Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka NISSENS do Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka ELRING Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) ELRING
Turbosprężarka FA1 Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) FA1
Turbosprężarka AJUSA Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) AJUSA
Turbosprężarka AKS DASIS Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) AKS DASIS
Turbosprężarka DRI Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) ELSTOCK
Turbosprężarka GARRETT Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) GARRETT
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HOFFER Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) JP GROUP
Turbosprężarka LUCAS Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) LUCAS
Turbosprężarka MEAT & DORIA Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) MEAT & DORIA
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) NISSENS
Turbosprężarka NPS Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) NPS
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) SIDAT
Turbosprężarka TMI Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) TMI
Turbosprężarka TURBORAIL Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) TURBORAIL
Producent:NISSENS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NISSENS
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
93428
dostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NISSENS
Kod:
93428
Jednostka:
szt
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Rodzaj chłodzenia:  Chłodzony cieczą
Tryb pracy:  Sterowany podciśnieniem
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 3620,00 zł
2413,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Czym różni się turbosprężarka BiTurbo od TwinTurbo?

Na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym główne skrzypce grają przede wszystkim jednostki napędowe turbodoładowane, które to sukcesywnie wypierają z obiegu silniki wolnossące. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że dzięki turbodoładowaniu można z łatwością i przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym uzyskać dużą moc nawet z małej jednostki napędowej. Producenci turbin samochodowych oferują obecnie kilka rodzajów turbosprężarek. Sprawdźmy, jakich?

czytaj więcej >
Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie - na co uważać?

Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie? W jaki sposób można wydłużyć jej żywotność bez potrzeby regeneracji?

Kiedyś turbosprężarki obecne były niemal wyłącznie w samochodach rajdowych, dzisiaj stały się tak powszechne, że można je znaleźć nie tylko w dieslach, ale i w wielu samochodach z silnikami benzynowymi. Bywa i tak, że kupujący nowe auto nie wie nawet, że pod maską kryje się turbosprężarka. Nie wie, ale wkrótce się dowie, zwłaszcza jeśli nie będzie o nią dbał.

czytaj więcej >
Błąd P003A - niewłaściwe podciśnienie turbosprężarki. Jak poradzić sobie z problemem?

Błąd P003A, czyli niewłaściwe podciśnienie turbosprężarki. Jak zdiagnozować przyczyny jego powstawania i jak je naprawić?

Błąd P003A to jeden z tych błędów, którego pojawienie się oznacza problemy z układem turbosprężarki. Jego powstaniu może towarzyszyć spadek mocy, zwiększone zużycie paliwa, a w niektórych przypadkach przejście jednostki napędowej w tryb awaryjny. Jak możecie szybko zdiagnozować problem stojący za błędem P003A? Jakie są jego przyczyny i jak sobie z nimi radzić?

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze