Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka ELRING do Ford MONDEO V Turnier (CF) 1.5 TDCi Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka ELRING Ford MONDEO V Turnier (CF) 1.5 TDCi Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) ELRING
Turbosprężarka AJUSA Ford MONDEO V Turnier (CF) 1.5 TDCi Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) AJUSA
Turbosprężarka DR.MOTOR AUTOMOTIVE Ford MONDEO V Turnier (CF) 1.5 TDCi Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Turbosprężarka DRI Ford MONDEO V Turnier (CF) 1.5 TDCi Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Ford MONDEO V Turnier (CF) 1.5 TDCi Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) ELSTOCK
Turbosprężarka LUCAS Ford MONDEO V Turnier (CF) 1.5 TDCi Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) LUCAS
Turbosprężarka NISSENS Ford MONDEO V Turnier (CF) 1.5 TDCi Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) NISSENS
Turbosprężarka ORIGINAL IMPERIUM Ford MONDEO V Turnier (CF) 1.5 TDCi Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Ford MONDEO V Turnier (CF) 1.5 TDCi Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka TMI Ford MONDEO V Turnier (CF) 1.5 TDCi Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) TMI
Turbosprężarka VICTOR REINZ Ford MONDEO V Turnier (CF) 1.5 TDCi Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) VICTOR REINZ
Producent:ELRING

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ELRING
0 (0 ocen)
Kod produktu:
584.560
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
584.560
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  M 8x25
Długość całkowita [mm]:  35
Do 100 dni na zwrot
9,00 zł
-61%
3,49 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

ELRING
0 (0 ocen)
Kod produktu:
430.160
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
430.160
Jednostka:
szt
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z instrukcją montażu
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze śrubami
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Dla numeru OE:  0375.N1
Dla numeru OE:  0375.N9
Dla numeru OE:  0375.P7
Dla numeru OE:  0375.P8
Dla numeru OE:  0375.Q9
Dla numeru OE:  0375.R0
Dla numeru OE:  1685819
Dla numeru OE:  1696537
Dla numeru OE:  1902475
Dla numeru OE:  31319528
Dla numeru OE:  36001457
Dla numeru OE:  762328-0001
Dla numeru OE:  762328-0002
Dla numeru OE:  762328-5002S
Dla numeru OE:  9673283680
Dla numeru OE:  9682881380
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 111,00 zł
54,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze