Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka JP GROUP do Mercedes-benz KLASA E T-Model (S211) E 270 T CDI (211.216) Kombi 177KM, 130kW, olej napędowy (2003.03 - 2009.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka ELRING Mercedes-benz KLASA E T-Model (S211) E 270 T CDI (211.216) Kombi 177KM, 130kW, olej napędowy (2003.03 - 2009.07) ELRING
Turbosprężarka FA1 Mercedes-benz KLASA E T-Model (S211) E 270 T CDI (211.216) Kombi 177KM, 130kW, olej napędowy (2003.03 - 2009.07) FA1
Turbosprężarka VAICO Mercedes-benz KLASA E T-Model (S211) E 270 T CDI (211.216) Kombi 177KM, 130kW, olej napędowy (2003.03 - 2009.07) VAICO
Turbosprężarka AJUSA Mercedes-benz KLASA E T-Model (S211) E 270 T CDI (211.216) Kombi 177KM, 130kW, olej napędowy (2003.03 - 2009.07) AJUSA
Turbosprężarka BORG & BECK Mercedes-benz KLASA E T-Model (S211) E 270 T CDI (211.216) Kombi 177KM, 130kW, olej napędowy (2003.03 - 2009.07) BORG & BECK
Turbosprężarka DELPHI Mercedes-benz KLASA E T-Model (S211) E 270 T CDI (211.216) Kombi 177KM, 130kW, olej napędowy (2003.03 - 2009.07) DELPHI
Turbosprężarka DRI Mercedes-benz KLASA E T-Model (S211) E 270 T CDI (211.216) Kombi 177KM, 130kW, olej napędowy (2003.03 - 2009.07) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Mercedes-benz KLASA E T-Model (S211) E 270 T CDI (211.216) Kombi 177KM, 130kW, olej napędowy (2003.03 - 2009.07) ELSTOCK
Turbosprężarka GARRETT Mercedes-benz KLASA E T-Model (S211) E 270 T CDI (211.216) Kombi 177KM, 130kW, olej napędowy (2003.03 - 2009.07) GARRETT
Turbosprężarka HOFFER Mercedes-benz KLASA E T-Model (S211) E 270 T CDI (211.216) Kombi 177KM, 130kW, olej napędowy (2003.03 - 2009.07) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Mercedes-benz KLASA E T-Model (S211) E 270 T CDI (211.216) Kombi 177KM, 130kW, olej napędowy (2003.03 - 2009.07) JP GROUP
Turbosprężarka LRT Mercedes-benz KLASA E T-Model (S211) E 270 T CDI (211.216) Kombi 177KM, 130kW, olej napędowy (2003.03 - 2009.07) LRT
Turbosprężarka LUCAS Mercedes-benz KLASA E T-Model (S211) E 270 T CDI (211.216) Kombi 177KM, 130kW, olej napędowy (2003.03 - 2009.07) LUCAS
Turbosprężarka MEAT & DORIA Mercedes-benz KLASA E T-Model (S211) E 270 T CDI (211.216) Kombi 177KM, 130kW, olej napędowy (2003.03 - 2009.07) MEAT & DORIA
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Mercedes-benz KLASA E T-Model (S211) E 270 T CDI (211.216) Kombi 177KM, 130kW, olej napędowy (2003.03 - 2009.07) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Mercedes-benz KLASA E T-Model (S211) E 270 T CDI (211.216) Kombi 177KM, 130kW, olej napędowy (2003.03 - 2009.07) NISSENS
Turbosprężarka NTY Mercedes-benz KLASA E T-Model (S211) E 270 T CDI (211.216) Kombi 177KM, 130kW, olej napędowy (2003.03 - 2009.07) NTY
Turbosprężarka ORIGINAL IMPERIUM Mercedes-benz KLASA E T-Model (S211) E 270 T CDI (211.216) Kombi 177KM, 130kW, olej napędowy (2003.03 - 2009.07) ORIGINAL IMPERIUM
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Mercedes-benz KLASA E T-Model (S211) E 270 T CDI (211.216) Kombi 177KM, 130kW, olej napędowy (2003.03 - 2009.07) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Mercedes-benz KLASA E T-Model (S211) E 270 T CDI (211.216) Kombi 177KM, 130kW, olej napędowy (2003.03 - 2009.07) SIDAT
Turbosprężarka TMI Mercedes-benz KLASA E T-Model (S211) E 270 T CDI (211.216) Kombi 177KM, 130kW, olej napędowy (2003.03 - 2009.07) TMI
Turbosprężarka TOPRAN Mercedes-benz KLASA E T-Model (S211) E 270 T CDI (211.216) Kombi 177KM, 130kW, olej napędowy (2003.03 - 2009.07) TOPRAN
Turbosprężarka TURBORAIL Mercedes-benz KLASA E T-Model (S211) E 270 T CDI (211.216) Kombi 177KM, 130kW, olej napędowy (2003.03 - 2009.07) TURBORAIL
Turbosprężarka VICTOR REINZ Mercedes-benz KLASA E T-Model (S211) E 270 T CDI (211.216) Kombi 177KM, 130kW, olej napędowy (2003.03 - 2009.07) VICTOR REINZ
Producent:JP GROUP

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
JP GROUP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1317600100
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JP GROUP
Kod:
1317600100
Jednostka:
szt
Dopływ/Odpływ:  Dla przepływu w przód
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 409,00 zł
215,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
JP GROUP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1317751210
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JP GROUP
Kod:
1317751210
Jednostka:
szt
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 106,00 zł
44,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja. Kup u nas nawet 40% taniej

Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja

Kiedyś turbosprężarki były wykorzystywane tylko i wyłącznie w sportowych autach. We współczesnych czasach, turbosprężarki w zwykłych samochodach osobowych nikogo nie dziwią – zarówno w przypadku silników diesla, jak i benzynowych. W tym artykule przyjrzymy się zasadom działania turbosprężarki, jak jest zbudowana i jak należy z niej korzystać, aby służyła nam jak najdłużej.

czytaj więcej >
Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie - na co uważać?

Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie? W jaki sposób można wydłużyć jej żywotność bez potrzeby regeneracji?

Kiedyś turbosprężarki obecne były niemal wyłącznie w samochodach rajdowych, dzisiaj stały się tak powszechne, że można je znaleźć nie tylko w dieslach, ale i w wielu samochodach z silnikami benzynowymi. Bywa i tak, że kupujący nowe auto nie wie nawet, że pod maską kryje się turbosprężarka. Nie wie, ale wkrótce się dowie, zwłaszcza jeśli nie będzie o nią dbał.

czytaj więcej >

Czym różni się turbosprężarka BiTurbo od TwinTurbo?

Na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym główne skrzypce grają przede wszystkim jednostki napędowe turbodoładowane, które to sukcesywnie wypierają z obiegu silniki wolnossące. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że dzięki turbodoładowaniu można z łatwością i przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym uzyskać dużą moc nawet z małej jednostki napędowej. Producenci turbin samochodowych oferują obecnie kilka rodzajów turbosprężarek. Sprawdźmy, jakich?

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze