanie i za co odpowiada turbosprężarka?

Na czym polega działanie i za co odpowiada turbosprężarka?

Turbosprężarka, nazywana również potocznie turbiną, turbo, suszarką czy też ślimakiem, wspomaga pracę silników spalinowych już od ponad 100 lat. Obecnie jest ona jednym z najważniejszych elementów nowoczesnego silnika. Przypomnijmy, na czym polega działanie turbosprężarki w naszym samochodzie.

czytaj więcej >
Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie - na co uważać?

Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie? W jaki sposób można wydłużyć jej żywotność bez potrzeby regeneracji?

Kiedyś turbosprężarki obecne były niemal wyłącznie w samochodach rajdowych, dzisiaj stały się tak powszechne, że można je znaleźć nie tylko w dieslach, ale i w wielu samochodach z silnikami benzynowymi. Bywa i tak, że kupujący nowe auto nie wie nawet, że pod maską kryje się turbosprężarka. Nie wie, ale wkrótce się dowie, zwłaszcza jeśli nie będzie o nią dbał.

czytaj więcej >

Czym różni się turbosprężarka BiTurbo od TwinTurbo?

Na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym główne skrzypce grają przede wszystkim jednostki napędowe turbodoładowane, które to sukcesywnie wypierają z obiegu silniki wolnossące. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że dzięki turbodoładowaniu można z łatwością i przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym uzyskać dużą moc nawet z małej jednostki napędowej. Producenci turbin samochodowych oferują obecnie kilka rodzajów turbosprężarek. Sprawdźmy, jakich?

czytaj więcej >
Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze