Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka LRT do Mazda 6 Hatchback (GG) 2.0 DI (GG14) liftback 121KM, 89kW, olej napędowy (2002.08 - 2007.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka AJUSA Mazda 6 Hatchback (GG) 2.0 DI (GG14) liftback 121KM, 89kW, olej napędowy (2002.08 - 2007.08) AJUSA
Turbosprężarka AKS DASIS Mazda 6 Hatchback (GG) 2.0 DI (GG14) liftback 121KM, 89kW, olej napędowy (2002.08 - 2007.08) AKS DASIS
Turbosprężarka DELPHI Mazda 6 Hatchback (GG) 2.0 DI (GG14) liftback 121KM, 89kW, olej napędowy (2002.08 - 2007.08) DELPHI
Turbosprężarka DRI Mazda 6 Hatchback (GG) 2.0 DI (GG14) liftback 121KM, 89kW, olej napędowy (2002.08 - 2007.08) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Mazda 6 Hatchback (GG) 2.0 DI (GG14) liftback 121KM, 89kW, olej napędowy (2002.08 - 2007.08) ELSTOCK
Turbosprężarka FA1 Mazda 6 Hatchback (GG) 2.0 DI (GG14) liftback 121KM, 89kW, olej napędowy (2002.08 - 2007.08) FA1
Turbosprężarka HOFFER Mazda 6 Hatchback (GG) 2.0 DI (GG14) liftback 121KM, 89kW, olej napędowy (2002.08 - 2007.08) HOFFER
Turbosprężarka KAMOKA Mazda 6 Hatchback (GG) 2.0 DI (GG14) liftback 121KM, 89kW, olej napędowy (2002.08 - 2007.08) KAMOKA
Turbosprężarka LRT Mazda 6 Hatchback (GG) 2.0 DI (GG14) liftback 121KM, 89kW, olej napędowy (2002.08 - 2007.08) LRT
Turbosprężarka LUCAS Mazda 6 Hatchback (GG) 2.0 DI (GG14) liftback 121KM, 89kW, olej napędowy (2002.08 - 2007.08) LUCAS
Turbosprężarka MEAT & DORIA Mazda 6 Hatchback (GG) 2.0 DI (GG14) liftback 121KM, 89kW, olej napędowy (2002.08 - 2007.08) MEAT & DORIA
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Mazda 6 Hatchback (GG) 2.0 DI (GG14) liftback 121KM, 89kW, olej napędowy (2002.08 - 2007.08) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Mazda 6 Hatchback (GG) 2.0 DI (GG14) liftback 121KM, 89kW, olej napędowy (2002.08 - 2007.08) NISSENS
Turbosprężarka NPS Mazda 6 Hatchback (GG) 2.0 DI (GG14) liftback 121KM, 89kW, olej napędowy (2002.08 - 2007.08) NPS
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Mazda 6 Hatchback (GG) 2.0 DI (GG14) liftback 121KM, 89kW, olej napędowy (2002.08 - 2007.08) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Mazda 6 Hatchback (GG) 2.0 DI (GG14) liftback 121KM, 89kW, olej napędowy (2002.08 - 2007.08) SIDAT
Turbosprężarka TMI Mazda 6 Hatchback (GG) 2.0 DI (GG14) liftback 121KM, 89kW, olej napędowy (2002.08 - 2007.08) TMI
Turbosprężarka TURBORAIL Mazda 6 Hatchback (GG) 2.0 DI (GG14) liftback 121KM, 89kW, olej napędowy (2002.08 - 2007.08) TURBORAIL
Turbosprężarka VICTOR REINZ Mazda 6 Hatchback (GG) 2.0 DI (GG14) liftback 121KM, 89kW, olej napędowy (2002.08 - 2007.08) VICTOR REINZ
Producent:LRT

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LRT
0 (0 ocen)
Kod produktu:
TL0076
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LRT
Kod:
TL0076
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbosprężarka
Do 100 dni na zwrot
LRT
0 (0 ocen)
Kod produktu:
TR0076
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LRT
Kod:
TR0076
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbosprężarka
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z materiałami dodatkowymi
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Błąd P003A - niewłaściwe podciśnienie turbosprężarki. Jak poradzić sobie z problemem?

Błąd P003A, czyli niewłaściwe podciśnienie turbosprężarki. Jak zdiagnozować przyczyny jego powstawania i jak je naprawić?

Błąd P003A to jeden z tych błędów, którego pojawienie się oznacza problemy z układem turbosprężarki. Jego powstaniu może towarzyszyć spadek mocy, zwiększone zużycie paliwa, a w niektórych przypadkach przejście jednostki napędowej w tryb awaryjny. Jak możecie szybko zdiagnozować problem stojący za błędem P003A? Jakie są jego przyczyny i jak sobie z nimi radzić?

czytaj więcej >

Czym różni się turbosprężarka BiTurbo od TwinTurbo?

Na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym główne skrzypce grają przede wszystkim jednostki napędowe turbodoładowane, które to sukcesywnie wypierają z obiegu silniki wolnossące. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że dzięki turbodoładowaniu można z łatwością i przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym uzyskać dużą moc nawet z małej jednostki napędowej. Producenci turbin samochodowych oferują obecnie kilka rodzajów turbosprężarek. Sprawdźmy, jakich?

czytaj więcej >
Jakie są objawy pękniętego korpusu turbiny? Pęknięta obudowa turbosprężarki

Pęknięta obudowa turbosprężarki. Jakie są objawy tego typu awarii? Co może być jej przyczyną, a co skutkiem?

Jeśliby wierzyć statystykom, pęknięta obudowa turbiny to druga najczęstsza awaria turbosprężarki zarówno w samochodach benzynowych, jak i w dieslach. A skoro tak, to dobrze jest dowiedzieć się więcej o tego typu uszkodzeniu, ponieważ nigdy nie wiadomo, kiedy do niego dojdzie. A może właśnie wiadomo? Czym objawia się pęknięcie korpusu turbiny i co może do niego doprowadzić?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze