Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS do Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A207) E 220 BlueTEC (207.401) kabriolet 177KM, 130kW, olej napędowy (2014.05 - 2016.12)

Turbosprężarka FA1 Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A207) E 220 BlueTEC (207.401) kabriolet 177KM, 130kW, olej napędowy (2014.05 - 2016.12) FA1
Turbosprężarka PIERBURG Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A207) E 220 BlueTEC (207.401) kabriolet 177KM, 130kW, olej napędowy (2014.05 - 2016.12) PIERBURG
Turbosprężarka AJUSA Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A207) E 220 BlueTEC (207.401) kabriolet 177KM, 130kW, olej napędowy (2014.05 - 2016.12) AJUSA
Turbosprężarka BORGWARNER Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A207) E 220 BlueTEC (207.401) kabriolet 177KM, 130kW, olej napędowy (2014.05 - 2016.12) BORGWARNER
Turbosprężarka DRI Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A207) E 220 BlueTEC (207.401) kabriolet 177KM, 130kW, olej napędowy (2014.05 - 2016.12) DRI
Turbosprężarka ELRING Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A207) E 220 BlueTEC (207.401) kabriolet 177KM, 130kW, olej napędowy (2014.05 - 2016.12) ELRING
Turbosprężarka ELSTOCK Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A207) E 220 BlueTEC (207.401) kabriolet 177KM, 130kW, olej napędowy (2014.05 - 2016.12) ELSTOCK
Turbosprężarka ESEN SKV Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A207) E 220 BlueTEC (207.401) kabriolet 177KM, 130kW, olej napędowy (2014.05 - 2016.12) ESEN SKV
Turbosprężarka FEBI BILSTEIN Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A207) E 220 BlueTEC (207.401) kabriolet 177KM, 130kW, olej napędowy (2014.05 - 2016.12) FEBI BILSTEIN
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A207) E 220 BlueTEC (207.401) kabriolet 177KM, 130kW, olej napędowy (2014.05 - 2016.12) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka IPD Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A207) E 220 BlueTEC (207.401) kabriolet 177KM, 130kW, olej napędowy (2014.05 - 2016.12) IPD
Turbosprężarka LUCAS Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A207) E 220 BlueTEC (207.401) kabriolet 177KM, 130kW, olej napędowy (2014.05 - 2016.12) LUCAS
Turbosprężarka MAXGEAR Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A207) E 220 BlueTEC (207.401) kabriolet 177KM, 130kW, olej napędowy (2014.05 - 2016.12) MAXGEAR
Turbosprężarka NISSENS Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A207) E 220 BlueTEC (207.401) kabriolet 177KM, 130kW, olej napędowy (2014.05 - 2016.12) NISSENS
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A207) E 220 BlueTEC (207.401) kabriolet 177KM, 130kW, olej napędowy (2014.05 - 2016.12) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka TMI Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A207) E 220 BlueTEC (207.401) kabriolet 177KM, 130kW, olej napędowy (2014.05 - 2016.12) TMI
Turbosprężarka TOPRAN Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A207) E 220 BlueTEC (207.401) kabriolet 177KM, 130kW, olej napędowy (2014.05 - 2016.12) TOPRAN
Turbosprężarka TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A207) E 220 BlueTEC (207.401) kabriolet 177KM, 130kW, olej napędowy (2014.05 - 2016.12) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Turbosprężarka VEMO Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A207) E 220 BlueTEC (207.401) kabriolet 177KM, 130kW, olej napędowy (2014.05 - 2016.12) VEMO
Turbosprężarka VICTOR REINZ Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A207) E 220 BlueTEC (207.401) kabriolet 177KM, 130kW, olej napędowy (2014.05 - 2016.12) VICTOR REINZ
Producent:HERTH+BUSS ELPARTS

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HERTH+BUSS ELPARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
51277267
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HERTH+BUSS ELPARTS
Kod:
51277267
Jednostka:
szt
Ograniczenia producenta:  Audi
Ograniczenia producenta:  Mercedes-Benz
Ograniczenia producenta:  VW
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z obudową tulei wtyczki
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z przewodem
Ilość biegunów:  2
Długość kabli:  175
Przekrój poprzeczny przewodu [mm?]:  0,75
Powierzchnia kontaktowa:  Posrebrzany
Zakres temperatury od [°C]:  -25
Zakres temperatury do [°C]:  +140
Materiał izolacji przewodu:  Silikon
Wykonanie obudowy wtyku:  Obudowa tulei wtyczki
Do 100 dni na zwrot
96,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
HERTH+BUSS ELPARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
70671946
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HERTH+BUSS ELPARTS
Kod:
70671946
Jednostka:
szt
Napięcie znamionowe:  12
Tryb pracy:  Elektryczno-pneumatyczny
Ilość biegunów:  2
Do 100 dni na zwrot
183,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Jak sterować pracą turbosprężarki?

Jak sterować pracą turbosprężarki?

Turbosprężarka to przeważnie bardzo trwałe urządzenie, jednak jego trwałość w głównej mierze zależy od samego kierowcy. Bezawaryjna praca turbosprężarki nie jest możliwa bez regularnej kontroli, konserwacji oraz profesjonalnego serwisowania. Brak tych czynności może nawet doprowadzić do całkowitego zniszczenia całego silnika. Podpowiadamy, jak prawidłowo sterować pracą turbosprężarki w samochodzie.

czytaj więcej >
Turbosprężarka Twin Scroll - zasada działania, eksploatacja, awarie

Turbosprężarka Twin Scroll, czyli co? Jaka jest zasada działania tej turbiny i czym różni się od znanych nam Bi oraz Twin Turbo?

Turbosprężarki to proste urządzenia potrafiące przybierać naprawdę skomplikowane formy. Jeśli ktoś ma problem ze zdefiniowaniem, czym jest Twin Turbo i czym różni się od Bi Turbo, z pewnością nie poradzi sobie również z określeniem, czym jest Twin Scroll. A czym jest?

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze